vytautas42 rašė:
tadas1991 rašė:
Na tokių rėkautojų dažnai mes matom.
Kiek matau, praėjo 3 mėnesiai nuo to LHM supylimo. Pažiūrėsim, kas bus po 3 metų.
Pilkit dyzelį, bus dar pigiau.
Kaip ir sakiau, už sistemos sandarumą ir ilgaamžiškumą po to, kai servise supylė LHM ir jūs nepaprieštaravot - dabar esat atsakingas pats.
Turbūt nori pasakyt , kad jei servise būtų supylę tą kas priklauso , tai už sistemos sandarumą ir ilgaamžiškumą būtų atsakingas servisas ??? Na na , gal tik įdomu - kurį laiką ( kiek ilgai ) būtų atsakingi ? Turbūt tol , kol išvažiuoji pro vartus .
Jūs remiatės matematika, t.y. kad jei prie 2 pridėsim minusą, bus -2.
Šiuo atveju tas netinka.
Kai supilama tai, kas priklauso, ne serviso reikalas, kad prakiuro kažkur kitur, negu jie tvarkė. Nebent tai labai susiję su neteisingai atliktu remontu.
Kitas klausimas, kad servise supiltas netinkamas skystis.
Tolimesnė eiga priklauso nuo to, ar jūs žinojot, kad jis netinkamas, ar nežinojot.
Kadangi jūs žinojot, bet nesipriešinot, vadinasi jums tiko šis variantas ir kaip automobilio savininkas, neprieštaraudamas netinkamo skysčio supylimui, liekat atsakingas už šio skysčio tolimesnį darbą.
Jei būtumėt nežinojęs ir sužinojęs tik vėliau, su serviso kvitu, kuriame išrašyta, kad servisas jums į automobilį Citroen C5 pardavė ir supylė skystį LHM po **Lt/l, galite oficialiai pradėti ieškoti teisybės.
Taip pat, manau, teisybę būtų įmanoma atrasti netgi ir su sąlyga, kad jūs žinojot, bet buvot patikintas kompetetingo serviso meistro, kad skysčiai analogiški ir suderinami.
Jei sąskaitos nėra, vadinas taip, žinoma - garantija iki vartų. Kaip supratau, tokią ir gavot, nes garbės žodis, kaip garantija, galioja tik pas taip vadinamus meistrelius, o ne servise.