sveiki, sena tema, bet brukstelsiu. Jau bus 1,5 m kaip eksplotuoju DS5. Per ta laika tikrai spejo islysti minusai, kas labiausia domina. Pats modelis 2012 pabaigos 2l. hdi 163 hp. Kaip deklaruojama premium klases automobiliui, jame nebuvo visiskai garsa slopinancios medziagos duryse, bagazineje, tikrai triuksmingas salonas vaziuojant, o ka jau kalbeti apie vaziavima nelygiu keliu, arba pvz. zvirkeliu (salyje kur gyvenu, zvirkeliu jau nebera) Lietuvoje. Sitas minusas issitaise panaudojus tam tikras medziagas automobilyje, nebesigirdi ir garsaus pakabos darbo. Tiesa, mano automobilio vesija yra DSport, spyruokles pacios kieciausios ir 3 variantu galimu. Keletas ergonomikos liapsusu, pvz kavos laikikliai duryse visai ne i tema. Daiktadezes irgi turio truksta, ar bent galetu ji buti didesne. Duru uzdarymo rankeneles is plastmases, todel jas apemus ranka ir darant duris - cypauja, ceza ( panaudojus tam tikras medziagas, tai buvo pataisyta). Kitos detales kaip: pati priekine panele pagaminta ir kokybisku medziagu, centrine konsole prideda prabangos jausmo, solidi, didele, kazkiek primena audi a6 arba a7 konsoles. Smulkios detales, kaip dureliu atidarymo rankeneles, langu atidarymo ir uzdarymo mygtukai pagamintos is aluminio, nesidevi ir maloniai lieciasi, nors ir visa kita galetu buti is jo pagaminta, kaip pvz duru uzdarymo gripai. Garso sistema mano modelyje yra maziau negu apgailetina, nors manau, kad ir su denon versija ten nieko gero, toli iki audi, kokio lexus is modelio ar net nissan murano. Tiesa uzsandarinus duris, garsas kazkiek pagerejo, sodresnis priesbosio darbas, didesne ataka, skaidresnis garsas, bet visviena crap....Navi naudotis lengva, nepasakyciau, kad ji labai letai veikia, pati sistema dar nebuvo uzsizarazinusi ar uzlaginusi ilgiau. Reikia uzsiupdatinti naujausius zemelapius, sia vasara teks tai padaryti. Cipavimui tai nelabai tinkantis auto, nes tepasikelia tik 20 kw, o ir tuos pakelus oro spaudima matuojantis senesoriai pradeda pykti. Tradicines problemos su keyless entrance, pvz nustojo veikti galines vairuotojo puses dureles, jos neatsidaro paemus uz rankeneles ir neuzsirakina brukstelejus pirstu, tai taip (cenzūra), kad nesuku galvos del to...naudoju pulteli. manoji masina turi 6 pavaru automatine greiciu deze, kazko blogo negaliu pasakyti, bet negaliu ir girti labai. Buvo galima geriau suregsti, svarbu, kad ne EMG, va ten tai tingi, leta ir visai demesio neverta pavaru deze, beja kombinuojama tik su Hybrid versija arba 1,6 hdi motoru. Nustebau, kaip masina lengvai ardosi, detales daugumoje laikosi tvirtai ir nuimant nenuluzta laikikliai.
Ateityje galvoju pasikeisti ismetima, kad garai ruktu per abi ismetimo skyles, nes dabar ruksta tik per viena, o tai atrodo ridikilas siek tiek...Taipogi noriu pasikeisti priesrukines sviesas i valeo priesrukinius led zibintus nuo FL modelio, bei persidaryti priekinius posukiu i FL tipo sekvencinius. Dugno apdirbimas papildomom medziagom, kurios apsaugo kazkiek nuo korozijos ir drusku poveiko. Naujos audio sistemos sumontavimas nuo gamyklinio HU naudojant dsp. Ausinamu stabdziu disku priekyje ir gale pakeitimas.
Kadangi pries DS5 modeli eksplotavau 406 peugeot ir su juo nebuvo bedu, labai tikiusi, kad ir sis modelis dar leis pasidziaugti juo...Kitas bus DS7 arba vokietys....
