tadas1991 rašė:
Pirma, tai tokio variklio nebuvo.
Antra, tai klaidų krūva, bet esmė čia kaip ir nedidelė. Viso labo šūdarankių pridirbta mašina bus, kokių mes jau turime pilną kiemą ir paskui kai kieme dar kažkas visai ne į temą sulūžta, liekame kalti, todėl nusprendėme tokių neberemontuoti. Nes vien per praeitą mėnesį trys mašinos kieme sulūžo visai ne tame gale, kur buvo lįsta, bet likome kalti. Arba, jei ir nelikome kalti, vistiek turime užsiimti ir sutaisyti, nes mašinos nebepajuda iš vietos...
Užjaučiu tuos meistrus, kurie imsis remontuoti...
Bet kaip ir ukw sakė, jei piniginė plačiai atsiveria ir žmogus su smegenais vietoj kopūsto, tai problemų jokių nėra, galima sutaisyti praktiškai viską.
O šiaip, užsikimšęs, arba išgręžiotas bet neišprogramuotas, arba išprogramuotas ir nepašalintas suodžių filtras.
Prichaltūrinta kažko rašant ECU programas.
Perpūtinėja turbina, greičiausiai dėl vakuumo bėdų. Arba tiesiog kiauras swirlas, arba dar ir kitos bėdos, pvz pridirbta su vakuumo žarnelėmis belekas, ką labai dažnai sutinkame.
Visa kita nereikšmingos nesąmonės, kurios ištrynus gali nebepasikartoti, arba nesusiję su variklio darbu.
O dėl gazo spaudimo į kalną ir užgesinėjimo tai dažniausiai būna kalti pasibaigę purkštukai arba kuro siurblys, dar kartais slėgio reguliatorius. Arba, kaip ir minėjot, šūdarankių programavimas, kai iš purkštukų arba siurblio pareikalaujamos tokios dozės, kokių jie nesugeba išgeneruoti net įvertinus visas gamintojo numatytas atsargas naujam komponentui, neskaitant, kad jis jau 15metų sunkiai tarnavęs.
Dėkui už normalų atsakymą. Dėl variklio gal porą kw prašoviau. Specams geriau žinot

tai supratau, kad reiktų nuo kompo perpūtimo pradėt tvarkyt ir fap išprogramavimo. Pats neužsiėmi kaip supratau?