WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 19:09

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 09 2016, 19:32 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 09 2016, 19:07
Pranešimai: 2
Laba diena. Bandau pats susireguliuot dujų įrangą IV kartos Bigas. Autoservisuose padaro tik autoreguliavimą ant laisvų, toks reguliavimas nėra geras, todėl apsiėmiau tai daryti pats. Perskaityta daug literatūros bet yra likę pora klausimų. Automobilis bmw 318i 2,0l 4 cilindrų 105 kw.
1.) Nuo ko geriausia pradėti reguliavimą ? nuo autoreguliavimo ant laisvų apsukų o vėliau jau važiuot ir kelyje koeficientus koreguot ?
2.) Kiek man yra žinoma su bmw diagnostika (INPA) negalima sužinoti ilgalaikės ir trumpalaikės degalų korekcijos, yra tik adaptacija (liambdasensor add. bank ir liambdasensor mul. bank), jeigu teisingai suprantu bmw negalima sureguliuoti naudojantis ilgalaikę/trumpalaike degalų korekcija ?
3.) koks būdas geriausias reguliuoti dujoms ant bmw variklių ? programos pagalba įsirašyti benzino purkštukų atidarymo laiką esant įvairioms apsukoms ir apkrovoms kelyje o vėliau ant dujų ir pačiam susiskaičiuoti procentaliai skirtumą ir atitinkamai pakeisti koeficientus dujų reguliavimo programos žemėlapyje ? o gal yra koks geresnis variantas ?
4.) Jeigu pavyzdžiui važiuodamas bandau reguliuot koeficientus dujų reguliavimo programoje esant tam tikroms apsukoms ir apkrovai koeficientai keičiami visam stulpeliui ar eilutei ? Klausiu nes vienas meistras tokiu būdu keitė koeficientus iškart dviems eilutėms, todėl kyla klausimas o iš kur jis žino, kad esant didesnėms/mažesnėms apsukoms esant tai pačiai apkrovai mišinys nebus liesas/riebus.


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 09 2016, 19:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tu čia trolini, ar kaip suprast?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 09 2016, 19:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Panasu kad trolis, nes jei jau bando uzsiimt tokiais dalykais tai tikrai susirastu www.snd.lt , rakinam jauciu :labas:

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 09 2016, 19:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
stotelem dauzyt tau uzteks ir taip sureguliuotu duju.
trolint tai trolint...

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 09 2016, 20:20 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Vas 09 2016, 19:07
Pranešimai: 2
sory, nepastebėjau iskart kad čia citroen forumas. rakinkit/trinkit


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 09 2016, 20:22 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Teip da nebuva :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007