Po beveik trejų metų ištikimo naudojimo, nepaisant kelių kartų žieminių nesklandumų, bet naudojant mašiną viskam ir visaip, užvažiuojant ir pravažiuojant visur, kur tik įmanoma užvažiuoti su lengvu automobiliu, o kartais ir kur nelabai įmanoma patekti su standartiniu lengvu automobiliu, vežiojant tonomis žmones ir krovinius, tampant visokias ten priekabas, naudojant kaip paradinį laidotuvinį ar vestuvinį, ir kaip megadarbinį, šiukšlėm išvežti skirtą bolidą, tačiau mažai važiuotą (gal kokia 18-20kkm įtemptų kilometrų), garbingai perleista forumo kolegai. Naudotis į sveikatą. Man jis jau per daug surudijęs, nes judinant aukštyn-žemyn kablį, judėjo visas galas (bamperis ir bagažinės dugnas), bet ne pati mašina, tai nei priekabos sunkesnės, nei krovinio rimtesnio bagažinėn jau nebe. Variklis puikios būklės, truputį tepaluotas, bet tepaliuko nereikalaujantis nei lašo tarp keitimų, šiek tiek tepaluotas ir visiškai nelaikantis laisvų apsukų.
Laiku atsikračiau pigios bėdos, nes Dominykas pakeitė trūkusį stabdžių maitinimo nuo galinio tilto slėgio (keturšakis - stabdžių kranas) vamzdelį, ir iškilmingai pakėlus mašiną pradėjo varvėti per grįžtamą vamzdelį

Laukiam sekančio manevro, bet mašina jau nebe mano. Laukiu galimybės, kada galėsiu paskutinįkart pravažiuoti ir iškilmingai atsisveikinti su šia puikiai man tarnavusia transporto priemone

Su mašina (jos komplektacijoje

) atiduodu:
Šviežiai (prieš 2metus ir apie 15kkm) pakeistą skirstymo diržo komplektą su visom pompom, riebokšliais ir antifrizais.
Naujus pusašių riebokšlius ir teisingus dėžės tepalus
Naują atbulinės pavaros daviklį
Naujus visus šakių sailenblokus. Nepamenu, Sasic tai buvo ar Hutchinson
Naujas abiejų pusių amortikų abratkes. Tiesa, viena gal ne nauja, o naudota, bet nuo savo kito BX, o dėtas buvo originalas.
Naujas vienos pusės šarnyras.
Apynaujai stabdžių diskai
Nauja viena granatos guma
Reguliuoti vožtuvai
Naujos žvakės ir žvaklaidžiai, naujas paskirstytojo dangtelis ir skriejikas, naujas komutatorius.
Kažkada keičiau kuro ir oro filtrus, bet jau daug vandens nutekėjo

Apynaujis hidraulikos dirželis. Generatorių puikiai kočioja ir senas.
Nauja apatinė vairo "kryžmė". Realiai, BXinė guminė jungtis. Ir nauja, o ne perdaryta iš XM.
Abu pilni bakeliai langų ploviklio ir daugiau nei pusė bako bienzo, ant kurio variklis nedirba, bet buvau piguvos laikais prisipylęs, kad užtektų užvedimams visiems porai metų, kuriuos jis dar tarnaus

Kreivus, kaip Pizos bokštas, galinius ratus, bet vis dar minkštą

Ir daug daug kitokių naudingų detalių ir darbų, kas buvo jam daryta arba nedaryta vardan teisingesnio važiavimo.
Ačiū tau, Kovini.
Dabar kasdien trinu savo pigųjį ZX Reflexą ir laisvalaikiu pagaliau rimtai imuos tvarkyti ir bandyti pradėti eksploatuoti kitą BX - Le Mans'ą su mano nemėgstamo tipo XU varikliu, t.y. XU5 1.6i monopurškalu, turinčiu visus galingus 65kw ir krūvą problemų, kurios mane dar vistiek ištiks, jei ne vasarą, tai žiemą tikrai

Kadangi mano moteris teisių neišsilaikė prieš du su puse metų, ir kol kas vis dar toliau nejuda ta kryptimi, o pradėjęs procesą plienas, rūdija greitai, tai reikia tą automobilį sunaudoti, nes vertas kažkokio tai išsaugojimo jis labai nėra, bet važiuoti porą metų dar tikrai galima

Apie jį kitoje temoje, o šią perleidžiu Dominykui, kuriam linkiu tokio pat ištikimo tarnavimo
