Aš į servisus vežu ratus, kad padangas permontuotų, ir ratų suvedimą daryt važiuoju, dar kai kažkam kažkokios rimtos įrangos reikia, arba labai specifinių žinių, kaip siurblių, purkštukų, galvų remontas, sferų tikrinimas ir pildymas, metalinių paviršių atkūrimas ir restauravimas kai kurioms dalims. Starterius, generatorius, kai tingiu pats rakalinėti arba įrangos reikalingos neturiu. Nes labiau mėgstu remontuoti, negu šrotinį dėti, nebent jei pats dėžėj turiu.
Bet kad atgrubnagiams duoti savo mašiną kuvaldomis vanoti. Ne, geriau jau vanosiu pats

Hidrosiurblį draugo C5tukui sugebėjom pakeist nenuleidę skysčio. Aišku, nubėgo ten jo, bet užteko litrą dapilt. Bėdos buvo tos pačios - dega saugiklis. Bet ne po dienos ar savaitės, o iškart net ir 60A. O pajungus tiesiai nuo akumuliatoriaus, išsilydo ir tikrai neplonas laidas.
Kiek teko girdėti, tai anksčiau ar vėliau nutinka daugumai C5 tukų, bent jau pirmų ir restailintų pirmų, t.y. vadinamų antrų. Kažkas nutinka varikliui, trumpina apvijos, užsivelia kolektorius vario dulkėmis ar kažkas panašaus. Kadangi senojo neišardžiau, nes jį pardaviau, tai taip ir nesužinojau. Nupirkęs žmogus sakė, kad suremontuoti seno variklį kainuoja panašiai tiek pat, kiek paimti naudotą siurblį su veikiančiu varikliu, bet pagedusia hidrauline jo dalimi, bet suremontavęs turi jau suremontuotą daiktą, t.y. atnaujintą.