tadas1991 rašė:
Senam HDinui, kur 16 vožtuvų, pvz tam pačiam 2.0HDi 16V 80kw, katras buvo minivenuose, arba 2.2HDi 16V, katras buvo daug kur, irgi dažnai labai bjauriai traukiasi. Naujam HDinui, kur 8 vožtuvai (tokių reta, bet yra dar belekas modelių), irgi lengvai traukiasi, kaip ir senam 8V HDinui.
Visa esmė purkštuko ilgyje ir padėtyje. Pas 16V jie būna čiut ne dvigubai ilgesni ir stovi galvos vidury statmenai, tai kaip ir bliūde, kur subėga visa drėgmė ir kitas chlamas. Kai stovi pas 8vožtuvinį galvos šone ir dar skersai, tai ten drėgmė nestovi, o nubėga, ir jei ten kas ir bėga, tai dažniausiai tepalas per kiaurą dangtelio tarpinę, kuris nėra taip baisu, kaip vanduo. Prikepę 8V purkštukai dažnai traukiami užsikaitinus motorą iki darbinės temperatūros ir kuo greičiau traukiant, padeda ilginta galvutė ir atstuktuvas ar prailgintojas, užmauti ant kuro vamzdelio, makalavimui į šonus.
Jei purkštukų nupirkot atsargai ir saugojimui, tai rekomenduoju juos laikyt protingai. Seni mechaniniai purkštukai net ir drėgni ir surūdiję dar dirbdavo ir padirbę atsigaudavo. Komonreilo purkštukam prastas laikymas - peilis. Jokių drėgnų rūsių ir balų, jokių dulkių ir purvų. Geriausiai aišku jiem gyventi kokiam nors dyzelio pilname bakelyje pilnai užmerktiems, bet esant problemai, tai labai tepaluotas skuduras iš bėdos irgi būtų tinkamas.
Žiūriu, kad man jau alzhaimeris puola, vis dažniau ne tokius žodžius, kokius reikia, parašau, nors ir teisingai

Turėjo būti
keletas