ukw rašė:
Kuusakoski numerį duot, ar patys susirasit?
Važiuos ta mašina dar, kolkas be kusakoskio
Elviukai123 rašė:
UKW kas tai, japonas Kaune taisantis citroenus?

jei rimtai kas tai???
Suomių kapitalo įmonė, pataisanti citroen ir kitų markių automobiliams patalus, keliaujant užmigti į paskutinės kelionės lovytę. Kitaip sakant, viena iš daugelio vietų, kur automobilis keliauja pašauktas "šroto šauksmo".
Elviukai123 rašė:
Nebent c5 kazkoks kitosk bet masinoms sugedus liambda zondui na juk negali buti tokiu bedu. net jei ir butu atjungu liamda masian normaliai dirbtu (kiek supratau Tadui atjungus liambda isvados tokios kaip ir man atjungus- t.y jokiu )
apart gedimo idomi mistika nr2 kodel pakeitus zvakes masina buvo "suzverejusi" kokias 2-3 dienas ir po truputi nurimo. nebent prisitaike prie nauju zvakiu? pries uzsakydamas nkg laser line LPG parinkau identiskas pagal originalias (nebent ju katalogai klaidingi) bet masina trauke taip pat ,o subjektyviai geriau nei xc70 2.5 turbo. ir ne tik trauke bet buvo labai greita reakcija i akseleravima ir variklis tiesiog lengvai be garso sukosi, dabar vaziuoojant tiesiaisja gazuojant jausmas lyg masinai busu dalinai iuztruaktas rankinis arba status kalnas- garsas padideja ir masina vangiai nenoriai letai begejasi-apsukos nekyla dabar neaisku ar tiesiog laikinai per gerai trauke ir dabar norma ar atvirksciai.
liamda zondas pirmas turetu kita savaite ateiti(kakziap galvojau jie skirtingi dedasi?)
Aciu Tadaui, smagu buvo matyti meile masinai(oms) jau zinau kur nuo dabar keisiu diskus, pagrindini dirza ir kitus einamuosius remontus

Atjungus liambdą - pasikeitimas buvo, bet ne į ledinę pusę. Kvėpavo daug lengviau, bet gražiai nedirbo. Kiek teko sutikti variklių, tai šalti be liambdos dauguma visgi dirba, bet šilti daugumoj nelabai - pila benziną kibirais, pasitampo, kartais gęsta, bet važiuot važiuoja. Lygiai taip pat buvo ir visai išsukus zondą, tai tokia skylė išmetime atidaryta parodė, kad katalizatorius gal ir ne prie ko. Esmė, manau, kad jis ilgą laiką buvo prijungtas ir rodė tokias pievas, kokias retas zondas tesugeba parodyti. Kompas prisiadaptavo ir pradėjo pūsti mišinį pagal jo parodytas reikšmes. Viskas, kas virš vieneto, rodo belekaip riebų mišinį ir natūraliai jis bandomas liesinti. Už tai ir žvakės taip gražiai atrodė, kaip naujos, nes nudegintos per lieso mišinio.
Čia mano teorija, bet ji nebūtinai teisinga, tik bandau mąstyt.
Su žvakėmis dabar bus viskas OK, senos buvo per trumpos. Kas jas suko - tą galit ir kaltint. Aišku, dėl tos per didelės traukos nieko negaliu pasakyti. Gal jau tuomet liambda buvo pradėjęs grybaut ir pylė belekaip riebų mišinį, pvz?
Zondai skiriasi truputį išvaizda, taip pat skiriasi jungtis ir laido ilgis. Bet to zondo laido ilgis per didelis, o tai maža problema, kai yra kur padėt. O jungtį, kaip sakiau, minimaliai modifikavau, nes ji taip sukurta (skiriasi spalva ir raktas), kad meistrai arba surinkėjai nesumaišytų. Ne dėl to, kad jie skiriasi veikimu, bet dėl to, kad atjungus abu - nesujungtum atgal atvirkščiai. Kompas gi žino, kuris yra kuris tik pagal laidus, tai sujungus atvikščiai nupuštų išvis. Esu girdėjęs tokių atvejų berods pas BMW, kur jungtys nesiskiria arba irgi buvo apgadintos.
Dabar jūsų liambda kreivės atrodo taip. Tai praktiškai idealu, geriau nėra tekę matyt.
Bet čia taip jis dirba pilnai sušilęs ir gerokai pravažiavus benzinu. Dujomis patikimai nuo idealios formos buvo didesni, ir priekinio pakankamai geri, bet galinio svyravimai per dideli.
Siūlymas toks. Kai ateis tas naujas zondas, sukam jį kaip naują, o šitą galinį persukam vietoj esamo galinio.
Dėl einamų darbų - visada prašom.
Aš taip supratau, kad jūs norit pakeisti alkūninio veleno daviklį. Tas daviklis tikrai yra prisuktas prie pavarų dėžės. Dabar pažiūrėjęs darkart į tą daviklį ir pasitikrinęs schemose matau, kad jis yra velenėlio (vožtuvus darinėjančio) padėties.
Tai jei jums visgi tokį ir reikia pakeisti, tai persuksim ir jį, jei tiks.