WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lie 20 2025, 18:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 105 106 107 108 109 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 28 2017, 08:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
Vilimantas rašė:
Dėl konkurentų, manau artimiausias ir verčiausias dėmesio konkurentas C5 X7 yra Opel Insignia (na mano nuomonė čia) Bet čia tik tiems kurie turi kažką prieš Citroeną. Dėl pačios Citroen dvasios, taip gal kažkas pasakys, kad jau nebeliko tikros Citroeniškos dvasios jame, bet aš gaila, bet senesnio hidraulinio neturėjau (giliai svajoju ateityje turėti kokį BX ar XM garaže prie kurio leisčiau vakarus) tad man persėdus nuo Xsaros į C5, tikrai naujoji Citroeniškesnė mašina :) :)


As tai nemanau, kad Insignia galetu nors kiek prilygti C5 geroj komplektacijoj su geru varikliu :) Jei imant dyzelius tai isvis ka ten tas Opel 2.0 litru matoras visai niekam tikes visom prasmem...O vaziavimas irgi visa galva zemesnio lygio...pirmosios Insignijos yra labai kietos ir nekomfortiskos, facelifte siek tiek paminkstino, bet iki c5 komforto tai tikrai niekaip netraukia...O dyzeliu tokiu kaip 2.2 ir 3.0 hdi tai jiems tik pasvajot :) Plius korozinis kebulo padengimas Insignijos irgi nera ka lygint su C5. Esu mates 2010m egzemplioriu jau normaliai rudziu turinti :) Taigi cia tik oficialiai abu auto priklauso D segmentui :) Bet realiai kaip ir pats sakei , kad visi nustemba kai pravaziuoja su C5. Ta galiu paliudint ir as :) Ipudziai neprastesni nei su E klases mersu ar A6 tai jau tikrai :)

Jei rašai apie prastus insignia variklius, turėtum žinot, kad bėda ne pačiam variklyje o gamintojo nurodytame tepalų keitimo intervalas.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2017, 12:04 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
exDalimis rašė:
Atas rašė:
Vilimantas rašė:
Dėl konkurentų, manau artimiausias ir verčiausias dėmesio konkurentas C5 X7 yra Opel Insignia (na mano nuomonė čia) Bet čia tik tiems kurie turi kažką prieš Citroeną. Dėl pačios Citroen dvasios, taip gal kažkas pasakys, kad jau nebeliko tikros Citroeniškos dvasios jame, bet aš gaila, bet senesnio hidraulinio neturėjau (giliai svajoju ateityje turėti kokį BX ar XM garaže prie kurio leisčiau vakarus) tad man persėdus nuo Xsaros į C5, tikrai naujoji Citroeniškesnė mašina :) :)


As tai nemanau, kad Insignia galetu nors kiek prilygti C5 geroj komplektacijoj su geru varikliu :) Jei imant dyzelius tai isvis ka ten tas Opel 2.0 litru matoras visai niekam tikes visom prasmem...O vaziavimas irgi visa galva zemesnio lygio...pirmosios Insignijos yra labai kietos ir nekomfortiskos, facelifte siek tiek paminkstino, bet iki c5 komforto tai tikrai niekaip netraukia...O dyzeliu tokiu kaip 2.2 ir 3.0 hdi tai jiems tik pasvajot :) Plius korozinis kebulo padengimas Insignijos irgi nera ka lygint su C5. Esu mates 2010m egzemplioriu jau normaliai rudziu turinti :) Taigi cia tik oficialiai abu auto priklauso D segmentui :) Bet realiai kaip ir pats sakei , kad visi nustemba kai pravaziuoja su C5. Ta galiu paliudint ir as :) Ipudziai neprastesni nei su E klases mersu ar A6 tai jau tikrai :)

Jei rašai apie prastus insignia variklius, turėtum žinot, kad bėda ne pačiam variklyje o gamintojo nurodytame tepalų keitimo intervalas.


Tai kad chrenovai padaryta tai ir uzlinksta variklis, neatlaiko tu standartiniu intervalu, kur kiti varikliai atlaiko. As sutinku, kad visiems varikliams sveikiau keisti dazniau tepalus, nei nurodo gamintojas (30t tukst dyzeliui tikrai perdaug), bet cia tas atvejis kai variklio konstrucija tikrai yra neisbaigta :) ne ka labai geriau nei subaru boxer diesel :) todel ir eina saibom kai tuo tarpu kiti atlaiko ir tuos didziulius intervalus...

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2017, 18:38 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
30k tai dar dar, mano žiniom insignia 50k.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2017, 20:05 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 06 2016, 14:30
Pranešimai: 28
Miestas: Radviliskis
Neziurint Insignios sport tourer dizaino kaip modelio (nors cia skonio reikalas), jis beveik niekur neprilygsta c5. Sau ilgai ieskojau kaip pirmini varianta Insignia modeli. Daug ju paciupineta, draugai vazineja, tai isskyrus simpatiska isvaizda nera ten jokio stebuklo. Kebulas,skardos skystesnes, garso izoliacija visai nekazka, salonas neypatingas, o ir surinkimas nekazka lyginant su C5 nors C5 ne surinkimo etalonas. Gal tik vaziuokle savo primityvumu ir remonto paprastumu bet kokiam servise pliusa gautu. Variklis fiatinis grubus, patobulintas senos kartos. Galios neypatingai is jo, maziau 100kw neverta net svarstyti ypac jei su automatine deze. Kuri beje veikia dar leciau nei C5-uose. Kiek kalbeta su varikliu meistrais pats variklis lyginant tos kartos nera kazkos bedu maisas. Yra dvi vaikiskos bedos kurios pridaro daug reikalu:
1. Karteryje tepalo daviklis imontuotas su gumine tarpinele kuri prastos kokybes. Suskeldeje ir per ja sunkias tepalai, jei laiku nepastebeta, veliau per ja ispucia lauk tepalus ir motorshaden. Profilaktika keiciant gumine tarpine, kad ja pakeist tvarkingai reikia nuimti karteri kas karta. :)
2. Interkulerio slangos sujungimas su tokia ir keista ziedo formos gumele, kuri taip pat su laiku daros nesandari ir pridaro nemazu bedu. Tos gumeles atskirai nera kaip isigyti, oficialiai keicias visa slanga. Opelistai vyrukai kiek maciau eksperimentuoja su ivairaus diametro gumelem is dujininku prisirinke :)

Bent du pazystamus turiu kurie jau persirinko mechanines greiciu dezes, ne sankabas,smagracius bet pacias dezes paskleide tvarkesi. Sunku pasakyt ar cia jau liga ar tik ispuole jiem jos pavargusios.

O daugiau tokios pat kaip ir visus dyzelius kamuojancios ligos.

Beje Siauliuose yra perekupu kompanija, kurie daugiausia tik opeliais, daugiausia insignijomis ir prekiauja. Vezasi su mano aprasytom bedom ir uzlinkusiais motorais, pardavimui atgaivina ir i prekyba. Ju remontas labai nekazka, bet juda ju biznelis. Matyt daug kam tos insignios grazios ir sluoja nepasigiline :)

Pagaliau ir as zmonai Citrojono sulaukiau. Paieskos vargus, pakeis naujo pirkinio dziaugsmai :D
Didelis Aciu forumo klubieciams uz informacijos kieki renkantis ir perkant Citroen'a. :D :butel:

_________________
Citroen C5 Exclusive Saloon 2014 m | HDI 2.2 150 kw | Black Pearl


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2017, 20:28 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
O man asmeniskai visai patiko insignia, ji maziau idomi nei C5, bet siaip pats dizainas ir vaziavimas patiko, vaziuota tevo nuo 0km iki 80k km, benzas 1.8 , korozijos per kelis metus nesimate niekur, bet variklis pradejo streikuot link 80k km, nusprogo babina, ausinimo skyscio daviklis pradejo grybaut, dar pries tai dingo trauka is niekur nieko,bet uzkurus is naujo vel vaziavo gerai,kazkur pranyko litras antifryzo, zaibo ratas nerado pratekejimu, todel dapyle, pakeite daviklis, termostata ir toliau liepe vaziuot,bet temperaturos daviklis vistiek grybavo, remontas kainavo 700lt.

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 28 2017, 20:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
C5, o ypač universalo dizainas patiks tikrai ne visiems. Insignia - kas kita, retai kam nepatinka, todėl jų Vilniuas gatvėse pilna zuja ir naujų ir padėvėtų, o C5 X7 vos vienas kitas motosi.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 07:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Bivainis rašė:
C5, o ypač universalo dizainas patiks tikrai ne visiems. Insignia - kas kita, retai kam nepatinka, todėl jų Vilniuas gatvėse pilna zuja ir naujų ir padėvėtų, o C5 X7 vos vienas kitas motosi.


Na cia jau skonio reikalas :) mano galva kaip tik c5 universalas vienas graziausiu, aisku su salyga kad exclusive, grazus ratai, isblizgintas juodas arba baltas su dviem duslintuvais tai tada atrodo super aparatas :D o ir vaziuoja atitinkamai kaip atrodo, o ne kaip kiti tik atrodo o nei vaziuoja nei kokybes viduj :D Beje palyginus pakankmai daug jau tu c5 x7, aisku dazniausiai prastos komplektacijos, tai ir pilno vaizdo tokie nesudaro :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 07:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Astra ~2011 man patiko labiau nei 2011 c4 kai kazkada bandziau, ir viduje labiau paitko ir izoliacija garso geresne. Beda tame kad Insignia nelabai skiriasi nuo Astros is esmes tai tik padidinta Astra. O C4 nuo C5 skiriasi dar ir kaip.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 08:04 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
lietuviskas bugatti :D

https://youtu.be/A6BhEyY-JbY

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 08:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
kobis rašė:
lietuviskas bugatti :D

https://youtu.be/A6BhEyY-JbY

Vieną jau pystelėjo vakar kaune :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 09:08 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
tikro citroen meistro dirbtuviu raktu rinkinys :lol:

Tobula

https://www.facebook.com/Scandinavian.h ... 340282829/

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 11:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Makataika rašė:
Neziurint Insignios sport tourer dizaino kaip modelio (nors cia skonio reikalas), jis beveik niekur neprilygsta c5. Sau ilgai ieskojau kaip pirmini varianta Insignia modeli. Daug ju paciupineta, draugai vazineja, tai isskyrus simpatiska isvaizda nera ten jokio stebuklo. Kebulas,skardos skystesnes, garso izoliacija visai nekazka, salonas neypatingas, o ir surinkimas nekazka lyginant su C5 nors C5 ne surinkimo etalonas. Gal tik vaziuokle savo primityvumu ir remonto paprastumu bet kokiam servise pliusa gautu. Variklis fiatinis grubus, patobulintas senos kartos. Galios neypatingai is jo, maziau 100kw neverta net svarstyti ypac jei su automatine deze. Kuri beje veikia dar leciau nei C5-uose. Kiek kalbeta su varikliu meistrais pats variklis lyginant tos kartos nera kazkos bedu maisas. Yra dvi vaikiskos bedos kurios pridaro daug reikalu:
1. Karteryje tepalo daviklis imontuotas su gumine tarpinele kuri prastos kokybes. Suskeldeje ir per ja sunkias tepalai, jei laiku nepastebeta, veliau per ja ispucia lauk tepalus ir motorshaden. Profilaktika keiciant gumine tarpine, kad ja pakeist tvarkingai reikia nuimti karteri kas karta. :)
2. Interkulerio slangos sujungimas su tokia ir keista ziedo formos gumele, kuri taip pat su laiku daros nesandari ir pridaro nemazu bedu. Tos gumeles atskirai nera kaip isigyti, oficialiai keicias visa slanga. Opelistai vyrukai kiek maciau eksperimentuoja su ivairaus diametro gumelem is dujininku prisirinke :)

Bent du pazystamus turiu kurie jau persirinko mechanines greiciu dezes, ne sankabas,smagracius bet pacias dezes paskleide tvarkesi. Sunku pasakyt ar cia jau liga ar tik ispuole jiem jos pavargusios.

O daugiau tokios pat kaip ir visus dyzelius kamuojancios ligos.

Beje Siauliuose yra perekupu kompanija, kurie daugiausia tik opeliais, daugiausia insignijomis ir prekiauja. Vezasi su mano aprasytom bedom ir uzlinkusiais motorais, pardavimui atgaivina ir i prekyba. Ju remontas labai nekazka, bet juda ju biznelis. Matyt daug kam tos insignios grazios ir sluoja nepasigiline :)

Pagaliau ir as zmonai Citrojono sulaukiau. Paieskos vargus, pakeis naujo pirkinio dziaugsmai :D
Didelis Aciu forumo klubieciams uz informacijos kieki renkantis ir perkant Citroen'a. :D :butel:


O matau rimta aparata pasiemei :) cia kaip zmonai per gerai sakyciau (2.2 150 kw) :lol: ir net 2014m.? :roll: Cia aisku uzsieni radai turbut toki super varianta? :) ir aisku labai nepigiai :)

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 12:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 06 2016, 14:30
Pranešimai: 28
Miestas: Radviliskis
Zmonai pats tas, ji pavyzdingai vazineja, o ir as su ja kartais pavaziuosiu :twisted: . 1.6 nesinorejo, o vietoje 3l pirmiau pakliuvo sis variantas. Radau ir pirkau tiesiai is zmogaus Prancuzijoje. Metai kaip metai, kaina europietiska, jos neminesiu, galiu likt nesuprastas :lol:

_________________
Citroen C5 Exclusive Saloon 2014 m | HDI 2.2 150 kw | Black Pearl


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 12:57 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
ok geriau ir nerasyk tuomet nes mes lietuviai iprate kad masina pas mus kainuotu 2x maziau nei Europoje.

:lol:

Kokia navi automobilyje?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 29 2017, 13:35 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Makataika rašė:
Zmonai pats tas, ji pavyzdingai vazineja, o ir as su ja kartais pavaziuosiu :twisted: . 1.6 nesinorejo, o vietoje 3l pirmiau pakliuvo sis variantas. Radau ir pirkau tiesiai is zmogaus Prancuzijoje. Metai kaip metai, kaina europietiska, jos neminesiu, galiu likt nesuprastas :lol:


Tai geras variantas pakliuvo :) Na zmonai tikrai turetu patikt, smagiai eina :D As su tokiu pat varikliu jau metus laiko vazineju ir labai patenkintas :) tik pas mane universalas...sedanas kadangi lengvesnis tai dar biski smagiau turetu vaziuot :) Na siaip 2.0 ir 2.2 hdi patys tikriausi PSA varikliai, nes 1.6 ir 3.0 hdi yra jau kartu su fordu kurti.O kokia automobiliuko rida ? Beje sveikinimai su geru pirkiniu! :appl: :D

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 105 106 107 108 109 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007