Duokit VIN kodą ir pabandysim surast jum tą daviklį. Bet jei tikrai reikia naujo, tai gali būti bėdelė tokia, kad reiks palaukti, gal net iki poros savaičių. Šrotinių manau nesunku rast, čia ir forumiečiai keli galėtų gal pasiūlyt.
Šiaip VIN reikalingas būtent dėl to, kad kai mažiau trilitrį V6, tai pas jį buvo pilna hidraulika ir davikliai ant visų keturių ratų, kaip pas Peugeot 607, panašu ir davikliai tie patys, nes atrodo taip pat ir kojelių spalvos taip pat skirtingos ant visų keturių ratų (keturių spalvų: raudona, geltona, mėlyna, žalia). Čia tikriausiai, kai mašina su HA, kai reikia posvyrį matyt, o pačio posvyrio daviklio galbūt nėra, o gal tiesiog kelio kokybės geresniam pajautimui, nes gali vertinti duobėtumą ir nelygumą. Bet esu girdėjęs, kad būna ir tiesiog po vieną daviklį ant stabilizatorių, kaip pas senuosius C5. Todėl ir reikia VIN.
Jei davikliai keturi ir prie šakių, tai nauji kainuodavo prieš kažkur metus po apie 50eur, naudoti po 15-30, kaip pas ką pirksit.
Pakeitimas nesudėtingas mechaniškai, o aukštį pats ar mokėsit susireguliuot po to?
Reikia pradžioj pastatyt mechaniškai, o paskui dar dasivest turėtų milimetrų lygmeny (tik kad kas tuos milimetrus sumatuos, kai pas daugumą servisų ir tai grindys ne idealios, o garažuose išvis būna baisuma, kaip pvz pas mane) su Lexia, tik tie milimetrai ne tiek ir būtini, nes turėtų kaip ir seniems pataikius pusės como intervale, būt ta važiuoklė praktiškai ideali. Na bent jau 01-07 laidos taip, bet manau, kad jei smulkmenos ir keitėsi, tai principas turėtų būti toks pats
