robertas_st rašė:
variklio kompresija ir kaip galvojate 29 29 29 ir 12 ,o visi turbina,purkstukai,fap,oro srautas....

Normalu, jei varyta buvo ne į dyzeliuose specializuojantį servisą, o į kažkokį "bendros paskirties" . Vakar vienas pažįstamas irgi plaukus nuo visur rovėsi, kai paaiškėjo, kad 2009-ų metų pasasatui nudvėsė purkštukas, tolimesnė diagnostika parodė oro srauto matuoklės klaidas, kaput EGRui, dar vieną dvėsusį purkštuką etc. Ir servisiukas ruošėsi keisti viską paeiliui, nes jiems tai "rodė". Ketverių metų senumo mašinai su <100kkm! O problema, kuri paaiškėjo laiku iš to šrotvagenų serviso nagų išlupus tačkę, tebuvo tame, kad žmogus vietoj saliaros užsipylė pusę bako benzo... Padavus tačkę tikriems meistrams, tai buvo momentaliai nustatyta vien pagal kuro kvapą (galop, versija užtvirtinta kuro pirkimo čekiu), ir visi "kapitaliniai remontai" apsiribojo dviejų, iš tikrųjų padvėsusių purkštukų keitimu.
Todėl visiškai nesistebiu, jei net ir penki paeiliui "servisai" neįstengs iš klausos suprasti (nes tai waiwai kaip sudėtinga; kompas gi to nerodo!), jog kaput vieno cilindro kompresijai, bet tą kad ir "laisva eiga" padarys normalus meistras net be kompresometro.
Jei jau yra problemų su dyzeliniu varikliu, labiau vertėtų iškart priduoti jį dyzelistams, o ne citroenistams.