Ir kablukas atgal į garažą. Kelionė dar negreitai, tikriausiai kitos savaitės gale, bet ir darbų dar likę nemažai:
1. Pagrindinis ir rimčiausias - sujungt TURBO su duslintuvu, automobilyje, kuriame niekada nebuvo turbo, tad ir nėra numatytas nei kampas, nei tunelis didesniam ir mažesniu kampu lenktam duslintuvui
2. Sutvarkyt skylutes slenkstyje
3. Sutvarkyt prarūdijusią antenos skylę- realiai aptvarkyt rūdis ir nugruntavus užklijuot lipduką, nes niekas ten kolkas dar rimtai nedarys
4. Persimontuot galinius ratus į geras žiemines šipuotas padangas. Priekiniai jau padaryti ir uždėti.
5.Susijungt teisingai radiatoriuje esantį ventiliatorių jungiklį
6. Susitvarkyt naujai padarytą variklio elektros laidyną. T.y. padrikus laidus pagal esamą geometriją apsisukt izoliacija į atskiras atšakas ir tvarkingai susitvirtint į kažkokius išburtus laikiklius ar bent prisikabint "zateškėmis"
7. Prisiveržt pusašius rimtai

Ir užsikernot veržles
8. Gale variklio neatlaikė pavargęs žarniukas, jungiantis aplink variklį einantį vamzdį ir galinį paskirstymo bloką. Labai trumpas, skirtingų diametrų ir itin bjauriai keičiamas, bet ką darysi, teks...
9. Lygtai per sujungimą bakelio su matrica leidžia radiatorius. Aišku, kad nuo stovėjimo, tai labai būtų malonu, kad ilgainiui, pasiplėtus ten esančiai gumai, užsisandarintų pats, bet keičiant tą žarniuką, ten būtų galima ir sutvarkyt. Tik labai nesinori dar tokių darbų daryti...
10. Pažiūrėt, ar kur nesiurbia oro, nes šaltas gan bjaurokai dirba ir dumelį baltą meta.
11. Pasigamint bent kažkokius posparnius ir dugno apsaugą, užsidėt turimą rimtą karterio apsaugą (kodėl ji reikalinga - Dominykas matė - karteris yra žemiau už priekinį balkį ir net žemiau už priekinį tiltą - vadinas visiškas greideris

)
12. Užsidėt vakuumo pompą
13. Susijungt Turbo su oro filtru
14. Susijungt spidometrą su pavarų dėže.
15. TA, patikrinimas nuvažiuojant bent kokius 500km įvairiomis vietinėmis sąlygomis (paimant miško kelių, žvyrkelių ir t.t.)
Na ir toliau burtai visokie. Dėsim stogo bagažinę su dėže, jungsim prie elektros instaliacijos tvarkingai per reles ant tos stogo bagažinės esančius tris priešrūkinius žibintus (gaila ne prožektoriniai ilgų šviesų, bet šitie labai gerai šviečia į šonus, kas man patinka

)
Gal pas ką mėtosi relių su integruotu lizdu saugikliui? Seniau esu tokių matęs Hella ir panašiai, truputį supaprastėja jungimas ir priraizgymas.
Dar gal šiltinsim būdą

ir t.t.