Prieš kurį laiką pastebėjau kad užgesinus dujomis, sunkiai užsikuria variklis. Pradėjo trukčiot laisvom apsukom, kol gerai neįšilęs. Galu gale pradėjo smirdėti dujomis iš duslituvo laisvmis apsukomis dirbant.
Kadangi jau ankščiau esu keitęs reduktorių, tai simptmus atpažint buvo nesunku. Nuėmiau vakuumo šlangutę, pažiūrėjau, kad per ją dujos eina. Diagnozė - plyšusi membrana, arba sugedęs apsauginis vožtuvas. Kadangi atliekamų 450 Lt prašomų vilniaus BRC duju už naują reduktorių neturiu, nusprendžiau surizikuot ir po intensyvios informajos paieškos, užsisakiau remonto komplektą. Kiek palaukus kurjeris pristatė

Maloniai nustebino BRC dėžutė. neva tai (o gal ir tikrai) originalas.
Viduje standartinis komplektas ir instrukcija.

Isejau kieman, nusėmiau reduktorių. parsinešiau namo.
Tos pusės kur patenka skystos fazės dujos, net nejudinau, nes neturėjau laiko, ir padarysiu tai atšilus orams pavasarį. iškart ėmiausi tos pusės, kur membrana stovi.
Atsukau varžtus

Nuėmiau dangtelį

Kas kaltas manau aišku


Antra pusė po membrana

Dujinės fazės kamera

Teko viską išvalyti, pakeisti gumines dalis naujomis ir surinki iš naujo. Tiesa vidinis strypelis atliekantis ir apsauginio vožtuvo funkciją buvo iš vieno šono jau apsinešiojęs. Tik šiek tiek apšlifavau.

Viska susukau, neturėjau dinamometrinio rakto. Todėl suveržiau viską iš akies. Su šiais reduktoriais reikia labai švelniai, visi užsukimo momentai daugiausia iki 2,5 Nm. Dangtelių varžtai prisisuka rekordiniais 9,5 Nm taip kad reikia nepersistengt nes kaip prieš keletą metų man buvo, greičiausiai pertempiau ir įtrūkus korpusuj, skysta dujine fazė pasipylė į aušinimo sistemą...
Sudėjau surinktą reduktorių atgal į mašiną, užvedžiau, ir vsikas veikia. Beliko susireguliuoti vadinamą slėgio Delta P iki 1500 Mbar. Kad kuro mišinys normalus būtų.