Paulius rašė:
bledis rašė:
Parduotas Tadui, manęs šitas citramonas pavedęs nebuvo, tad ir naujajam šeimininkui tarnaus ilgai ir laimingai

kaip matau jau "tarnauja" niekad nepavedes c5 Tadui. Eilinis lietuviskas "sedi ir vaziuoji" automobilis.
Tadai viska vistiek skaiciuoji, paskui parasyk kiek Eur butu kainaves eiliniam zmogui sio auto prikelimas gyvenimui.
Per daug neskaičiuoju, bet apytiksliai pasakysim.
Šiai dienai (rašau apytiksliai, kur tiksliai nepamenu, arba apvalinu iki eurų):
Paskirstymo diržas Dayco 15
Tempėjas INA 16
Parazitas INA 14
Vandens pompa Valeo 25
Antifrizas AD Extralife G11 12
Riebokšlis alkūniako Elring 6
Riebokšlis velenėlio Elring 4
Generatoriaus dirželis Dayco 10
Tempėjas jam Dayco 21
Skriemulys Corteco 50
Oro filtras Bosch 6
Kuro filtras Mann 12
Salono filtras Filtron su anglim 7
H7 pigi lemputė 2
Nu čia kažkaip iš tų dalių tai gal tik skriemulys yra problem, nes visa kita kaip ir einamoji profilaktika nupirkus mašiną, ar ne?
Užsisakiau dar naują lenkišką variklio skyriaus dugninę specialiai 2.2 su iškart išpjauta reikalingoj vietoj skyle - 20, tikėsimės nereiks labai žaist, kad uždėt.
Pas Aidą laukia siurblio škyvo dangtukas, nežinau kiek už jį paprašys, bet manau nebus kostmosas.
Dar reiktų pakeisti kondicionieriaus skriemulio guolį, nes kaip ir 90proc visų mašinų, jis sausas, bet dar suktųsi turbūt tūkstančius kilometrų. Čia gal pavasariui, kai žiūrėsim, ar ta kondyškė aplamai veikia ir jei neveiks, tai tuo pačiu tvarkymu.
Pasikeisiu kažkada dėžės tepalą dar. Į šitą šešiabėgę dėžę berods daugiau tepalo pilasi, ar tik ne 2.6L?
Į važiuoklę ir stabdžius be pavasario nelįsiu, tiek į mechaninę, tiek hidraulinę dalį, nes NAFIG ŠALTA IR ŠLAPIA ten čiupintis. Bet tiek mano, tiek vakar pravažiavusio Tauriaus nuomone - viskas ten tikrai labai neblogai. Prieky tyla, o gale per baisesnius reikalus retkarčiais bilsteli, bet įtariu, kad ten brangu nebus sutaisyt. Ir minkšta.
Kuro siurblį rinksim irgi pavasariop, nes dabar nebuvo nei noro, nei laiko, o jis ten labai baisiai nebėga dar.
Salone reiks kelių smulkmenėlių - vienų apipūtimo grotelių, gal dar originalių kilimėlių. Vairuotojo sėdynė visai nenunešiota, bet matyt koks kuilys užsieniuose vairavo, tai ties išlipimo briauna paralonas kažkaip suspaustas ar pratrintas viduje, kad stipriai paspaudus jaučiasi vamzdis. Tai ir nežinau, verta čia ką daryt, ar ne, nes nei važiuojant, nei įlipant, aš tos vietos nekliudai ir nepatogumų man nesukelia. Gal dar ir vairą norėčiau pakeisti, nes tas šūstresnis odinis ar ten odos imitacijos, kur nė iš tolo ne tiek ilgaamžiškas, kiek paprasti guminiai. Nors mačiau ir daug baisesnių, tai šitam gal užtektų gaivinimo visokiom priemonėm.
Įdėtas Pioneer magas. Galvoju, ar man reikia originalaus su CD changer'iu, ar nereikia. Greičiausiai tai ne, nes nelabai tenkina, kad originalus neturi AUX ir neturi MP3. Be MP3 galima, bet AUX man reikalingas būtinai, jau be jo nebegalėčiau.
Faktas, kad vistiek bus daug pigiau, negu tas pilkas sulamošintas 2.2HDi, kurį apžiūrėjome pavasarį Vilniuje su raudonplauke mergaite

Na, nebent jei infliacija čia jau tokia stipri pasireiškė...