Taip, ir pagaliukais, ir skale be jokių padalų ir atskaitos. Arba išvis nematuojama (mano mėgstamiausiuose boliduose), o tik su lempute. Tai tada mažiausiai galvosopio ir būna, nes žmogus nemato ir galvos nesuka. Žiemą viduj šilta, o vasarą garų po kapotu nėra, lemputės nemirksi, nu ir visiem viskas gerai būna. O kai įdėta kažkokia rodyklė ar skalė be jokios sistemos, tai visi, kas nori žinoti, ir kam įdomu, ir parinasi.
Šiaip tai čia amžini mūsų vairuotojų vargai. Tų, kurie lyg ir nori dar kažką suprasti, lyg ir jaučia tokias šaknis iš tėvų ar senelių, kurie žigulius ir maskatuoklius remontuodavo, bet nelabai supranta nei apie žigulius, nei apie ką naujesnio.
Žiemą visiem lėtai šyla arba nešyla, o vasarą visiem kaista ir visiem šlangos kietos. O ten dažniausiai viskas gerai būna. Nu, maksimum, termostatas.
Atvažiuoja toks tipinis veikėjas, kuriam šlangos kietos. Pačiupini - tikrai kietokos. Pasižiūri skydelyje arba su Lexia, rodo 100C (jei įjungi degimą, leidžiasi ventiliatorius). Pasakai, kad sistemoje dabar yra apie 1Bar slėgio, ir kaip jis mano, ar neturėtų šlangos ir būti kietos, kai jose yra apie 1Bar slėgio? Jei nesupranta klausimo esmės, tai dar paklausi, ar važinėja dviračiu. Aišku, dauguma sako taip. Tai, sakau, kai dviračio padangoj būna apie 1Bar slėgio, ar ne panašaus kietumo būna ji? TAIP, panašaus !!! Nu va, tai gal viskas ir OK?
Bet mano golfe tai taip nebūdavo, sako tipinis veikėjas, kad ir kiek temperatūros, vistiek minkštos būdavo. Nu kuom aš galiu padėti, kad liaudis pas mumis su kiaurais kamščiais važinėja ir paskui verkia, kad sistema užverda dar nei 110C nepasiekusi, nors normalus antifrizas su veikiančiu kamščiu iki 130C atidirba.
Ai, dar labai smagu, kai prasuki kamštį prie šimto plius, ir užburbuliuoja. Taigi kožnam iškart tarpinė kiaura. O kad trečios klasės "Pasaulio pažinimo" vadovėly kokia vandens virimo temperatūra parašyta? O septintos klasės Fizikos vadovėly kas parašyta apie tą pačią temperatūrą, kad kinta, kai keičiame aplinkos slėgį... Aišku čia visi su aukštaisiais pas mumis, bet kad nelabai jų ir reikia tokiems dalykams. Automobilius juk ne mokslininkai remontuoja