WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 22:46

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 08 2016, 00:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Galima. Sena turbina, sena stumoklinė grupė, neoriginalus filtras, pigūs tepalai. Kaip manot, kiek laikys?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2016, 06:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
800 manau ir taupant susirinktu. Taigi, filtras (tavo issirinktas) 350, reikes skyscio, uzpylus priristi (nuresetinti skaitliukus) prie masinos 200, AGR voztuvas 50. Na ir darbai, keliones islaidos, nenumattytos islaidos, manau susirinks dar 200. Ka nors darei su klaida susijusia del filtro ar taip ir vazineji?

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2016, 11:44 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Taupant tai gaunasi taip, naudotas filtras 30-60 eu, eolis iš sroto 3ltr x 20, užpildymas ir nuresetinimas 20-50 eu, viso 100-200 eu.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2016, 12:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 01 2015, 08:59
Pranešimai: 171
Miestas: Klaipeda
exDalimis rašė:
Taupant tai gaunasi taip, naudotas filtras 30-60 eu, eolis iš sroto 3ltr x 20, užpildymas ir nuresetinimas 20-50 eu, viso 100-200 eu.

ir tai... ar ilgai viskas veiks?
Uz tuos pinigus geriau FAP ir EGR issiprogramuoji ir visam likusiam masinos gyvenimui pamirsti sita s...

_________________
Peugeot 508
EX C4 GP 07' 2.0hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2016, 12:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
Manau exdalimis nesupratai kur zmogus nori taupyti. Tikrai ne is taves srota pirkdamas! O originalias dalis keisti i analogus. Be to jis nenori programavimo... Nori vokietijos keliais vaziuoti ekologiskai!

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 08 2016, 12:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Ta ekologija yra subtilus reikalas. Iš esmės tiesiog mažinamas kietųjų dalelių kiekis miestuose.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 15 2016, 10:44 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
jei nori vaziuot ekologiskai tai reik auto parduoti ir persesti i visuomenini ar ant dviracio :lol:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 16 2016, 10:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 11 2008, 17:52
Pranešimai: 475
Miestas: Pakruojis
Idomu ar tos problemos sprendimai kiek stumiasi i prieki....?

_________________
Citroen C5 2001 2,0HDi manual parduota 4400LT
Citroen C8 2005 2,0HDi autom. parduodama 2€
Citroen C4 2011 1,6HDi autom.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 22 2016, 22:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 18 2016, 22:57
Pranešimai: 22
Miestas: Kretinga
žiūrių filtrą ir už 160 būtų galima įsigyt :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 23 2016, 02:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Galima ir dar pigiau, naudotą. Tada aišku dar skysčio užsipili, pasitikrini visus kitus besibaigiančio resurso mazgus - siurbliuką, skysčio daviklį, temperatūrinius ir slėgio daviklius, nuvažiuoji pas meistrus visa tai pakeist ir sutvarkyt kompiuterinę dalį - nunulint resurso kilometražus. Aišku, skaičiai bus iš lempos, nes filtrą dėsi belekokį neaiškų, arba naudotą.
Bet ką čia pasakot apie tai, kad variklis, pasiekęs tokią ridą, kokios jį nupirkai, tą filtrą užkimš gal dvigubai, o gal ir dar greičiau, negu naujas variklis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 25 2017, 16:26 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 18 2016, 22:57
Pranešimai: 22
Miestas: Kretinga
Reikia, kad kažkas Klaipėdos apskrity pirmą spalio savaitę pakeistų diržą. Gal kas galite apsiimti? Dalių neturiu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2018, 19:01 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 17 2018, 22:10
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
Mano mašina meta daug juodo dūmo jeigu sukeliu stipriai apsukas (virš 3000), ar čia normalu 1.6HDI (2010 metų) varikliui?
Tepalai pilti kokie priklauso, pakeisti tepalo ir kuro filtrai, pakeistas pagrindinis diržo komplektas su vandens pompa ir t.t.
Ar verta ieškot sliekų esant tokiam reikalui? P.s. įprastai su mašina važiuojama pensininko režimu ir pagrinde tik mieste.
Gal tiesiog reikia retkarčiais profilaktiškai palaikyt ilgiau sukeltas apsukas kad prapūst visą sistemą?

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDI 10'.
Subaru Forester 2.0 GX MT 97'
EX: BMW E39 525tds 97'
EX: BMW E34 525i 88'


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 28 2018, 19:09 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 17 2018, 22:10
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
dar beje, tikrai neįsivaizduoju ar mašinoje vis dar yra FAP ir EGR.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDI 10'.
Subaru Forester 2.0 GX MT 97'
EX: BMW E39 525tds 97'
EX: BMW E34 525i 88'


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2018, 00:01 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 17 2018, 22:10
Pranešimai: 22
Miestas: Kaunas
Gal iš Citroen meistrų vis dėlto kas nors atrašys.
Po diržo keitimo apart pastebėjimo kad kažkaip daugiau dūmija pastebėjau kad akivaizdžiai pasidarė didesnės kuro sąnaudos. Lauko temperatūra įtakos tikrai nedarė nes šiomis dienom beveik ne mažiau kaip +12 laipsnių. Bandžiau greitkelyje mašina biški ant didesnių apsukų praganyt manydamas kad kažkas pasikeis (dėl dūminimo), bet važiuojant atgal mieste jau buvo momentas kaip iš viso dingo trauka kokiai minutei laiko. Sustojau aikštelėje prisijungiau scanerį ir per telefoną pasižiūrėjau ar nėra kokių nors klaidų rodomų iš mašinos. Ir tokių naujų klaidų deja bet buvo. Buvo su EGR kažkokia ir dar keturios klaidos su kažkokiais sunumeruotais vožtuvais. Tas klaidas ištryniau iš karto (manydamas kad jos vėl atsiras pravažiavus trumpą distanciją), bet deja vėliau skanuojant klaidas jau visiškai nieko mano programėle nerado (naudojau pilnos versijos Torque programėlę). Aišku kuro sąnaudų problema niekur nedingo, toliau rodo nematytas aukštumas. (deja bet neturiu išsisaugojęs tikslių tų klaidų pavadinimų).

Dabar klausimėlis: ar po paskirstymo diržo pakeitimo kartais nereikia su kompu atlikti kuro siurblio sureguliavimą? (kažkaip įtariu kad servise to niekas nedarė). Jeigu iš tikro būtų problema dėl kuro siurblio ar galėtų mašinos kompas rodyti klaidas dėl EGR ir tų kažkokių vožtuvų? Ar vis dėlto labiau tikėtina kad parėjo tas EGR ir FAP filtras ir juos reikia greičiau išoperuoti?

Būtų LABAI įdomi nuomonė "tadas1991" arba kitų žmonių dirbančių su tokiais reikalais.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 HDI 10'.
Subaru Forester 2.0 GX MT 97'
EX: BMW E39 525tds 97'
EX: BMW E34 525i 88'


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 02 2018, 00:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Sveiki.
Siurblio reguliuoti ir nieko kalibruoti tikrai nereikia, nes tas siurblys tik sukamas dirzo ir tik kelia slegi i magistrale, o visa kuro dozavima ir kiekius sprendzia variklio kompiuteris pagal davikliu rodmenis. Jei tikrai nutiko butent po dirzo keitimo ir daugiau tikrai nieko nedare, tai:
1. Neteisingai sudetas dirzas
2. Kazkas pridirbta su alkuninio veleno arba velenelio davikliais arba alkuninio kontaktiniu magnetiniu ziedu.
3. Sutapimas
Reikia ziureti aktyviai tuos variantus ir tikrinti. Pradzioj gal Lexia/Diagbox ka parodytu, o paskui jau mechaniniai metodai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007