Dominykas rašė:
2.2 HDi 130 FAP 2179 cm³ 128 KM (94 kW) przy 4000 obr/min 314 Nm przy 2000 obr/min
2.2 HDi 170 FAP Biturbo 2179 cm³ 170 KM (125 kW) przy 4000 obr/min 370 Nm przy 1500 obr/min
kaskokia biski nesamone arba kaska netaip suradau...
2.2 HDi 130 FAP 12,6 s 182 km/h 7,4 l
2.2 HDi 170 FAP Biturbo 10,8 s 200 km/h 7,2 l
pas xm paziurejau tai irgi teoriskai parasyta prie 2000abarotu, bet turba uzpucia tik apie 2200-2300 ir tada jame jega atsiranda,tai ant metu ir susidevejimo reiktu padidint abarotus. tai turetu sanaudos krist apie 2200-2300 sestu begiu o gal net 2400. zinoma kyla greitis...
cia seip bandau samprotaut puse pirmos...
Galia kW ir sukimo momentas yra tuo paciu skirtingi ir susije dalykai. Galia yra koki maximalu greiti pasieksi, o sukimo momentas yra kaip greitai ir kaip lengvai tu ji pasieksi. Isivaizdavimui yra pavyzdys su maratono begikais. Vienas begikas yra liesas(galia kW) o kitas begikas yra "kaciokas" raumenu kalnas( sukimo momentas Nm) tas leisas 100m iveiks greitai, bet jei jam duosi sakykim 50kg svori, tai jis jo nepavilks. Tuo tarpu kaciokas su savo raumenu mase begs letai, bet uztikrintai ir jam tie 50kg nemaisys ne kiek, jis ta distancija iveiks taip pat su papildomu svoriu ar be jo. Taigi, varikliui lengviausia ir jis geriausiai jauciasi kai sukimo momentas yra didziausias, pas mane yra 2.2 125kw ir sukimo momentas ties 1500 yra didziausias, tad vazinedamas tokiomis apsukomis ramiai telpu i 6.6l, o jei neskumu uzmiestyje tai ir 6 nereikia(bet aisku vaziavimas vyksta pagal taisykles). Kiekvienas auto yra sukurtas vaziuoti pagal taisykles ir nesvarbu ar yra 5 ar 6 pavaros, vistiek viskas pritaikyta vaziuoti pagal taisykles ir pavaros perjungiamos ties tam tikrais greiciais, taigi jei pas jus 5 pavaros, ijungus 5 pavara vaziuojant 90kmh tachometro rodykle turi buti ties sukimo momento maximumu. Jei
As jus 6 pavaros, situacija nesikeicia. 6 pavara ties sukimo momento maximumu vaziuojant 90 kmh. Vaziuojant autostrada sanaudos kils, nes sukimo momentas lieka kazkur uznugaryje ir visiskai nesvarbu kiek pavaru. Nereikia galvot jog 6 pavara yra skirta skrist 150. 6 yra vaziuot 90

tiesiog turi daugiau laisves pasirinkti pavara esamam greiciui jog atitiktu sukimo momento maximuma. Pvz mieste kaip ir reikia vaziuoti 3 pavara greitis 50. Vaziuoji 60, variklis kaukia, jungi i 4 variklis murkia, sukimo momentas ant maximumo. Esant 5 pavarom, tu neturi galimybes taip padaryt. Nes ijungus 4 apsukos nukrenta per zemai irmasina nebetraukia, o 3 kaukia. Tad toks ir skirtumas. Beja pavizdys paimtas is lempos ir jis nebutinai atitinka realybe, bet esme tapati

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)