tadas1991 rašė:
Mhm, apie šitą bėdą aš jum pasakojau berods, kai skambinot paklaust apie pagrindinius gedimus. Palaukit, dar FAP, EGR, Smagratis išlys

Perkam už apie 80 eurų remontinį sustiprintų sklendžių komplektą, lupam panelę, skeliam perpus pečių ir keičiam. Na arba skerdžiam pečiaus šoną ir keičiam/klijuojam alternatyviais rusiškais metodais.
Beje, lūžinėja sklendės ne tik citroen, ir ne tik prancūzams

O plastikinės sklendės naudojamos labai seniai, nuo kokių 80tųjų, tik tuomet dar nebuvo naudojami tokie galingi varikliukai, kad jas sulaužytų, o dažniausiai ir rankinis valdymas būdavo.
Esu jau remontavęs sulaužytas sklendes ir savo 89tųjų Citroen C15

Tadai

viskas kuo puikiausiai veikė tiek pirkimo metu, tiek užvakar rytą, vakare sėdau važiuot-viskas, dešinė pusė kaput.Panašu, kad prancūzai turi savo supratimą apie klimato zonas, subtropikų tarp Sacharos ir Antarktidos nerasta

O kadangi galinis stiklas išdužęs ir vietoj jo preskartono gabalas, mašinos salone pastoviai jaučiamas lengvutis vėjelis...Būtų gerai, jei ne -20 lauke
Gal šitam prancūzų tvariniui būtų buvę geriau ne lygiuotis į aukštesnę klasę dešovno plastiko pagalba, o padaryt paprasčiau, bet kokybiškiau? Nepamenu, kad Xantioj per aštuonis metus būčiau turėjęs bent kokią menkiausią problemą su šildymu ar ventiliacija...O dabar, škias, perki mašiną ir dar reikia ją tvarkyt-perdarinėt, kad veiktų šildymas...
Turbūt jau nelauksiu sekančių fintų, kuriuos man iškrės šitas grabas

isivaizduok, gryzti po keliones, masina isilus, klima nustatyta pvz ~20 silumos, uzgesini masina, sklendes liekadaug maz vidutinei savo padeti, uzkuri ryte masina prie baisaus minuso, klima pradeda pust kaip isprotejus ir staigiai bando perstatyt isalusias sklendes ant vien karsto oro paemimo....ir kaip toj karglas reklamoj...tik triokst....
dar nereikia pamirst kad sklendes masinoj su klima lyginant masina su paprastu kondiku (turbot dauguma jusu isgirtuju xantia yra butent su tokiu ispildymu) per ta pati kieki km atlieka daug kartu maziau uzdarymo atidarymo ciklu