WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Apie C5 hidrosiurblius
StandartinėParašytas: Rgs 13 2016, 10:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
JEIGU GALIMA, KAS TURITE TOKIĄ TEISĘ, PADARYKITE TEMĄ SKRAIDUOLE, kabančią viršuje.

Dėmesio, žmonės.

Kartais taip atsitinka, kad nusprogsta C5 elektrinis pakabos hidrosiurblys. Būna sugenda variklis, būna sugenda hidraulinė dalis, būna net ne variklis, o tiesiog jo greičio (įtampos) PWM valdiklis.

Tai šitoje situacijoje dažniausiai imamas šrotinis siurblys, dedamas ir važiuojama toliau.
Aš visai ne prieš tai, nes naujas siurblys kainuoja labai daug. Bet papasakosiu, kas gali nutikti.

Šitą istoriją gal jau patys kažkiek žinote, o gal ir nežinote, bet galite paskaityti čia jos pradžią:
viewtopic.php?f=10&t=27703&start=120#p351900
Skaityti mano žinutę, po to žemiau yra dar viena mano žinutė, išardžius siurblį. Jums užteks tik pirmų dviejų pastraipų, nes toliau ten jau santykių aiškinimosi reikalai.

Žodžiu, kadangi su Aidu reikalų turėti nebesinorėjo, tai teko paieškoti dar vieno siurblio. Reikalingas H1 siurblys (be hidroaktyvo), o gautas pas Saulyną už gerą kainą H2 siurblys (hidroaktyvinis). Šitie siurbliai iš esmės vienodi, skiriasi pats kompiuteris, kuris perkeliamas atsukus keturis varžtelius. Apie tai aprašyta sekančioje ištraukoje iš laiško, kuris buvo adresuotas Saulynui.

Cituoti:
Sauliau, vos nesudeginau ir jūsų siurblio :D
Kelt tai jis kelia puikiai, bet ilgiau pasukęs pradėjo irgi dūmelį leisti. Nu susiparinau visiškai. Darkart pasitikrinau visur įtampas ir nu tikrai viskas gerai su jom. Tai sumąsčiau, kad siurblys geras, tik irgi nuo gyvenimo jam negera, ir bus analogiška istorija, tik ne taip stipriai uždumblėjusi.

Nusidrenavau sistemą pilnai, darkart išsitraukiau siurblį (tik atitraukiau, neatjunginėdamas šlangos paėmimo) į dienos šviesą, nusukau galinį varikliuko dangtelį ir ten irgi radau visiškai angliukų grafito ir tepalo mišiniu užneštą inkaro kolektorių ir visą angliukų laikiklių plokštelę irgi pilną tos pačios košės. Bet tepalo ten ne tiek ir daug, kaip aname iš Aido, tai matomai tiesiog per ilgą laiką patekęs pamažu, o ne prilaistyta nuiminėjant ar montuojant.
Ir kai veikia siurblys nedaug, ant važiuojančios mašinos, tik pareguliuoti aukštį, tai ir laiko, ir nerūksta tuomet.
Bet va kai uždedi ant nukritusio ir reikia nuo tuščios sistemos pakelt iki aukščiausios padėties, tai pradžioj teko gal 5 kartus atjunginėti fiškę relės, kol pakilo, kad nesudeginčiau.

Žodžiu su plonu peiliuku išvaliau kolektoriaus tarpelius (inkaro kontaktai tie juk), dar perėjau su švirtiniu popierium plonu, kad pralyginti nelygumus. Su stabdžių valikliu viską išdezinfekavau ir nuriebalinau, taip pat ir tą angliukų laikiklį iki visiško švarumo ir sausumo. Dar papildomai sutepiau galinę inkaro įvorę ir uždėjau dangtelį atgal. Suka, kaip bėris, kelia irgi kaip bėris, net nešyla praktiškai :)
Kad nepamesti aukščio ir kad liktų kompas be HA, tai atsisuka keturi varžteliai ir nuo siurblio kompas nusiima, ir galima uždėti seną ar kokį tik norit kitą, o pati siurblio mechaninė dalis tai praktiškai vienoda. Tas kompas tik turi keturias riteles, kurios valdo selenoidinius vožtuvėlius, esančius pačiame siurblyje jau (išlindę iš siurblio tokie keturi pimpalai ir ant jų reikia kompą užmauti, pasistengiant ir tarpinę gerai užspausti, kad nepapultų drėgmės į tarpą).
Tiesa, jūsų siurblio gale neradau tokio bronzinio antgaliuko, ant kurio šiaip maunama viena plona žarnelė. Galvojau, kad išsukta ar nulaužta, bet ne - nu tikrai nieko nėra, tik maža technologinė skylutė, kur jei reikia - galima pragręžti ir tą antgalį įsukti. Galvojau, kad čia pas HA siurblius gal taip yra, bet NE - nuėjau prie savo 2.2HDi su HA, ir ten tas galiukas yra ir pajungtas, kaip ir kiek man tekę matyti, visada būna. Tai tuomet tiesiog atsisekiau, kad ta žarnelė nueina tiesiai į bakiuką. Vadinas ten nei slėgio, nei oro nebus. Vadinas jei nėra, tai ir nebūtina, tai tiesiog ją užglušinau ir žiūrėjau, kas bus, o nebuvo nieko. Beje, ant variklio dangtelio vidinėj pusėj radau metų štampuką (08), vadinasi jau buvęs keistas. O gal su metais jie ir nusprendė, kad nebūtinas tas antgalis. O gal čia įdėtas siurblys nuo antruko tiesiog, ar netgi X7. Tai nesvarbu, nes mašina kyla ir leidžiasi puikiai, o kadangi yra be HA, tai ji vistiek visada minkšta.
Bet šepetėliai ir kolektorius tai gerokai padilę. Va taip jie ir sugenda, blyn... :)

Nuo šiol keisdamas siurblius, visada pirkdamas sutiksiu tik su sąlyga, kad galima atidaryti ir išvalyti variklį nuo maumų. Nes nėra prasmės dėti šrotinius siurblius ir juos deginti, net jeigu pardavėjas sudegusį ir priima atgal. Bereikalingas ieškojimas ir važinėjimas :)


Išvada - keisdami C5 hidrosiurblį naudotu šrotiniu, VISADA NUIMKITE DANGTELĮ IR ŠEPETĖLIŲ PLOKTELĘ IR IŠVALYKITE MAUMUS IŠ JOS IR IŠ KOLEKTORIAUS TARPELIŲ.

Prieš kurį laiką kolega Arthur buvo įdėjęs fotkes ir paaiškinimus, kaip lengviau pakelti C5 po sistemos užorinimo arba siurblio keitimo - paduodant slėgį į bakelį. Tas padeda ne kiek pakėlimui, kiek labiau tam, kad ant sauso nesukti siurblio. Aš tokio devaiso neturiu kol kas pasidaręs, bet kitas labai paprastas būdas yra tiesiog pradžioj tik sumontavus siurblį, į jį nesukti slėginių vamzdelių ir nejungti plonosios siurblio variklio žadinimo fiškės. Tai užvedam automobilį ir pajungiam tą fiškutę. Per porą sekundžių per skyles, kur sukami vamzdeliai, pasirodys skystis (jei siurblys gyvas ir nestrigęs, man yra papuolę taip, kad neatsidaro vožtuvai ir skystis niekada nepasirodys). Tuomet atjungiam fiškutę ir jau sukam į vietas vamzdelius bei jungiam atgal fiškutę. Kelios minutės ir mašina pakils, o siurbliui ant sauso dirbti taip ir neteks :)

Tai va taip, sėkmės remontuose :)

P.s. Šitą dalyką sužinoti man kainavo apie daugiau mažiau 100eur. Apytiksliai tiek kainavo negrąžinamas siurblys ir mano bereikalingai sugaištas laikas, kaitaliojant ir žaidžiant su svylančiais ir neveikiančiais siurbliais.
Linkiu, kad jums nekainuotų, todėl ir parašiau čia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Apie C5 hidrosiurblius
StandartinėParašytas: Rgs 13 2016, 19:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Papildysiu Tado postą ,kad siurblio nevarginti ir nelaukti belenkiek kol uzpumpins, po sferų, LDS keitimo ir kitų remonto darbų, kaip parašyta remonto instrukcijoje, reikia paduoti į bakeli 0.5 bar oro slėgį. Nusiperkam šrote nuo automobilio Audi stabdžių skysčio bakelio kamštį, jis ATE gamintojo, sriegis tinka ir LDS bakeliui ir stabdžių bakeliui, išgręžiame skylę ir įdedame ventilių, mano atveju nuo traktoriaus padangos kameros, rasit kur žemės ūkio technikos dalys, nusipirkti. Taip pat tiks ir stabdžiams orinti ,nereikės jokio pagalbininko. (paduosit 2 bar. į bakelį).

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Siurblio plovimas

https://www.drive2.ru/l/8869652/

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Apie C5 hidrosiurblius
StandartinėParašytas: Rgs 13 2016, 22:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Arthur rašė:
Papildysiu Tado postą ,kad siurblio nevarginti ir nelaukti belenkiek kol uzpumpins, po sferų, LDS keitimo ir kitų remonto darbų, kaip parašyta remonto instrukcijoje, reikia paduoti į bakeli 0.5 bar oro slėgį. Nusiperkam šrote nuo automobilio Audi stabdžių skysčio bakelio kamštį, jis ATE gamintojo, sriegis tinka ir LDS bakeliui ir stabdžių bakeliui, išgręžiame skylę ir įdedame ventilių, mano atveju nuo traktoriaus padangos kameros, rasit kur žemės ūkio technikos dalys, nusipirkti. Taip pat tiks ir stabdžiams orinti ,nereikės jokio pagalbininko. (paduosit 2 bar. į bakelį).

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Siurblio plovimas

https://www.drive2.ru/l/8869652/

Kamštelis tinka ne tik nuo Audi, bet ir nuo daugelio kitų automobilių (taip pat ir prancūziškų) stabdžių ir vairo stiprintuvų bakelių, nes ten standartizuotas sriegis :)
Bet kai kurie turi mandros konstrukcijos alsuoklius ir sunku užsandarint, pragręžus skylę ir juos paleidus.

Bet kaip ir sakiau - su išsuktais vamzdeliais, kai nereikia kelti slėgio, siurblys užsipildo ir pradeda pumpuoti skystį vos per kelias sekundes, tai nuo tiek jam irgi nieko blogo neatsitinka, tai čia toks apėjimas, jeigu nėra galimybių arba jei tas toks prietaisas nėra labai daug kur kitur pritaikomas arba jeigu tiesiog neturite oro (kompresoriaus).

Fotkėse iš rusų saito matau lygiai tą pačią situaciją, dėl ko per 10sekundžių susvilo iš Aido pirktas siurblys ir dėl ko kaito ir norėjo rūkti iš Saulyno pirktas siurblys. Įsivaizduokit situaciją, kad jei Aidas nepriėmė atgal viso neliesto siurblio, tai kaip būtų norėjęs priimti aiškiai ardytą siurblį, jei jis būtų išvalius kaip nors kitaip neveikęs, pvz nekėlęs mašinos. Žinau, kad Saulynas būtų priėmęs atgal susvilusį, bet kaip su ardytu - nežinau. Iš manęs manau paimtų, nes ne pirmus metus bendraujam ir lyg ir nesam dar vienas kito apgavę, nes bent jau man tai visiškai nėra noro apgaudinėti, bet iš nepažįstamo žmogaus - geras klausimas.
Iš esmės, čia nuotraukose matyti, kaip žmogus išsiėmė ir pilnai viską išvalė, bet šiaip, realiai, jei nėra noro daug knistis, pilnai pakanka tiesiog atsidaryti galinį dangtelį ir nusiimti šepetėlių plokštę. Priėjimo ten tuomet būna sočiai viskam išvalyti :) Galinę įvorę sutept taip pat galima, o prieky ten vistiek uždaras guolis.
Tiesa, mano ardytas iš Saulyno pirktas siurblys buvo 2008tų metų ir dėl to variklis truputį kitokios konstrukcijos. Viskas iš esmės taip pat, bet tas PWM valdikis ne priklijuotas prie korpuso ir prisuktas vienu varžteliu, kaip senesniuose, o tiesiog įsikabina vienas galas į dvi ausytes, o kitas prisisuka mažu varžteliu T15 galvute. Žodžiu viskas daug paprasčiau ir nereikia mozotis su hermetikais, surinkinėjant atgal :)
Tai va tiek.

Jei perkat šrotinį siurblį, reikalaukit kad leistų išardyt ir išsivalyt. Arba tą padaryti reikia prie akių.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Apie C5 hidrosiurblius
StandartinėParašytas: Rgs 14 2016, 07:14 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Kai ką nupirksiu ,prašysiu perrinkt :D

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Apie C5 hidrosiurblius
StandartinėParašytas: Rgs 14 2016, 12:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Taigi pažiūrėkit fotkėse to rusiško saito - galit ir pats padaryti, 15min darbas :)
Arba parodysiu gyvai, jei reikės.
Na arba mainus darysim :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Apie C5 hidrosiurblius
StandartinėParašytas: Rgs 14 2016, 12:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Taigi pažiūrėkit fotkėse to rusiško saito - galit ir pats padaryti, 15min darbas :)
Arba parodysiu gyvai, jei reikės.
Na arba mainus darysim :)

Nežiūrėjau dar :? :) reiks paveizėt

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 6 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007