Gyvena. Tada su tuo guoliu buvo davažiuota iki Lapkričio vidurio gal berods apie 10kkm. Neatsimenu, kiek tiksliai, bet tepalas buvo pakeistas kartą, o dabar jau tuoj vėl keisiu. Tada buvo paleista Xantia, kuri atitarnavo visą žiemą ir ją paskui nupirko Saulynas darbui (Įdomu, kaip važiuoja ir ar važiuoja?). Tada porą savaičių pasivažinėjau dviračiu, kol atsirado laiko ir pradėjau šitą vėl klibint.
Lapkričio vidury buvo pastatyta, nes grįžinėjant iš Varėnos užsidegė STOP ir kitą dieną važiuojant į darbą jau ir vairas dingo. Prastovėjo per žiemą. Pasikeliam - supuvo stabdžių vamzdelis. Gerai, kad ne ilgasis. Pakeitėm.
Duslintuvas kiauras - kažką pavirinau iš lempos su kempu be dujų, nes buvo pasibaigę.
Kabėjo kablio rozetė ant laidų, nes nulaužta skarda nuo kablio rėmo buvo, tai privirinau atgal.
Užkniso bėgantis vožtuvų dangtelis, tai uždėjau nuo ex C15 1,8D variklio. Ten buvo seno tipo vožtuvų dangtelis, kuris dar turi tepalo kamštį ir kitokį užpylimą bei yra aukštesnis. Į TD tokio neįdėtum, nes netilptų po interkūleriu, o čia įsidėjo, nes jo nėra. Alsuoklis irgi dar nelūžo, nors ir teko biškį patempt, nes truputį kitoj vietoj vamzdelis.
Pakeista stupica su nauju guoliu (anas jau klibėjo kokius 5cm ties rato kraštu) ir nauju šarnyru. Ten buvo presavimo klaida guoliui padaryta, nes presuotojas labai skubėjo, tai žiūrėsim, kiek laikys. Garsų šiaip yra, bet lyg nekliba, o garsų iš tos mašinos visada buvo, tai gal ten net ne guolio garsas.
Norėjau ir stabdžius sutvarkyt, bet diskai kreivi jau pasirodo, nu nes aš nemoku nesulankstyt diskų, ypač neaušinamų. Tai ant tų diskų vėl naujas kalades gaila dėt, o naujus diskus nupirkus aš juos vėl sulankstysiu, kokius gerus bepirkčiau. Tai nutariau, kad reikia iš Saulyno pirkt ABSinius suportus, kurie skirti platesniam diskui, ir sudėt aušinamus diskus (tokie pat ėjo į visas silpnesnes Xantijas, tai naujus labai paprasta nupirkti) ir naujas kaladėles. Tai ir liko viskas taip pat blogai, vibruoja pedalas ir visa mašina, bet taikstausi sakydamas sau, kad jau tuoj bus gerai. Dar radau paplyšusias vieno suporto gumeles ir nusprendžiau nieko nedaryt. Apvyniojau izoliacija, kad purvo mažiau papultų, visvien keisim suportus. O gal ir nebekeisim. Bet gal dar keisim.
Pakeičiau dešiniam pusašiui granatos gumą kažkurią, nes buvo kiaura. Kairį pakeičiau visą pusašį, įdėjau nuo ZX ar tai nuo P405, nes visų šitų trijų mašinų vienodi pusašiai visiem XU/XUD varikliam. Dar su ABS žiedu gavosi. Tuo pačiu, kad jau pusašį ištraukiau, tai ir riebokšlį naują įdėjau, ir dėžės tepalą naują supyliau, nors nebuvo dar blogas.
Pakeičiau vėl tą velenėlio riebokšlį, per kurį bėgo vistiek po gal trijų keitimų. Radau, kad turbūt buvau apgadinęs darbinį paviršių, na ir aišku senatvės griovys irgi didelis. Nusprendžiau, kad gamyklinis riebokšlis 35x50 yra nebetinkamas ir radau guolių parduotuvėj 34x50 pramoninį riebokšlį. Kolkas dar laiko

Buvo pradėjęs lašėti kuro siurblys ir labai liūdėjau, nes sutvarkyt trunka beveik visą dieną, bet kolkas užsisandarino pats, nieko nedarius. Gal taip ir bus, tikiuosi

Gale kažkur kartais palaša LHM. Nedideliais kiekiais, per 1500km litras dingo. Nuo pirmadienio vakaro pravažinėjau 500km su STOP lempute, kol užkniso ir šiandien dapyliau, nes jau nebelabai užgesdavo. Atsilaisvins keltuvas kažkurią dieną, pasikelsiu pažiūrėt, bus arba sulūžęs amortikų drenažų trišakiukas, arba aukščio korektoriaus drenažinio vamzdelio gumukas paplyšęs.
O šiaip važiuoja.
Autostradose tik sunkiau, nes virš 90kmh labai nenori tiesia trajektorija riedėt. Nežinau, ar dėl per plačių priekinių padangų, ar gal pakeitus stupicą suvedimas dingo, bet prieš tai su ta pačia stupica juk važinėjo, o per tą laiką niekas nereguliuota, tai pabėgt neturėjo. Išsiaiškinsim gal. Šiek tiek padeda, kai padangose mažiau oro, o jo natūraliai būna mažiau, nes truputį leidžia. Dar nemažai padėjo, kai radau, kad gale vienam rate 3,5bar, ir nuleidau iki normos. UPS

Bet vistiek stebuklas neįvyko. Bet nėra ten taip baisiai, kai danga sausa. Šiandien buvau iki 120 įsibėgėjęs.
Greitai ta mašina čia ir atsipirks, nes gaunu panaudos pinigus už tai, kad važinėju su juo, o ne su nuomota firmos mašina. Atvažiuojam su kolega į degalinę prisipilt kuro, ir pilam iš vienos kortelės į praeitų metų Honda ir į sulamošintą BX.
Už 800km reiktų tepalus filtrus keist. Galvoju keist ar nekeist, nes TA baigias lapkritį, o vaizdelis graudokas. Bet turbūt pakeisiu

Ai, dar praeitą savaitę buvo sankaba dingus. Nukrito pedalas ir neišsimina, bėgiai nenori jungtis. Pasivažinėjau be sankabos pavilnėj, tada reikėjo į Vilniaus centrą nuvažiuot pasimalt. Gerai, kad ne piko metas, nors ir darbo diena, nes šiandien per piką važiavau, tai būtų neiįmanoma taip, tektų stot ir laukt porą valandų. O ten kažkaip išsimaliau iš miesto, labai dėžės atsiprašinėdamas už savo kelis tragiškus perjungimus, ir į Kauną bei Garliavą paskui jau be didesnių problemų. Galvą po kapotu - aišku lūžo trikampė svirtis, specifinė senų BX/205/309 ir t.t. detalė, kuri buvo tik pas 1,9D ir 1,6 ir gal dar 1,9benzus. Pas naujesnės laidos dyzelius ir benzus jau buvo normali svirtis, kaip pas Xantia, o čia tokia tarpinė nesąmonė pagal senovinį mąstymą. Esmė, kad ji nėra labai stipri, bet kol su sankaba viskas gerai, tol laiko be problemų. O kai mašinai 26 metai ir rida ant skydelio 350kkm, o realiai turbūt trigubai, tai nebūna su sankaba viskas normaliai, nebent naują įdedi. Čia niekas naujos neįdėjo. Žodžiu, atsiardau ten tą svirtį tarpinę. Paklibinu sankabos išmynimo svirtį - šakutę. O ten visiški batai, viskas kliba, įvorių seniai nebėra ir jau valgo dėžės korpuso aliumą, t.y. centimetriniai klibėjimai. Užkišu laužtuvą - sunkiai, bet dar minasi. Galvoju ten kažkas užstrigo, tai ir nulūžo. Vistiek nusinešu tą svirtį į spaustuvus. Nusivalau, susivirinu. Tada, mąstydamas realiai, dar apkraunu iš visų pusių 4mm plieno plokštelėm ir papildomai apvirinu labai rimtai ir tvirtai. Dedu į vietą. Aišku, taip apkrovus metalu, turi kažkas netikti, tai ir netinka. Netelpa, remiasi į starterio varžtą. Kagi, starteri, nuo šiol tau pakaks dviejų varžtų, o vienas keliauja į varžtų kibirą. Sudėjus viską - sankaba minasi pilnai, pedalas dar niekad nebuvo taip aukštai (ten matyt jau seniai buvo sulinkę ir įtrūkę) ir netgi paminkštėjęs. Esmė, kad kuo man patinka senieji grabai. Xantijoj nelaikytų plastmasiukas, o įdėjus kokį metalą, tai nelaikytų trosas. O įdėjus storą trosą išlūžtų ugniasienė nuo perkrovos pedalo. O čia viskas laiko, trosas dar originalus - ledinis
Per šią savaitę jau 800km, rytoj dar 2-3šimtai, bus jau ir virš tūkstančio, o panašu ir toliau tiek važiuot reiks.