WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 05 2025, 14:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 24 25 26 27 28 ELLIPSIS 37 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 15 2015, 09:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Pasiimk makroflekso :mrgreen:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 15 2015, 11:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Užsandarintos šoninės salono apipūtimo angos, į kurias oras paduodamas tik iš lauko. Kai važiavom su mašina 2012tais metais iš Ispanijos namolio, mergaitė tuomet labai šalo, nes ten buvo nesandaru ir pūtė vėsokas vėjelis, kadangi išskrisdami Lietuvoj palikom +10C, o grįžę po savaitės radom -5C, tai su neveikiančiu termostatu buvo šiaip sau :)
Dabar turėtų ten jau šaltas vėjelis neprasiskverbti, o jei prasiskverbs - kamšysim skudurais :D
saulynas rašė:
Pasiimk makroflekso :mrgreen:

Makroflex tikrai tinkamas daiktas (su saiku), bet kaip tada su salono ventiliacija - naturaliai vidine dregme pilnai nepasisalins, cirkuliacija gi numatyta po visa salona ?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 15 2015, 11:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Patikėkit, niekas ten nenumatyta, tai juk pietų šalims skirtas automobilis. Kaip ir sakiau - šiltą orą jis sugeba pūsti tik per vidurinę angą panelėje. Šoninės angos gali paduoti oro tiesiai iš lauko ir eina ne per ventiliatorių. Tas yra SUPER važiuojant ties +40C ir dar kepinant saulei, autostrada arba žvitriu nacionaliniu keliuku kažkur tarp Porto ir Povoa de Varzim, nes prasidarai tas angas ir oro srautas beveik tiesiai į veidą arba kur nusikreipsi, smogia. Prakaito ir karščio jausmo taip neišvengsi, bet tikrai gaivu, ir visai gerai jautiesi be jokių AC ir Klimų. Na bet šalčio atveju tai minusas minusėlis. Nieko, svarbiausia numatytas šioks toks apipūtimas į kojas :) Jei Suomijoj smogtų -40C, aišku jau nepakariausi su šalčiu ir teks ne tik rengtis, bet ir kojas kišti į kažkokius patalus vairuojant, ir dar vengti bet kokiu atveju ir bet kokiam laikui gesinti variklį, kad nebūtų problemų su užvedimu ir kad kuras, nepraeidamas per šildytuvą prie variklio, bake nesušaltų :D
Galinis stiklas net nešildomas nei vienas

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 15 2015, 11:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Ilgalaike neseniai daryta amerikieciu prognoze parode, jog sausis ir vasaris nebus su Sibiro salciais Siaurinei Europai, tad koju nemuturiuosi :)
Zinia, kas pritaikyta pietieciams, tas siaurieciams nelabai tinka, tenka kazka mislyt. :?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 16 2015, 12:36 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tai labai puiku :)

O vakar prisisukau galvą ir dar krūvą visokių aprišimo reikalų. Liko kolektoriai, smagratis su sankaba ir susireguliavus vožtuvus susidėt velenėlio visą komplektą (laikikliai, riebokšliai, dangtelis su nauja tarpine), bus su varikliu lyg ir baigta, toliau matysis užvedus.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 19:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Perdažiau panelės metalinę dalį palei stiklą, kuri nukreipia oro srautus, buvo surūdijus ir apsilupinėjus, o dabar ledas - juodais matiniais dažais - neblizgės ir rūdys neatsispindės. Išploviau, išvaliau ir sudėjau turimą naujesnio modelio juodą panelę pilnam komplekte. Nepatinka, kad naujesnė ir ne tokia pompastiška (be dermatino apdailos :D kuri buvo suplyšusi), bet tvarkingiau viskas. Uždėjau vietoj žymiosios medinės posūkių rankenėlės normalią nesulaužytą veikiančią nuo BX - viskas taip pat. Po TA iškart atkeisim, nes viso jungiklinio bloko imti nereikia, galima numauti tik pačią plastmasėlę, ką sužinojau tik pakeitęs bloką :D
Dabar bandysiu reguliuot vožtuvus ir iki savaitės galo jau turi važiuot...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 20:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
tik pabandyk vienas varikli ikist.... noriu ta momenta pamatyt kai kasnors netiks :D
CIUR AS TIUNINGUOJU INTERKULERI!!!!

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 18 2015, 20:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pas mane visada viskas tinka.
Kai į P205 deda turbo su interkūleriu variklį (arba jei tik ant turbininio deda interkūlerį, nes originaliai nebūna), tai deda P205 automatic kapotą, nes ten dėl kažkokių priežasčių jis su kupra, matyt variklis aukščiau pas automatą pakeltas.
C15 su automatu nebuvo. Kas neturi P205 automatinio kapoto, pjausto kapoto balkiukus :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 19 2015, 11:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tai va, su vožtuvėliais lyg ir pavyko. Tablečių galvojau teks dasipirkt, bet buvau gavęs iš Dominyko komplektuką, iš Domo gal net kelis komplektukus, iš ardomos vienos galvos susirinkau, pas vieną bičą, kuris išmetinėjo galvą, susirinkau, ir kažkas jau gavos, ne viskas idealiai, bet pagal skaičiavimus vienam vožtuvui į tolerancijos ribas turėjau vos tilpti, bet sudėjus ir pamatavus - gavos dar geriau, labai nedideli nuokrypiai :), t.y. iki 0,03mm.
Su mikrometru susimatavau, pasidariau sąrašiuką. Susimatavau tarpelius su esamomis tabletėmis. Keliose vietose buvo užspausta, t.y. vožtuvas visada atidarytas, tai truputį pakaitaliojau vietom, kol tarpelis atsirado visur.
XUD7TE varikliui išmetimas 0,3mm, įsiurbimas 0,15mm, leidžiama paklaida 0,08mm, taigi realiai išmetimas dirbtų normaliai, esant intervale 0,22-0,38mm, įsiurbimas 0,07-0,23mm. Bet reikia stengtis pataikyti kuo labiau į viduriuką, nes esant per dideliam tarpeliui - mažėja variklio galia ir darbo sklandumas, o per mažam - labai bjaurus garsas, grėsmė greitai pradeginti vožtuvus. Jei neišeina pataikyti į viduriuką, bent jau aš stengiaus geriau taikyti šiek tiek į didesniąją pusę, nei į mažesnę, nes tarpelis, laikui bėgant, mažėja, taigi taip gaunu ilgesnį ramų miegą.
Matuojam tarpumačiu esamą tarpelį, lyginam su reikiamu. Gaunam skaičių, kiek reikia padidinti ar sumažinti tarpelį. Susimatuojame mikrometru arba labai tiksliu (elektroniniu arba rodykliniu)slankmačiu esamas tabletes. Jei tarpelį reikia didinti, tą didinimo skaičių atimame iš esamos tabletės storio ir gaunam reikiamos tabletės storį. Jei reikia mažinti, skaičių pridedame prie storio. Turime visos naujos konfiguracijos skaičius, pagal kuriuos atsirenkam kuo panašesnes iš turimų arba perkam naujas tinkamo storio tabletes. Deja, pastebėjau, kad ne visada įdėjus tarkim 0,05mm storesnę tabletę, tarpelis tiek pat ir sumažėja. Gal tai matavimo įrangos paklaida, gal mechanizmų išdilimas, bet yra tam tikra paklaida, nedidelė 0,02mm ribose. Beje, itin svarbu tinkamai priveržti velenėlį, t.y. pagal gamintojo nustatytą momento reikšmę, nes veržiant velenėlį - tarpelis keičiasi.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 19 2015, 18:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na ką, motoras damuštas ir bandysim už valandžikės kraut. Dreba rankos ir širdis, kad tik tilptų :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 19 2015, 18:20 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Atnaujintos beveik visos tarpinės, visi riebokšliai, vėliavėlės, peržiūrėti indėklai ir stumokliai (ir tie, ir anie nebenauji, bet dirbs), atnaujinta galvutė ir pakeista galvutės tarpinė, sureguliuoti vožtuvai, pakeistas velenėlio chaltūrintas laikiklis normaliu pritrintu.
Naujas duslintuvo žiedas netgi :) Perrinktas kuro siurblys sandarinimo komplektu, uždėtas remontuotas generatorius. Dirželiai ir guoliai paskirstymo, generatoriaus važiavę BXe po 14 tūkstantėlių, tai dar darbuosis pakankamai ilgai. Vakuumo pompai uždėsim apie 16kkm dirbusį dirželį iš C15, vėliau ZX buvusio motoriuko.
Vis dėl to, vakar pažiūrėjau, kad su kabluku nuo pirkimo nuvažiuota apie 14kkm. Neblogai, kaip su popierių nepritekliumi :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 20 2015, 02:17 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
Tadai, zvenksiu kai netilps.~16val
Dominykai, netelpa.~19
kas virina 3.14zdziu? ~20
Karoc, surenkam. ~21
Bus negerai su radiatorium ~22
Radiatorius telpa ~23
Variklis savo vietoj su deze ~01
Jungiam kura,kuriam~02
Juokaujam gi 02:14
Man tai siandien egzaminas 8 val bet davai damusam elektra. :D

vyrai dirba,nieks nepyksta

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 20 2015, 04:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Na su laikų tikslumu gal ne visai taip, bet esmė perteikta neblogai. Žodžiu įkrito ir ant pagalvių užsimovė, sankaba su dėže irgi užsimovė, periferija pradėta sujunginėti

Sakiau, kad pas mane visada viskas tinka. Na, šiuo atveju ne viskas, bet palyginus kiek viskas tinka ir kiek galėtų netikti, tai čia pasaka.

Tikėjaus, kad dėl padidėjusio tepalo filtro išnešimo (turbininis su tepalo aušintuvu) gali filtras remtis į radiatorių, bet lieka dar apie 3-4cm, gal net keičiant tepalą filtras nusiims be variklio pavertimo :)

Su elektra viskas paprasta, nes jungias viskas tip top, tik pamažinant veikiančių daviklių kiekį, tokių kaip tepalo lygio matuoklė, apsukų daviklis ir vietoj dviejų temperatūrinių lempučių - liks viena raudona, bet užtai uždėjau neoriginalų, jau šitame C15 buvusį variklio galvos paviršiaus temperatūros daviklį, kuris veikia gan tiksliai, tai bus net geriau už lemputes.

Aušinimas - reiks išspręst užduotį pajungt tepalo aušintuvą prie apatinės radiatoriaus žarnos. Arba dursim, arba panaudosiu turimą BX žarną su atsišakojimu viduryje (kam jis tiksliai, nežinau, gavau dovanų tą žarną, berods nuo BX 16). Ir užduotį pajungt pečiuko apatinę žarną, kuri pas BX ir C15 jungias į tą patį galinį bloką prie siurblio, bet į skirtingas jungtis, kurios šalia viena kitos, bet kitu kampu, nes pas BX variklį ten gražiai prijungt trukdo turbinos tepalo vamzdeliai, o pas C15 tiesiausiu įmanomu keliu. Reiks tik truputį paburt suduriant žarnas vamzdeliu. Visa kita be problemų.

Įsiurbimas - sujungt bačkinį oro filtrą su įsiurbimo jungtimi prie turbo žarnyno. Į tą šlangą kažkur tarpe pajungt alsuoklį ir vakuumo siurblio oro paėmimą. Šlangų yra, kažką subursim greito ir paprasto. Interkūleris telpa pasakiškai. Iki kapoto dar tiek vietos, kad tilps ne tik guma, bet gal ir vėliau bus galima BX ar ZX kapoto kailį su ortakiu uždėt. Kolkas, žiemą, apsieisim.

Pusašiai liko nežiūrėti, bet susimaus, kur dings, juk variklių ir dėžių blokai identiški.
Pavarų traukutės tinka ir pavaros jungiasi super gerai ir lengvai net ir kolkas be tepalo.

Vienintelė rimtesnė bėdelė - išmetimas. Turbo alkūnė per ilga ir netinkamu kampu, nes turėtų būti vos ne tiesiai žemyn, o yra gerokai horizontali, tad jau pati alkūnė truputį remiasi į ugniasienės kailį. Alkūnę nusukau (stebėtinai lengvai atsisuko visi keturi varžtai) ir bandysim papjaustyt ir surast, kas suvirins taip, kaip reikia, nes kuvaldometrint ugniasienės visai nenoriu.
GAL ŽINOT, KUR KAUNE GREITAI, PIGIAI IR KOKYBIŠKAI SUVIRINTŲ ŠPIŽIŲ (KETŲ)? Nors gal ten ir plienas, nežinau, bet žodžiu tą Turbinos karštos pusės medžiagą.

Pradžioj, kaip ir Dominykas sako, buvo rimtai rimto galvos skausmo, nes užmovus variklį ant didžiosios pagalvės ir padėjus karterį ant kaladės - nu nė per kur netelpa, jau į ugniasienę remias, o dar reikia stumt gal 10cm. Bet pastebėjom, kad apatinė balansinė pagalvė visiškai kreivai šone. Tai įsidrąsinęs įsikabinau ir suverčiau motorą atgal - žiū ne tik apatinė pagalvė į žuvies formos kronšteiną įkrito, bet pažaidęs ir varžtą perkišau. O varikliui susivertus, ta turbo alkūnė nukeliavo stipriai žemyn, kur jau ir vietos daug maloniau, bet dar ne tobulai.

Padarysim :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 20 2015, 09:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Laukiam laimingos pabaigos :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Ieškau kokio nors C15
StandartinėParašytas: Sau 20 2015, 14:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Pavarų traukutės tinka ir pavaros jungiasi super gerai ir lengvai net ir kolkas be tepalo.

O tinka dėl to, kad buvo svirtis perdėta nuo C15 dėžės. O kablys - selektorius labai panašus, bet ne identiškas. Pas C15 dėžę jis trumpesnis, nei BX dėžės, todėl ričiago vertikali eiga gana didelė, bet pakenčiama, ir pradžioj užmovus pavaros jungėsi atgal praktiškai iki rankinio svirties, gerokai tarp sėdynių. Gerai, kad traukučių reguliavimo veržlytės nepripuvę, tai be problemų pastūmiau artyn panelės. Ten galima imti tą tarpinę svirtį, kažką trumpinti, pervirinti, bet po tokio dalyko kartais lūžta, o ir nėra nei laiko, nei noro, palyginus viskas tikrai labai gerai :)

Reiks pakeist abi vidines granatų gumas, nes viena buvo įplyšus, todėl ir tepaluota, o kita, netyčia dėdami variklį sugnybom... Nieko, nebrangios jos, tik papildomas pusvalandukas permest.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 543 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 24 25 26 27 28 ELLIPSIS 37 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007