Nebegaliu redaguoti žinutės, tai rašau dar vieną:
Nevažiuok pas jokius pseudoi diagnostikus, nes dabar visi diagnostiką atlieka, bet dar daugiau nei pusė tų diagnostikų taip ir neišmoko į gyvus parametrus pažiūrėti, kai mes išmokom pirmą dieną, kai tik Lexia įsijungėm

Aišku, pradžioj ten nieko nesupratom, kas kaip turi rodyti, bet pamažu mokomės

Truputį pagalbai iš mano menko supratimo:
Lambda vertė prieš katalizatorių normaliai dirbančiam varikliui turbi būti kuo artimesnė sinusoidei, o už katalizatoriaus kuo artimesnė tiesiai (vertinant stambų mastelį, nes padidinus mastelį ten vistiek gaunasi gera kreivė, bet svyravimai labai mažam įtampos diapazone turi būti).
Įdedu normaliai dirbančio variklio Lambda kreives. Čia C5 II, kažkur 2005tų metų, ir kadangi V6 ir galvos bei katalizatoriai yra po du, tai ir Lambda zondai keturi, tai neišsigąskit

Matome, kad priekinė galva dirba gražiau arba kad priekinės galvos Lambda geresnės būklės. Ir taip pat matome, kad galinės galvos katalizatorius arba lambda zondas yra žymiai geresnės būklės, nes jo įtampa praktiškai lygi - svyravimas 0,05V lygmeny, kai priekinės downstream kinta net iki 0,4V. Bet ir tai dar yra pakenčiama.
Beje, variklis dirbo dujomis, tai sakyčiau ir įranga labai neblogai sureguliuota. Žmogus sakė, kad BRC, bet tiksliai nežinojo, ar Plug n' drive.
