WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 04 2025, 21:08

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 00:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Puse metu jau kankina retsykiais persijungimas i service rezima. Diagnostika rodo Slegio reguliavimo klaida. 2013 vasario menesi buvo pakeisti abu didieji solenoidai (slegio reuliatoriaus ir hidrotransformatoriaus sankabos lock-up'as). Dabar gi vien pacio slegio reguliatoriaus solenoido nelabai linkes kaltinti, nes deze i servise rezima pereina ne visada, o tik po kiek laiko pasilus dezei. Itariu pati hidraulini bloka, gal kur slegiai nesilaiko ar dar kas. Smalsumo vedamas nutariau issilupti ir paziureti kas viduje, bei specialiai sukeisti vietomis didziuosius solenoidus.

Pradziai kad prisikrapstyti iki bloko reikia nusiimti filtro deze

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Tada maisosi oro pasiurbimo vamzdis. Kad ji nuimti reikia atsikabinti dali buferio ir pro ten atkabinti vamzdzio gala.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Vamzdis isimtas

Paveikslėlis

Atsirado vietos

Paveikslėlis

Isleidziam is dezes tepala. Rankomis varzto nepavyko atsukti. Pavyko tik su pniaumatiniu pistoletu.

Paveikslėlis

Isbego 3.1 L tepalo. Kadangi nesiruosiau po visko pilti naujo tepalo. Sita isleidau i svaru kibira, kad paskui vel galeciau prafiltraves supilti atgal i deze.

Paveikslėlis

Atsukam hidraulinio bloko dangcio varztus

Paveikslėlis

Kitoje puseje yra du magnetai. Jie smarkiai panasus i du ezius :D

Paveikslėlis

Atjungiam voztyveliu jungtis

Paveikslėlis

Atsukam varztus

Paveikslėlis

Sita stumdoma strypeli paskui vel reikes pastatyti kaip buvo

Paveikslėlis

Rankose laikydami visa bloka atjungiam virsutinius du didziuosius solenoidus. Isimam visa bloka.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Varikliu plovikliu bei vandeniu nuplaunu dangteli ir kelias detales.

Paveikslėlis

Ardom toliau

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Viename bloke yra filtriukas ir kazkoks plasmasiukas su spyruoklyte. saugom, kad nepamestume.

Paveikslėlis

Blokas isardytas. Metalines plokstes taip pat nuplaunu. Isimu ir nuvalau keikviena mazesniji voztuveli. Vartydamas is kanalu isvarvinu tepalus.

Paveikslėlis

Vel viska svariai surenku. Smalsumo delei tuo paciu vietomis sukeiciu didziuosius solenoidus.

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Sudejes bloka atgal i deze ir uzsukes dangteli, pasidariau toki devaisa patogiam tepalo supylimui i deze, tuo paciu ant slangos dar pastaciau filtriuka.

Paveikslėlis

Supilu "sena" filtruota tepala
Paveikslėlis

Viska padares islekiu i trasa testdraivui. Masina vaziuoja, begiai junginejasi :D Per pravaziuotus 10 km keistu dalyku nepastebeta, deze i SERVICE rezima nepersijunge. Kaip bus toliau, matysiu veliau. Smagiausia, kad remonto islaidos 0 litu :D

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 13:10 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2008, 07:41
Pranešimai: 285
Miestas: Šilalė
labia geras aprasymas, gal kada teks man savo kada zert jei streikuot prades. kaip suprantu tai al4 kita deze nei 4hp20 ?
Paveikslėlis
nes is nuotrauku, tai vaizdas kitoks :?:
nepradejo kartotis avarinis rezimas ?

_________________
P607 2.9 v6 152kw
P406 2.0Hdi 00 ~100kw
P206,Xantia,Picasso...


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 13:14 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Kitokia deze, bet principas turetu buti panasus. I kitokias dezes nesigilinau. Sendien planuoju pavaziuoti iki vilniaus, tai matysiu kas bus per 200 km kelione.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 15:01 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
Sakyciau labai vertingos info uzhmetei ;)
daugiau tokiu remontu. ABS bloka galetumei ishardyti ir perinkti ;) man nereiketu pionieriumi buti :)
P.S. Uzsidek variklio apatine apsauga ;) puse bedu laikui einant ishvengsi ;)

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 21:20 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 26 2012, 20:46
Pranešimai: 46
Superinis aprasymas,daug kam pades,manau. Tik as turiu vel kazkoki kipsa ilindusi,tik dabar jau nezinau nuo ko pradeti,gal kazkas patars.
Pasikeiciau as selenoidus,viskas ciki buvo,pralekiau gal kokius400km,kol is Svedijos nesugalvojau i Norvegija nulekti,i kalniukus.Tik jiems prasidejus pradejo deze( 4AL) vel kvailioti,kaip ir sankaba buksuoti,uzkaito neblogai,mesti gear faulta,ir galu gale nebeisijungia aukstesni begiai,o su pirmu ir antru is vietos nebeina pajudeti. Parsiboginau atgal i Svedija ant traliuko,kita diena pajungem kompa,parode P1519,P0235,P0110. Istrynem,bet taip ir niekas nepasitaise,teks kazkur ieskoti bedu,tik bijau gal si karta rimciau kazkas. Toks jausmas kad nesukelia spaudimo,kaip tepalo truktu. Nes kai tik uzvedu biski soka i prieki,bet neilgam,po to pradeda buksuoti,kai vel uzgesinu ir vel uzvedu vel tas pats,biski soka i prieki,ir po to buksuoja. Tepalo supyliau ,tiek kiek isleidau 3,0 l,kazkur skaiciau,kad geriau biski daugiau reiketu ipilti,negu maziau. H E L P !!!!!


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 22:33 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Rgs 28 2009, 20:54
Pranešimai: 2276
Miestas: Kaunas
ir kogi tu su avtamatu po norges ir svedijos kalnus sumastei lakstyti? tam yra mechanine :twisted:

_________________
Naujos auto dalys.
Hidraulika ir pneumatika.
konsultacijos 865766726


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
kokonas rašė:
ir kogi tu su avtamatu po norges ir svedijos kalnus sumastei lakstyti? tam yra mechanine :twisted:

Ablomas turėtų būti ganėtinai, kai turi mašiną ir kažkur važiuoti negali.
Mes ten įveikėm ir įveiksim dar nekart su 25m ir senesniais automobiliais, o či su apynauju, kad kad automatas, negali ramiai įveikt.
Esam į Norgės kalnus važiavę ir su automatu, ir viskas ten buvo gerai. Na tik ten buvo Chevy Van :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Na va, pravaziavau virs 200 km, deze kaip nauja galima sakyti veikia, jokiu ERROR'u ir SERVICE rezimu, ir autopilotu vaziavau, ir po vilniu pasimaliau, viskas puikiai. Tikiuosi :lol:

kokonas rašė:
Sakyciau labai vertingos info uzhmetei ;)
daugiau tokiu remontu. ABS bloka galetumei ishardyti ir perinkti ;) man nereiketu pionieriumi buti :)
P.S. Uzsidek variklio apatine apsauga ;) puse bedu laikui einant ishvengsi ;)


Kai suges ABS papilsiu ir ji jei tik reikes :D O kol kas nereikia trukdyti detalems dirbti :D Variklio apsaugos neturiu, jau buvo be, kai pirkau sita nepriziureta modeli.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Patariu ir aš užsidėti bent betkokią neaiškią. Čia jau modelis, kuriame pakankamai daug laidyno ir elektroninių šmutkių stovi visai ganėtinai žemai, tad ir kiekvienas lašelis ir purvo ar druskos krislelis, kuris ten patenka, nėra toks nekaltas, kaip seniems grabeliams :)
Plius, kiek pamenu, nesurišus su apsauga, nelabai nori normaliai ir posparniai laikytis stabiliai be judėimo, ar nebėra ir jų?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
sauliuskmk rašė:
Superinis aprasymas,daug kam pades,manau. Tik as turiu vel kazkoki kipsa ilindusi,tik dabar jau nezinau nuo ko pradeti,gal kazkas patars.
Pasikeiciau as selenoidus,viskas ciki buvo,pralekiau gal kokius400km,kol is Svedijos nesugalvojau i Norvegija nulekti,i kalniukus.Tik jiems prasidejus pradejo deze( 4AL) vel kvailioti,kaip ir sankaba buksuoti,uzkaito neblogai,mesti gear faulta,ir galu gale nebeisijungia aukstesni begiai,o su pirmu ir antru is vietos nebeina pajudeti. Parsiboginau atgal i Svedija ant traliuko,kita diena pajungem kompa,parode P1519,P0235,P0110. Istrynem,bet taip ir niekas nepasitaise,teks kazkur ieskoti bedu,tik bijau gal si karta rimciau kazkas. Toks jausmas kad nesukelia spaudimo,kaip tepalo truktu. Nes kai tik uzvedu biski soka i prieki,bet neilgam,po to pradeda buksuoti,kai vel uzgesinu ir vel uzvedu vel tas pats,biski soka i prieki,ir po to buksuoja. Tepalo supyliau ,tiek kiek isleidau 3,0 l,kazkur skaiciau,kad geriau biski daugiau reiketu ipilti,negu maziau. H E L P !!!!!



Pirmoj eilej reiketu ziureti ar yra tinkamas tepalo lygis. jei truksta dezej smarkiai tepalo, tai logiskai galvojant ji ir nejudes is vietos, nes judesys tepalo pagalba vyskta, kol sankaba hidrotransformatoriaus nesurakina nuo 30 km/h. Jei su tepalu viskas tvarkoj, tada belieka tik itarti tepalo slegio reguliavimo solenoida, o jei ir jis geras, tada tik irgi bandyciau perinkti hidraulini bloka.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
tadas1991 rašė:
Patariu ir aš užsidėti bent betkokią neaiškią. Čia jau modelis, kuriame pakankamai daug laidyno ir elektroninių šmutkių stovi visai ganėtinai žemai, tad ir kiekvienas lašelis ir purvo ar druskos krislelis, kuris ten patenka, nėra toks nekaltas, kaip seniems grabeliams :)
Plius, kiek pamenu, nesurišus su apsauga, nelabai nori normaliai ir posparniai laikytis stabiliai be judėimo, ar nebėra ir jų?



Posparniai dar yra. Aisku gerai ta apsauga butu gauti, bet kur cia utenoj labai gausi tokia.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:12 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 26 2012, 20:46
Pranešimai: 46
Nu jo ablomas,stovi vargse po medziais,laukia remonto. Svarbu,kad tos klaidos visiskai nieko nesurista su greciu deze,nebesuprantu ka su ja daryti, i srota priduoti dar gaila. Ir dar manau ,reiketu geresnio kompo ,gal parodytu selenoidu veikima,nes draugo kompas tik klaidas rodo.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Su Lexia programa reiketu tikrinti. Aiskiau butu nei vien tik sausas kodas.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 26 2012, 20:46
Pranešimai: 46
Reikes kristi vel po apacia,patikrinsiu lygi,pirmoj eilej. O tas tepalo spaudimo reguliavimo selenoidas,vienas is tu didziuju,ar ne? as juos pries 400km keiciau,parsisiuntes is anglu. Dar tokia mintis,gal jie blogi,nes ipakuoti keistam maiseli parejo,bet jei optum pardavineja,tai pofik ta pakuote.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 24 2014, 23:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1307
Miestas: Utena
Tepalo lygi reiki tikrinti taip: uzvestu varikliu, deze P padetyje. supili per ipylimo varzta virsuje puse litro tepalo. Variklis tebedirba, pamakaluoji per visas pavaru padetis. Lendi po masina ir atsuki tepalo tikrinimo varzta (mazesnyji) ir leidi begti tepalui tol, kol pradeda varveti. Cia aisku jei tepalo bus per daug. Jei niekas nebega visai, vel procedura kartoji, tol, kol atsukus varzteli tepalo perteklius isbega.

_________________
2010 m. Citroen C-Crosser, 2.2 HDi (4HN), 115 kW
2011 m. Citroen C4, 1.6, 88 kW
2014 m. Citroen C3, 1,2 60 kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 36 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007