WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2025, 17:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 04 2014, 21:23 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
Sveiki,

Ar teko kam keisti ar girdeti tokį dalyką, kad keitė C5 2,2 hdi į 2,0 hdi?
Manasis lyg jau kala, galvoju ką daryt :bum:

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 09:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
Teko draugui keisti is 2.2 HDI i 2.0 HDI (8V) tik C8'tam, tai reikalu belenkiek. Netiko beveik viskas, o va vietoj 2.0 HDI 16V dejo 2.0 HDI 8V tai jokiu problemu nebuvo.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 11:26 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
kaip variklio elektra patvarket? viena variklio pravodkes dalis eina i BSI-kaip ta dalyka patvarket? patys ar pas labai naginga elektrika?

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 16:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
rasydamas "teko draugui keisti" turejau omenyje ne tai, kad as draugo automobiliui keiciau, o tai kad jis pats keite savo automobiliui varikli. Kaip jis ka issprende nepasakysiu, bet sake, kad keiciant is 2.0 HDI 16v i 2.0 HDI 8V nebuvo jokiu problemu. viska labai lengvai susidejo.
Pats kasdien matau kaip tas auto sekmingai vazineja miesto gatvemis.
O kai norejo pakeisti is 2.2 HDi i 2.0 HDi tai "uzsikniso" belenkaip, nes daug ka reikejo perdarinet, pakeisti ir t.t.
Ka teko skaityt paciam interneto platybese, tai kad 2.0 HDI 8v nuo 2.0 HDI 16v skiriasi tik voztuvu skaiciumi cilindre - ju tapo daugiau tik mazesniu, o visa kita beveik nepakito isskyrus keleto detaliu aplink varikli tvirtinimas. Kiek tame tiesos nezinau, nes su varikliais as nedraugauju nei teoriskai nei praktiskai
Jei domina smulkesne info galiu paklausineti ir gauta info pasidalinti.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 16:41 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
Butu labai gerai gauti daugiau info ar to draugo kontaktus. Tai kiek supratau jis su tuo perdarytu is 2,2 i 2,0 hdi vazineja?

Manes tvirtinimai ir pan. nelabai gasdina, gasdina tik elektrine dalis :bum: t.y. kaip variklio elektra apie 19 laidu suristi su BSI moduliu

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 16:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
deze, smagratis, sankaba netiks.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 17:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
jei kalbam apie senos kartos (iki 2005) 2,2 hdi keitima I 2,0 hdi 8v, tai tau reikes: variklio su purkstukais, turbinos, ismetimo kolektoriaus su egr smagracio su sankaba, bei perdaryt duslintuvo gala prie turbinos arba kito duslintuvo, visu isiurbimo slangu kartu su filtradeze, ic slangu (pats ic irgi skiriasi, bet imanoma pajunkt), pavaru dezes,abieju pusasiu, pavaru perjungimo trosu, ausinimo radiatoriaus su zarnomis ir termostato korpusu, variklio bei pavaru dezes pagalviu, dar gali tekt pervirint traverse tvirtinima apatinei variklio pagalvei, variklio pravodkes. 2,0 hdi 8v bosh ir 2,2 hdi kompu fiskes vienodos (tik buna dvieju rusiu), is principo net galima perpust 2,0 variklio programa I 2,2 kompa.
kai c8 kainavo >20k lt, o 16v variklis su purkstukais >3k lt, sita afera gal ir apsimokejo, bet kai dabar c5 kainuoja 3k lt tai cia butu didziausia kvailyste

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 20:33 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
jo, kalbama apie pirmos kartos iki 2005 C5, suprantu, kad kvailyste, bet su uzbaladotu matoru (maza kompresija vienam cilindre+kala, metai 2004) daugiau kaip 2000 lietuvisku srotai nesiulo, o visas isvardintas dalis (faktiskai visa dauzta auto) turiu, t.y. varikli su deze ir viskuo kas apie juos, bet ramybos nera, nes:
1. 2,2 hdi variklio ipurskimo kompas 3 fiskiu, is kuriu viena (lyg 18 laidu) eina i BSI, o turimo 2,0 hdi-viena ilga didele kompui, o į BSI 2 fiskes, viena lyg 4 laidai, kitoj 15 laidu;
2. fiškė kur iš variklio eina į saugiklinę pas abu kaip ir vienodos, tik keliu laidu spalvos ir storiai skiriasi, bet daugiau viskas vienodai, isskyrus fiškės kodus - dalis skaičių sutampa, pradžia ir galas


Dar klausimas, kur gali perpusti kompa, nes Panevėžy kaip ir neradau-visi kaime bijo Fr auto ir jų elektros :mrgreen:

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 20:39 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
dar pora klausimu to ex_dalimis:
1. kokia veikiančio 2,2 hdi variklio-blokas su galva +- kolektoriai ir pan. kaina?
2. kokia 2,0 hdi (kiek įsivazduoja kitos versijos nei pas mane) variklio laidyno su kompu kaina?

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 20:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 30 2012, 20:45
Pranešimai: 629
Miestas: Raseiniai
exDalimis rašė:
jei kalbam apie senos kartos (iki 2005) 2,2 hdi keitima I 2,0 hdi 8v,..

va sitoj vietoj ir sakiau kad reikalu buvo belenkiek. Reikalu mazai buvo tada kai keite 2.0 HDI 16v i 2.0 HDI 8v.
Gal kas ir is cia esanciu gali papasakot kas ten per reikalai keiciant siuos variklius, zinau tik tiek kad pavaru dezes keisti nereikejo.

Darka923 rašė:
Tai kiek supratau jis su tuo perdarytu is 2,2 i 2,0 hdi vazineja?

Nea. Sitas i marcias isejo - tam ir buvo ruosiamas, tik tikejosi zmogus kad bus reikalu tiek kiek is 2.0 16v i 2.0 8v variklius keiciant, ale stipriai apsiriko...
O matau butent ta varianta kur is 16v i 8v keitimas darytas.

_________________
C5 2005 1.6 HDI
Raseiniai


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2014, 22:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Darka923 rašė:
dar pora klausimu to ex_dalimis:
1. kokia veikiančio 2,2 hdi variklio-blokas su galva +- kolektoriai ir pan. kaina?
2. kokia 2,0 hdi (kiek įsivazduoja kitos versijos nei pas mane) variklio laidyno su kompu kaina?

galiu pasiulyt 2,2 hdi apacia (blokas, velenas, svaistikliai, stumokliai) uz 50 europietisku, manau tikrai maxiau reikaly butu nei imest 2,0

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 06 2014, 17:35 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
o gal kas žino 3 fiškių (į ECU) 2,0 hdi variklio pravodkės kaina?

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 07 2014, 15:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Darka923 rašė:
dar pora klausimu to ex_dalimis:
1. kokia veikiančio 2,2 hdi variklio-blokas su galva +- kolektoriai ir pan. kaina?

turiu varikli 800lt

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 22 2014, 20:56 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Lap 01 2014, 22:35
Pranešimai: 127
Miestas: Panevėžys
padariau kvailyste - pakeičiau.posting.php?mode=smilies&f=35#

reikia ne visai visko, kas prieš tai išvardinta-variklio tvirtinimas viršuje ir apačioje absolučiai tinka, vakumas ir variklio elektros laidynas iš principo tas pats-pas 2,2 biški gausesnis, trumpesnis pusašis lyg vienodas, ilgesnio nelyginau, oro paėmimas ir filtradėžė vienodos, vandens radiatorių būtų galima nesunkiai priburti, nes skiriasi tik viršiaus pajungimas kampu . su elektra, beveik nieko nekeitęs, dariau burtą pagal vieno burtininko asmeninę patirtį-kuriasi, važiuoja, bet dega antipolution fault+asr/esp fault - reiks daryt diagnostika. Traukia lyg ir gerai, aišku ne 2,2 , bet ir daugiau nei 66 kw - čia aišku sunku pasakyti, darasiu diagnostiką-bus matyt ką kompas sako.

darbo biški daugiau, nei keičiant į tokį pat :mrgreen:

_________________
Ford SMAX, Peugeot 307
ex Citroen C5, 2,0 HDI 2004


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 22 2014, 21:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lie 25 2014, 14:33
Pranešimai: 585
Miestas: Kaunas-Utena-Vilkaviškis
Sutaupei ką nors, nei pirkdamas 2,2?

_________________
P807


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007