WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 16:45

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 11:47 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
tai cia jau vienam forumieciui sutvarkem ta reikala. Dziaugiasi jau atsidarinejanciu dangciu kai uzgesintas variklis :D

Reikia man tik diagbox dar susitvarkyt. vakar antivirusine kazka pratryne jo failuose .

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 12:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
kobis rašė:
tai cia jau vienam forumieciui sutvarkem ta reikala. Dziaugiasi jau atsidarinejanciu dangciu kai uzgesintas variklis :D

Reikia man tik diagbox dar susitvarkyt. vakar antivirusine kazka pratryne jo failuose .


Nu pas mane jis atsidarineja kai ir uzgesintas, tik kai daug kartu darineji ant neuzkurtos tai paskiau zinoma isijungia tas economy mode, ir tikrai per greitai :) Na kai susitvarkysi tai duok zinute su koordinatem ;) prileksiu ;)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 13:01 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
kobis rašė:
zinoma Aisin AM6 pavaru deze nepatinka man Sport variklio darbas. Nekeliai normaliai suku :( Mano benzinas tai gal dyzeliui tas sport variklio rezimas ir geras.


Reiskia pavaru dezes sport rezimas lygiai toks pats netikes tiek benzui tiek dyzeliui :) Nes kaip ir sakiau dyzeliui net nera prasmes tu sukiu kelti :) Nes nuo zemu sukiu jau lupa o paskiau tik užia daugiau :) Cia nebet su ciptuning pasikoregavus kad trauka nemazetu ir prie aukstesniu sukiu, bet cia jau kita istorija :) Ant gamykliniu parametru smarkiai kelti dyzeliui apsukas isvis ner prasmes. O kaip tavo pavyzdys rodo ir ant benzo, del aisin dezes specifikos. Belieka geriausias variantas, deze in auto, vaziuokle in sport ;)

Jeigu reikia tik kad luptų, tai toks čia ir sportininkas iš tamstos. Apsukos ilgiau užlaikomos visai ne dėl to, kad luptų...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 13:41 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Nesu as sportininkas ir sportinio vairavimo specas :) tiesiog patinka kai masina pakankamai traukia ir pakankamai valdosi, tuo paciu stipriai nenukenčiant komfortui :) O pakeltos apsukos ir garsus variklio darbas komforto man neprideda :) Patinka jausmas kai biski spusteli ir nuvaziuoji :) O kai geras sukimo momentas jau prie zemu sukiu tai taip ir buna ar ne ? Todel ir patinka dyzeliniai motorai su geru momentu :) O ne benzininiai atmosferiniai, kuriems reikia isukti varikli daugiau kad vaziuotu :) O ka dar duoda sukeltos apsukos dyzeliui idomu butu suzinot? Na kad pačiam varikliui nebent sveikiau..bet ar dyzeliui kenkia tos zemos apsukos tai irgi klausimas...Nes kad sita masina kazkaip staigiau reguotu ant sukeltu apsuku tai nespastebejau, kad dasideda pastovus užimas tai taip :) Na ir aisku fap filtrui geriau, tai karts nuo kartu pralekiu imetes manuala autostrada ant kokiu 3,5 stuku kad prapust visa sistema

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 13:45 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Šitam sportininkui reik amerikono su v8 ir 6litrais.
Bet tai apsiverks, kad daug kuro ima.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 13:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Šitam sportininkui reik amerikono su v8 ir 6litrais.
Bet tai apsiverks, kad daug kuro ima.



:) O kas neapsiverktu cia pas mus :) Juk ne milionieriai esam :) Beje amerikonai nepatinka :) Jau geriau tada pvz Jaguar xf supercharged arba su tuo paciu varikliu Range Rover :) Cia tai suprantu ir kubatura ir mechaninis kompresorius :) O siaip uztektu ir koki 200 kw su 600 momento dyzelinio aparato per akis ir del kuro nereiktu verkt :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 14:00 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 14:00 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Turim kaimuke tau tinkamą kombainą:)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 14:23 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Phantom- rašė:
pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.


Na jei pas tave tikrai geriau kaip rasai tai gal ir yra prasme jungti ta dezes sport rezima, nzn man tai tikrai geriau ji kazkaip nuo to nevaziuoja, beje del variklio, tai pas tave siek tiek skiriasi variklis jau vien tuom kad yra biturbo o pas mane siaip viena turbina jau eina situose atnaujintuose 2.2 varikliuose. Siaip aplamai tai cia pagrindine kliutis tai ta aisin deze, kuri dirba letokai ir beto ji nepalaiko pakankamai didelio momento, nes tada butu galima drasiai pacipuot, o dabar net 3.0 hdi toks pat sukimo momentas paliktas kaip ir pas mane 450, tai pacipavus gal ir atlaikytu deze 500 bet neilgam turbut :) Tuo tarpu Jaguar xf tas trilitris dyzelinis variklis (tas pats eina kaip ir i citroen c5) jau turi daug daugiau uzkelta momenta nes deze visai kita ZF.

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 14:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Phantom- rašė:
pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.

Ta pati sistema ir pas trilitrį, nes ta pati dėžė :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 14:42 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
AISIN AM6 riboja sukimo momenta ant zemu pavaru :? Kaip sakant niekada neisnaudosi variklio visu privalumu. :bum:

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 15:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Phantom- rašė:
pas mane 2.2hdi tik 125kW su automatine dėže, tai įjungus sport rėžimą palaiko aukštesnes apsukas ir taip greit nejungia aukštesnės pavaros, kas tikrai pagerina dinamiką ir regavimą į gazo pedalą. Be to sport režime perjungus bėgį iš karto rakina pūslę, dėl to reagavimas į gazą žymiai aštresnis nei įprastu režimu. Važiuojant paprastu režimu, jei nespaudžiant važiuoju, tai pavaras jungia prie 1900-2000 ir norint staigiai spustelt (pvz persirikiuoti į greičiau judančią juostą) gauni kokios sekundės užlaginimą, kol automatas sugalvoja, kad reikia jungti žemesnę pavarą, sport režimu to praktiškai nebūna, nes apsukos visada sukeltos ir nereikia perjungti į žemesnį bėgį. Nežinau kaip su 150kW varikliu (manau, turėtų būti analogiškai), bet pas mane vienodai traukia nuo 1800-2000 iki 5000rpm, kai tuo tarpu su 2.0hdi 80kW+ pačipinta trauka būdavo iki 2800-3000rpm ir tada jau tik garsas.

Ta pati sistema ir pas trilitrį, nes ta pati dėžė :)


Taip pas c5 taip tapati, o pas Jaguar XF su tokiu pat varikliu jau ne Aisin o ZF kiek zinau.

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 15:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Labai gali buti. Ten buna jau dvieju sankabu, sustiprintos ir t.t. Ner ka lygint su paprastu dabar jau senu Aisinu

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 15:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
As kazkaip pakabos sport mode nejungiu, kai vazineju iprastai. Bent jau pas mane, pakaba pati sustandeja ir vairas tampa kietas, kai didesniu greiciu imi koki posuki, ar siaip uzsiziopsai ir tenka atlikti staigius manevrus. Todel kai vaziuoji ramiai, ji visada plaukia, kai greiciau, masina pati prisitaiko. Nors reiks pasibandyti pavazinet diena kita su sport pakaba, gal atrasiu kazka naujo :)

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: C5 X7 pakabos sport mode
StandartinėParašytas: Vas 23 2017, 15:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
kobis rašė:
AISIN AM6 riboja sukimo momenta ant zemu pavaru :? Kaip sakant niekada neisnaudosi variklio visu privalumu. :bum:

Beje, kuo pasireiskia sukimo momento ribojimas? Ar is vietos dugnu gazuojant yra kazkoks specifinis jausmas is dezes? :)

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 61 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 27 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007