4,5Litro su pilna bagažine bulvių galima pasiekti tik su BX 1.7TD, ir tik su juo iš mano visų žinomų ar bandytų citriukų, ir tai tik trasoj ir nedreskiant, 70-100kmh.
Netgi tas pats BX, 1.9D atmosferikas, jau gali drąsiai ir 6litrus suvalgyti, nes be turbės jam reikia gerokai neefektyviau tą biodyzelių deginti.
Su C5 2.2HDi 98kw turiu visada palei 8, nors važinėjant autopilotu trasomis, per pastaruosius tris bakus pavyko sumažinti iki beveik 7litrų, nes važinėjau praktiškai beveik vien trasomis juo paskutiniu metu. Už tai tas važinėjimas autopilotu man kainavo baudą už greičio viršijimą, kai įsikandęs dešrainį, pražiopsojau Žiežmarių sankryžoj 50tinį ženklą, remonto metu, ir pašovė fotikas už 79(-3 paklaidos = 76)kmh. Autopilotas, anot spidometro, buvo nustatytas maždaug 83-85kmh.
Seni dyzeliai panašios klasės automobiliuose tikrai siurbia mažiau kuro. Bet tai ne dėl pačių variklių taupumo/netaupumo, o dėl likusių automobilių kartų skirtumų bei, žinoma, dėl šoferių (pranc. chauffer - kūrikas) gebėjimų vairuoti. Pabandykit į seną dyzelį be turbinos atsisėst ir taip pavažiuot, kaip jūs važiuojat su savo dabartiniu bolidu. Čia tik jums atrodo, kad ramiai važiuojat.
Aš su savo atmosferiniu BX 1.9D arba ukw su savo Multivanu 1.9TD, kur šiaip "dochlas" ir nelabai logiškas variklis, nes VW inžinieriai turbiną kažkokią visai neblogą uždėjo, bet siurblys pagal turbinos slėgį nemoka padidinti kuro ir pakėlus apsukas užsiliesina, turim spausti gazą praktiškai iki dugno, kad sugebėtume pavyti ramiai važiuojantį tipinį C5 X7 vadeliotoją
