Pakėliau P406 1,9TD po visiškos mirties. Nesiveda net tempiant, kuro nepaduoda, įtariamas siurblio gedimas
Tai tyloje pajunginėjau kelias fiškes, nieko gero neišgirdęs išamputavau imobilaizerį.
P206 2,0Hdi pakeistos kaladėlės priekinės ir padarytas ABS lemputės apgavimas - prijungau prie variklio klaidos lempelės. Žmogui tereikia TA praeit. Tikimės, kad suveiks šitas reikalas.
Dar naujas kuro filtras, nes senas buvo baisuoklis. Ir trys naujos pakaitinimo žvakės. Bei nauja turbo valdymo žarnelė į siurblį, nes buvo nulūžus.
Dabar jau porą savaičių stovi P206 1,9D. Va ten tai tvarinys.
Cituoju savo pačio žinutę:
Cituoti:
Turiu čia tokį durną bolidą iš vienos mergaitės pasiėmęs. P206. Neva tai paremontuot. Bet neatkasu galų, ir įtariu gal ir neatkasiu ir net nekasiu, nes viskas tiek baisu, kad apžiūrėjus nesinori rankų kišt į dar vieną lavoną, tuo labiau, kad žmogus ir nemokės tada tiek, kiek norėsis.
Kažkokie meistrai keitė sankabą ir kažką ten pridarė. Tokia jos versija. Su sankaba ten išsiaiškint nesunku, tereikia dėžę nusilupt. Bet jau čia kabliukai, nes išlaužtas gabalas bloko ties dėžės galiniu varžtu, tai ten pakišta po juo kažkokia didesnė šaiba, neva gal truputį dar ir prilaiko...
Smagračio apsaugėlės nėra, stiprintuvo vamzdeliai parišti zateškėm...
Na bet esmė ne tame. Po to, anot merginos, pradėjo neberodyt tachometras, spidometras ir pradėjo kalti variklis.
Kalena taip, kaip kad būtų ant siurblio diržas peršokęs per 1-2 dantis arba vožtuvų tarpelis bent 1mm. Šaltą užvest sunku, velniškai netraukia, atleidžiant sankabą be gazo - gęsta kaip senas karbiuratorinis benzas, nes tikriausiai variklio momento nė pusės nėra, reikia gerų apsukų pajudėjimui.
Variklis ten DW8 1,9D 51kw, tai po laidais ir dangčiais radau paprastą mechaninį lukasą, tik su imobilaizeriu ir dar krūvele laidų. Aha - patikrinau diržą iškart. Viskas su diržu tvaroj, keistas prieš du metus gal, įtemptas tvarkingai, mietkės sutampa.
Jai ten po to reikalo kažkoks anot jos super meistrelis iš gero serviso (kurio pavadinimas man nepasirodė labai geras, nors jo ir nepamenu dabar) žiūrėjo, bandė keist kažkokį "siurblio ankstinimo vožtuvą", bet nepadėjo.
Bet to meistrelio kompetencija ties čia aš taip pat abejoju, kaip ir dėl to, kad jis savininkei įteigė, kad jos smagratis kažkoks ne toks prichaltūrintas, nes neva nėra pagal ką skaičiuoti apsukų. O viskas ten su tuo smagračiu tvarkoj - dvi įpjovos.
Radau neveikiantį apsukų daviklį - jokios varžos. Dedu savo veikiantį daviklį su varža - nėra vistiek tacho.
Nesuprantu, kaip galima taip iš svetimos mašinos išsityčiot.
Tai va, jau atkasta kai kas. Pirma tai reik išsiaiškint, ar tikrai užsiankstinęs degimas, kad taip tarška. Siurblio škyvas reguliuojamas, tai pasižymiu padėtį ir pasuku į vėlavimo pusę iki galo. Pradeda dirbti visai neblogai.
Nuėmus kompą, sūkių daviklio į kompą grandinė tvarkoj. Tas labai svarbu, nes pasirodo pagal apsukas siurblys ankstinasi, ir jei nemato apsukų - daro beleką. Dar, vieno gero meistro patartas, pirma tikrinu kompo maitinimą. Nėr tokio. Lendu po kompu - paskendęs ir išsprogęs variklio valdymo relių blokelis.
Įdėtas geras naudotas.
Čia įdomu, kaip tas meistras tam super servise darė diagnostiką ir nieko blogo nerado, jeigu be tos relės kompas net nemaitinimas ir prie jo turėjo rodyt "NO DIALOGUE". Avinų gvardija, kaip visad.
Pradėjo ir žvakes kaitint, ir kompo lemputė skydely dirbt pradėjo.
Radau, kad sugadintas matomai dėžę imant ir tas apsukų daviklis, ir visgi mano veikiantis jau dabar padeda - variklis pradeda dirbti gražiai. SUPER.
Renku viską, diržą statau į vietą, važiuoju pasivažinėt - visai neblogai važiuoja, ir ta sankaba jau lyg ir normaliai dirba. Vadinas, prie jos net nelįsiu.
Tvarkydamas ano 2,0HDi skydelį, jį buvau išėmęs, pabandžiau įdėti čia - apsukas pradėjo rodyt. Vadinas, merginos šrote nupirktas skydelis netinkamas arba neveikiantis. Bet greičio ir kilometrų vistiek nerodo. Sekančiu etapu lįsim prie reduktoriuko dėžėj. Ten bėga riebokšlis dešinio pusašio, tai įtariu, kad bus meistrai lupę dėžę neišsiėmę pusašio. Pusašio guolis irgi miręs, tai jį ir riebokšlį keičiant - reduktoriukas spidometro lengvai išsiims ir bus galima pažiūrėt, ar tik sulaužyti dantračiai ar pats daviklis, ar visgi problema elektrinėj daly. Kažkodėl įtariu dantračius ar daviklį, nes iki sankabos keitimo greitį rodė
