Phantom- rašė:
pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.
Na jei pas tave tikrai geriau kaip rasai tai gal ir yra prasme jungti ta dezes sport rezima, nzn man tai tikrai geriau ji kazkaip nuo to nevaziuoja, beje del variklio, tai pas tave siek tiek skiriasi variklis jau vien tuom kad yra biturbo o pas mane siaip viena turbina jau eina situose atnaujintuose 2.2 varikliuose. Siaip aplamai tai cia pagrindine kliutis tai ta aisin deze, kuri dirba letokai ir beto ji nepalaiko pakankamai didelio momento, nes tada butu galima drasiai pacipuot, o dabar net 3.0 hdi toks pat sukimo momentas paliktas kaip ir pas mane 450, tai pacipavus gal ir atlaikytu deze 500 bet neilgam turbut

Tuo tarpu Jaguar xf tas trilitris dyzelinis variklis (tas pats eina kaip ir i citroen c5) jau turi daug daugiau uzkelta momenta nes deze visai kita ZF.
_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai!

2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex