Po keturių metų nuo paskutinio įrašo vis dar važiuoja, ir visai važiuoja gerai. Prieš kelias savaites pravariau technikinę jau trečią kartą. Remontų reikėjo per tą laiką visokių, bet nieko labai stebinančio neteko padaryti, tiesiog eilinis dylantis ir besidėvintis mechanizmas. Variklis ir kuro sistema problemų nekėlė jokių, tai prisiminimai apie kažkokius ten silikatus kuro sistemoje dabar paskaičius juokina iš naujo. Lašantis kuro siurblys nustojo lašėti ir nuo tada nebelašėjo. Jis visada šiek tiek drėgnas, bet nebėga. Kondicionierius kaip šaldė nupirkus, taip ir dabar vis dar šaldo, nieko nedarius. Priekinio stiklo mažos įdaužos nesurimtėjo ir kolkas irgi nekeitėm. Didelis trūkumas buvo, kad buvo FAP ir katulio bakeliai pjaustyti ir virinti (kažkas spėjo išpjaustyt, ar praeitas savininkas, ar perekupai..), nors ten viską galima išsiimti ir nepjaustant. Tai per pirmą TA buvo bėdų, teko susimokėti papildomai, nes buvo labai skubu. Kadangi aš prieš korupciją, tai 2019 dar gerai prieš TA buvo nupirkti keli šrotiniai tušti bakeliai nuo 407, 307 ir pan. Paprašiau kolegos, kuris gražiai virina TIGučiu, pagalbos, ir perdarėm tinkamus C5 galus tiems sveikiems bakeliams. Siūlės virintos nupjovus per gamyklines ir suvirinta irgi gražiau, negu robotas gamykloje. Per kurį laiką pavažinėjus viskas pasidengė purvais ir pageltonavo ir problemų nebekelia. Dūmingumas labai mažas, mažiau nei pusė normos. Keičiau galinių amortikų gumas. Patys amortikai kolkas tpfu tpfu nešaudo. Bet sferų atsukęs nebuvau, tai nežinia, kaip su tais borteliais. Keičiau sankabą vienmasį Valeo komplektą, tuo pačiu visokių dėžės tepalų, riebokšlių ir vėliavėlių. Buvo su rankiniu bėdų, kaip ir visiems. Taisiau abu suportus, keičiau trosus su vamzdeliais. Keičiau visus diskus ir kaladėles. Priekį, nes TA įrašė, kad per didelis plotis rūdžių juostelės (nors stabdė super ir storio užteko), galas buvo dar gerai, bet vienas klientas norėjo ką tik pakeistus diskus ir kaladėles (Ferodo viskas) pasikeisti pas mane dar kartą, nes nepasitikėjo meistrų darbu, kai jie neišvalė oksidų iš po suportų, ir vistiek buvo negeri garsai iš stabdžių, nors jam ir sakiau, kad pakaktų tik išvalyti, ir paliko man dalis, tai kodėl gi ne. Keičiau abu galinius guolius, nes Italijoje pradėjo ūžti. Pažiūrėjau, ar nekaista, ir kadangi nekaito, tai parvažiavom be problemų, tik sunkokai miegojosi, ant galinės sėdynės prigulus. Vieną vasarą iki ir po Italiją ir atgal per porą savaičių pasivažinėjom, kitą vasarą taip pat su Šveicarija. Alpes ir visokias kalnų perėjas kelis kartus įveikė. Porą kartų važiavo į Baltijos šalis, pernai Saremą ir Hiumą išvažinėjom. Pakabos remontų ir tepalų ir filtrų keitimų neskaičiuoju. Man atrodo jau arti 100kkm nuvažiuota, tai reikės atsargiai mamai užsiminti apie diržų keitimą. Atsimenu, kad pirkau ne komplektą, o rinkau dalimis, nes gavosi pigiau, ir kažkuriai daliai buvo pataupyta, gal vandens pompai, todėl labai daug važiuoti virš gal nereikėtų. Ai, dar keičiau variklio pagalvę kriaušę ir kaulą. Irgi beveik naujom, kur vienam klientui buvau įdėjęs, nes radau seną išbėgusiu tepalu. Vibracijos nesumažėjo. Kreipėsi į kitą servisą, kur jam mano sudėtus SASICus pakeitė į OE Citroen. Vibracijos taip pat nesumažėjo. Tai ant manęs ir nesupyko, nes neapgavau, ir dar dalių padovanojo.
Bendrai paėmus, apart po pirminio vargo susitvarkyt po pirkimo, vertinu kaip super gerą pirkinį. Nes buvo nupirktas geros techninės būklės automobilis, tik spėtas gerai apčiupinėti lietuviškų peckelių. Viską atstačius į savo vietas, šešti metai tarnauja be kažkokių didelių bėdų ir tik dabar jau pradeda matytis, kad viskas sensta ir vargsta ir dar viena TA jau turbūt bus gerokas darbelis. Šią TA praėjau tiesiog nuplovęs variklį ir pragazavęs duslintuvą bei pakeitęs kelias perdegusias lemputes.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|