WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 10 2025, 20:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 33 34 35 36 37 ELLIPSIS 77 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 26 2015, 18:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Čia ratų guoliai. Svirčių guoliai. Adatiniai kūginiai guoliai. Iš esmės ta pati konstrukcija naudota visuose hidrauliniuose ir vienam kitam nehidrauliniam (torsioniniai nesiskaito, ten kitokie guoliai) citroenuose nuo DS iki C5 II, na ir keliuose netorsioniniuose peugeot modeliuose.
Pas C5 X7 gale jau kitokia konstrukcija, ten paprasta niekuo neišskirtinė daugiasvirtė pakaba, tikriausiai, kaip ir priekyje, analogiška ar bent jau labai panaši į Peugeot 407.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 26 2015, 18:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 28 2013, 08:27
Pranešimai: 261
Miestas: Klaipėda
Ok. Dėkui. Dabar aišku, kad naujame C5 nėra garsiųjų galinių svirčių guolių. :)

_________________
Citroen C5 X7 '08 Exclusive


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 26 2015, 20:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Čia ratų guoliai. Svirčių guoliai. Adatiniai kūginiai guoliai. Iš esmės ta pati konstrukcija naudota visuose hidrauliniuose ir vienam kitam nehidrauliniam (torsioniniai nesiskaito, ten kitokie guoliai) citroenuose nuo DS iki C5 II, na ir keliuose netorsioniniuose peugeot modeliuose.
Pas C5 X7 gale jau kitokia konstrukcija, ten paprasta niekuo neišskirtinė daugiasvirtė pakaba, tikriausiai, kaip ir priekyje, analogiška ar bent jau labai panaši į Peugeot 407.

Kad lygiai tokia pati kaip pas P407 yra pas C5 X7 vaziuokle :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 26 2015, 21:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Kad šarnyrai, antgaliukai ir t.t. sutampa, tai aš žinau, bet man labiausiai klausimas, ar geometrija irgi ta pati :)

Vis labiau galvoju tapt autoelektriku. Šiandien žmogeliui su 607tuku išsprendžiau bėdas, kurių ieškojo visa eilė elektrikų, tarp kurių buvo ir dylerinis Autoviči, kiek pamenu iš istorijos. ESP, ABS, AMVAR, Autopilotas ir dar eilė klaidų. Problema stabdžių varlytėje, kurią visi iškart atmesdavo. Kolkas užteko ją pripurkšti visokių šmierų ir pradėjo nebevėluoti ir nebestrigti, ir prievarta ištraukti kojelę, kad prisireguliuotų į teisingą aukštį. Jei nepadės ilgam, teks pasikeisti nauja. Aš įsivaizduoju, kad klaidas mesdavo dėl to, kad kompas jau mato kylantį slėgį stabdžiuose, bet nėra jokio signalo iš varlytės, todėl jungiamas avarinis rėžimas.
Savaitgalį dar jam reguliuosiu važiuoklės aukščius, tiksliau priprogramuosiu daviklius, turėtų po daugiau kaip metų suminkštėti važiuoklė :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 26 2015, 22:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Kad šarnyrai, antgaliukai ir t.t. sutampa, tai aš žinau, bet man labiausiai klausimas, ar geometrija irgi ta pati :)

Vis labiau galvoju tapt autoelektriku. Šiandien žmogeliui su 607tuku išsprendžiau bėdas, kurių ieškojo visa eilė elektrikų, tarp kurių buvo ir dylerinis Autoviči, kiek pamenu iš istorijos. ESP, ABS, AMVAR, Autopilotas ir dar eilė klaidų. Problema stabdžių varlytėje, kurią visi iškart atmesdavo. Kolkas užteko ją pripurkšti visokių šmierų ir pradėjo nebevėluoti ir nebestrigti, ir prievarta ištraukti kojelę, kad prisireguliuotų į teisingą aukštį. Jei nepadės ilgam, teks pasikeisti nauja. Aš įsivaizduoju, kad klaidas mesdavo dėl to, kad kompas jau mato kylantį slėgį stabdžiuose, bet nėra jokio signalo iš varlytės, todėl jungiamas avarinis rėžimas.
Savaitgalį dar jam reguliuosiu važiuoklės aukščius, tiksliau priprogramuosiu daviklius, turėtų po daugiau kaip metų suminkštėti važiuoklė :)

Cia tam 607 reguliuosi auksti vaziuokles? :) prie to pacio beiskodamas to vaziuokles aukscio padeties daviklio radau kad ir P407 eina toks, bet pas juos nera gi hidraulikos? Kam jis metalinei vaziuoklei? :) Beja savaitgaliais darbuojies? Kartais uzsuku i Kauna bet tai buna savaitgalia, butu gerai, kad uzmestum aki i mano aukscius vaziuokles :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 26 2015, 22:37 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
HeLLmiX rašė:
tadas1991 rašė:
Kad šarnyrai, antgaliukai ir t.t. sutampa, tai aš žinau, bet man labiausiai klausimas, ar geometrija irgi ta pati :)

Vis labiau galvoju tapt autoelektriku. Šiandien žmogeliui su 607tuku išsprendžiau bėdas, kurių ieškojo visa eilė elektrikų, tarp kurių buvo ir dylerinis Autoviči, kiek pamenu iš istorijos. ESP, ABS, AMVAR, Autopilotas ir dar eilė klaidų. Problema stabdžių varlytėje, kurią visi iškart atmesdavo. Kolkas užteko ją pripurkšti visokių šmierų ir pradėjo nebevėluoti ir nebestrigti, ir prievarta ištraukti kojelę, kad prisireguliuotų į teisingą aukštį. Jei nepadės ilgam, teks pasikeisti nauja. Aš įsivaizduoju, kad klaidas mesdavo dėl to, kad kompas jau mato kylantį slėgį stabdžiuose, bet nėra jokio signalo iš varlytės, todėl jungiamas avarinis rėžimas.
Savaitgalį dar jam reguliuosiu važiuoklės aukščius, tiksliau priprogramuosiu daviklius, turėtų po daugiau kaip metų suminkštėti važiuoklė :)

Cia tam 607 reguliuosi auksti vaziuokles? :) prie to pacio beiskodamas to vaziuokles aukscio padeties daviklio radau kad ir P407 eina toks, bet pas juos nera gi hidraulikos? Kam jis metalinei vaziuoklei? :) Beja savaitgaliais darbuojies? Kartais uzsuku i Kauna bet tai buna savaitgalia, butu gerai, kad uzmestum aki i mano aukscius vaziuokles :)

originaliems xenon zibintams

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 26 2015, 23:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
As irgi is pradziu pagalvojau taip kaip exealimis sako, bet poto galvoju gal kazkas mandriau padaryta ir pezukams yra...pasirodo kad ne :D

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2015, 02:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Gal ir xenonai nuo tų pačių daviklių duomenų dirba, bet pas konkretų pežių xenonų tikrai nėra, tad ir reguliatoriai tik paprasti su 0,1,2,3 padėtimis. Užtai yra AMVAR sistema, t.y. visi keturi elektriškai valdomi reguliuojamo kietumo amortizatoriai. Dirba panašiai, kaip hidroaktyvas, tik be hidropneumatikos. Reguliuoti ten nereikia, tik sužiūrėti, ar visi keturi davikliai savo vietose ir teisingai pasukti. Jei taip, imam matavimo įrangą ir matuojamės nustatytuose taškuose aukščius nuo žemės (lygaus paviršiaus) ir juos suvedam kompu kur reikia. Programa pagal tai išsiskaičiuoja kažkokį skaičių, kurį sau užsideda, kaip nulinį aukštį. Ir kai ratas tame aukštyje ir nėra didelių aksceleracijų, stabdymų, vairo sukimų, jis turi būti minkštas, daug minkštesnis už Folgą.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2015, 08:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 03 2005, 12:52
Pranešimai: 1420
Miestas: Kaunas
Patikrink vairo padėties duomenis, t.y. pasukimo kampą kaip mato. Maniškiui buvo taip - važiuoji tiesiai, bet daviklis rodo susukimą ir kompas vienoje pusėje sukietina amortikus.

_________________
Nusibodo rutina ? Pirk Citroen...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2015, 09:02 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Gal ir xenonai nuo tų pačių daviklių duomenų dirba, bet pas konkretų pežių xenonų tikrai nėra, tad ir reguliatoriai tik paprasti su 0,1,2,3 padėtimis. Užtai yra AMVAR sistema, t.y. visi keturi elektriškai valdomi reguliuojamo kietumo amortizatoriai. Dirba panašiai, kaip hidroaktyvas, tik be hidropneumatikos. Reguliuoti ten nereikia, tik sužiūrėti, ar visi keturi davikliai savo vietose ir teisingai pasukti. Jei taip, imam matavimo įrangą ir matuojamės nustatytuose taškuose aukščius nuo žemės (lygaus paviršiaus) ir juos suvedam kompu kur reikia. Programa pagal tai išsiskaičiuoja kažkokį skaičių, kurį sau užsideda, kaip nulinį aukštį. Ir kai ratas tame aukštyje ir nėra didelių aksceleracijų, stabdymų, vairo sukimų, jis turi būti minkštas, daug minkštesnis už Folgą.

Cia tik 607 ?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2015, 09:23 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Gal ir xenonai nuo tų pačių daviklių duomenų dirba, bet pas konkretų pežių xenonų tikrai nėra, tad ir reguliatoriai tik paprasti su 0,1,2,3 padėtimis. Užtai yra AMVAR sistema, t.y. visi keturi elektriškai valdomi reguliuojamo kietumo amortizatoriai. Dirba panašiai, kaip hidroaktyvas, tik be hidropneumatikos. Reguliuoti ten nereikia, tik sužiūrėti, ar visi keturi davikliai savo vietose ir teisingai pasukti. Jei taip, imam matavimo įrangą ir matuojamės nustatytuose taškuose aukščius nuo žemės (lygaus paviršiaus) ir juos suvedam kompu kur reikia. Programa pagal tai išsiskaičiuoja kažkokį skaičių, kurį sau užsideda, kaip nulinį aukštį. Ir kai ratas tame aukštyje ir nėra didelių aksceleracijų, stabdymų, vairo sukimų, jis turi būti minkštas, daug minkštesnis už Folgą.

Cia tik 607 ?

turi ir 407 su galingesniais variklias

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2015, 10:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
arix'as rašė:
Patikrink vairo padėties duomenis, t.y. pasukimo kampą kaip mato. Maniškiui buvo taip - važiuoji tiesiai, bet daviklis rodo susukimą ir kompas vienoje pusėje sukietina amortikus.

Būtinai žvilgtelsiu bei gal dar papildomai sukalibruosiu. Bet važiuojant rodo priekio ir galo vienodas kietumo padėtis. t.y. jei prieky 1, tai abu ratai 1, jei gale 7, tai abu ratai 7, išskyrus kai staigiau imamas posūkis. Gal žinote, kokia kryptim tos amortizatoriaus kietumo padėtys rodomos? T.y. 1 reiškia kiečiausią, ar minkščiausią padėtį? :) Bei kiek iš viso jų yra? Gerai vairuotojui užmynus gazą, pamačiau 17.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2015, 12:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
tadas1991 rašė:
Gal ir xenonai nuo tų pačių daviklių duomenų dirba, bet pas konkretų pežių xenonų tikrai nėra, tad ir reguliatoriai tik paprasti su 0,1,2,3 padėtimis. Užtai yra AMVAR sistema, t.y. visi keturi elektriškai valdomi reguliuojamo kietumo amortizatoriai. Dirba panašiai, kaip hidroaktyvas, tik be hidropneumatikos. Reguliuoti ten nereikia, tik sužiūrėti, ar visi keturi davikliai savo vietose ir teisingai pasukti. Jei taip, imam matavimo įrangą ir matuojamės nustatytuose taškuose aukščius nuo žemės (lygaus paviršiaus) ir juos suvedam kompu kur reikia. Programa pagal tai išsiskaičiuoja kažkokį skaičių, kurį sau užsideda, kaip nulinį aukštį. Ir kai ratas tame aukštyje ir nėra didelių aksceleracijų, stabdymų, vairo sukimų, jis turi būti minkštas, daug minkštesnis už Folgą.

Va va itariu ir pas 407 tos sistemos buna. Ir koks esminis skirtumas lyginant su hidraaktyvu? Geriau, blogiau, taip pat? Cia apie komforta kalbant. Ten itariu tik pakelt ir nuleiat auto neiaeina, o kietumas reguliuojasi kaip pas hidraaktyva normalioje padetyje esant.
Ir dar klausimas, biski skaitinejau apie tuos aukscius, o reikia matuoti nuo zemes ar nuo centrines rato asies? Nes matuojant nuo zemes ir esant skirtingoms padangoms gausim skirtingus rezultatus :) aj beja iki ko matuoji? Iki arkos krasto? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2015, 13:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Senoliams, kuriuose dar LHM cirkuliuoja, paprastai tas aukštis tikrinamas nuo žemės iki kažkokio taško, ratai ir padangos tokiu atveju turi būti tinkamų matmenų, t.y. iš esmės matuojama prošvaisa. Tačiau dauguma senųjų meistrų matuoja tiesiog arką ir normalią padėtį stato vidury tarp MIN ir MAX, nes centimetro ar net kelių amplitudėje variacija daro labai nedaug įtakos minkštumui ir stabilumui.
Pas šitus jau yra kiek kitaip. Ten reikalingas didesnis tikslumas, todėl pradinis reguliavimas padaromas tuo pačiu apkabos sukinėjimo metodu, o paskui pabaigiama su Lexia, jei reikia. Matavimui padangų ir ratų aukščių skirtumai, padangų nudilimas turi daugiau įtakos, todėl matuojama ne prošvaisa, o važiuoklės (rato ašies) aukštis kėbulo atžvilgiu, t.y. į formulę įeina rato spindulys, jį eliminuojant. Taip pat yra numatytos plokštumos, iki kurių matuojama nuo žemės ir tuomet tas dalykas atimamas iš rato spindulio, taip eliminuojant rato įtaką.
Pas C5 pirmuką ir restailą priekyje tai yra traverso apatinė plokštuma, gale - balkio languota plokštuma už rato sferos, prie varžto.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gal kam ką paremontuot?
StandartinėParašytas: Kov 27 2015, 22:06 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
centimetro ar net kelių amplitudėje variacija daro labai nedaug įtakos minkštumui ir stabilumui.
Centimetras "senoliams" keičia ne kažin ką (tam ir gamykliškai duodamos leidžiamo išstatyti aukščio ribos su iki 10mm paklaida), bet nuo 2cm paklaidos į bet kurią pusę nuo centrinės padėties citroenas virsta taburietwagenu. Tas pats, ir netgi dar aštrau liečia ir X-7us, nes pastarųjų hidroaktyvai papildomai "hidroaktyvinasi" ir jungia avarinį kietą režimą dėl neteisingo aukščio.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 1144 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 33 34 35 36 37 ELLIPSIS 77 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007