Tinka. Teoriškai... Kursis, dirbs, važiuos, bet traukos bent panašios į tai, ką turi su originaliu siurbliu, nesitikėk, nes turbai užpūtus, kuro kiekio niekas nebedidins. Realiai variklis vystys vos daugiau galios už paprastą 1.9D, bet kadangi ant variklio yra sumontuota turbininio variklio pavarų dėžė, kurios bėgiai daug ilgesnis, tai mašina trauks dar prasčiau, negu tas 1.9D. Kaip tik neseniai vienam žmogui po tokio analogiško keitimo (tik varikliai 1.7D ir 1.7TD, bet lygiai ta pati šeima XUD) atkeitinėjau atgal į tinkamą siurblį, tai džiaugiasi, kaip smagiai mašina ir vėl važiuoja. Jei siurblys leidžia kurą - galima jį perrinkti su nauju gumelių remontiniu komplektu ir uždėti atgal sausą jau ilgam. Jei pavargo plunžerinė grupė ir prastai kuriasi karštas - galima pakeisti tik plunžerinę grupę (turiu gerą naudotą), jei siurbliui jau tikrai chana - prašyk iš forumiečio saulyno (rasi skelbimų skyrelyje jo ardomų mašinų skelbimus, Xantijų dalių turi pastoviai beveik visko) gero sauso siurblio, gal suras atsargose, arba duos kokį vos drėgną - persirinksi ir turėsi kaip naują.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|