nerimka rašė:
yra toks metodas vadinamas uzsmaugimu. cia skysciu perpylimo technologijose naudojama, pvz padaro perechoda is DN100 i DN80 ir vel atgal i DN100 su gabalu siauresnio vamzdzio. Ir debetas sumazeja proporcingai spindulio sumazejimom kvadratui. t.y. dvigubai mazesnis diametras = 4 kart mazesnis debetas. bet siurbliai vargsta, atsiranda kavitacija (sitas terminas galioja labiau metaliniuose vamzdynuose), ir galios elementams resursas sumazeja ne procentais o kartais, labiausiai guoliams. tai siulau idet siauresnes zarneles gabala jei skystis toks brangus. alternatyvus variantas yra pirkti optima linija koncentrata ir vasara langu ir faru purskimas bus neesminis. ziema deja teks investuot, nes spiritui koncentratu nebuna.
o konkreciai paskutiniam interesantui, bus kazkas sugede. arba zarnose arba varikloukuose voztuvuose, arba elektroje. jei turi igudziu rausk viska, jei ne - kam klausinet, duok uzdirbt kam nors. cia ne aukstoji matematika, arba sugebesi pats arba nesugebesi ir su patarimais.
Deja, bet šitas Venturi tipo išradimas menkai kuo tepadės, nes debitas ten labiausiai ir groja. Jokių slėgio matavimo ar dozavimo įrenginių, varikliukas dirba nustatytą laiką, tiek, kad pakaktų slėgį purkštukuose sukelti ir išpurkšti ant farų. Todėl esant užsilaužusiai žarnelei ir kyla problema, kad vamzdelis spėja išvažiuoti, bet išpurkšti nebe. O esant kiauram purkštukui, kyla problema, kad nespėja ar vos spėja išpurkšti, šauna mažą spjūvį. Man atrodo, jūs čia truputį šaipotės iš to, kad esu linkęs taupyt skystį. Skysčio nesu linkęs taupyti, per pastarąją kelionę turėjau atsargoje 15l langų skysčio ir purškinėjau kur tik papuolė, kad kuo labiau mylėt šaltyje labai nemėgstančius dirbti valytuvus ir kuo mažiau juos sausai zulint, o taip pat ir dėl geresnio matomumo, aišku. Tiesiog, nežinau, ar esat jau susidūręs gyvai su tuo apiplovimu, bet man jį teko tvarkyti ne kartą, ir ne du. Ir netgi esant visiškai tvarkingai sistemai ir sandariems purkštukams, išpurškia tikrai labai daug skysčio, po vieno dvigubo papurškimo visas priekis jau varva. O esant nors vienam nesandariam purkštukui, balos garantuotos. Tai jei aš 5litrus skysčio žiemą sunaudoju per 2-4 savaites, tai esant bjauriam orui, lietuviškai purvinai šlapdribai, pilnai galima tą penkilitriaką suvaryti per dieną. Volvo buvo padarę teisingiau, su farų valytuvais, ten irgi yra purkštukas, bet užpurškia labai nedaug ir nubraukia. Čia kadangi nėra mechaninio valymo, kompensuojama plaunant po srove

O šiaip tai tikrai, sistema paprasta kaip 2x2 ir bent pas C5 rimčiausias ir atsakingiausias remonto darbas yra nesulaužant nuimti purkštukų dangtelius (nes nauji su nudažymu gali pakainuot ir kokia 60eur) ir nuimti bamperį

O tuomet jau darbas visai smagus
