WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 20:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bal 17 2017, 17:20 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 21 2016, 17:41
Pranešimai: 79
Miestas: Kaunas
Na va, vieną amortiką pasikeičiau, bet jo neužtenka dangčiui pakelti, teko trumpinti tą volvinį ~0,7cm :) Bet įsidėjo palyginus lengvai :)
Gal nuo dar kokių mašinų tinka? reikia dar vieną pasikeisti

_________________
Citroen C5 I 03' 2.2HDI 98kW Universalas [2016.12 - *]
~7,5l/100km :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2017, 07:38 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Tai jau pats, turesi issiaiskint si klausima. C5 II Break nieko pjaut trumpinti nereikia !

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bal 18 2017, 07:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Dar šitie tinka https://www.drive2.ru/l/5141386/
Tik reikės seną amortiką išardyti ir jo viduje dujinį amortiką pasikeisti.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 17 2017, 11:49 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
robetas turi nauju volvo amortizatoriu lenkisku ,po 10.5 svedisku 17 ,eoltas turi monro po 13 euru ,tai jai gauni devetus po 3 e gal ir nieko,bet siaip nauji pigus,o c5 70 euriniu:)

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 19 2017, 11:24 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Pasikeičiau ir aš. Pirkau dėvėtus nuo Volvo V70 2003 metų, 1160 N. Aišku, kaip ir kolegoms, buvo šiek tiek per ilgi. Tą išsprendžiau nupjaudamas dalį metalinio antgalio- to kuris kišamas gilyn po stogu. Angalio dalis, kuri užsisuka ant amortizatoriaus turi tokią briauną- apie 5 mm. Tai kaip tik ją nupjovus ir lieka tinkamas ilgis. Užsideda su stiproka įvarža, laikosi labai gerai.

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 19 2017, 21:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Dėjau žmogui iš šio forumo Volvinius prieš gal kokį mėnesį. Atsivežė pats Krosno 24437. 1200N, dabar žiūriu pagal katalogą. Tikrai nieko trumpint nereikėjo, tai man labai įdomu, ką jūs ten trumpinat. Gal pas naudotą originalą (ten turbūt koks Stabilus ar Kilen, ar kažkas panašaus rimto eina) ten būna kažkuris galas ilgesnis, bet pas minėtą Krosno gaminį susisuka abu galai puikiai.

Kadangi esamose dirbtuvėse tuo metu neturėjau spaustuvų, tai kad nereiktų kaip Karolukui šaudyti spyruoklių kaimynams į žiemą, sau į pilvą ar akį, ar į kliento mašinos stiklą, padariau kitaip. Su bulgarke įpjauniam spyruoklę. Tik protingai, ne iki galo, nes užspaus, bet truputį daugiau, negu iki pusės, apie du trečdalius vijos skersmens. Dėl tiek ji dar nelūžta ir nelinksta. Tuomet paimame dvejas reples ir sulaužome ją, ir susukame abu galus vienas į kitą (sriegio principu). Spyruoklė patrumpėja dvigubai.
Bet pjauti geriau ne į du, o į tris gabalus, tuomet sutrumpėja trigubai ir galima saugiai dirbti, nes jau atsileidžia pilnai ir atsiranda netgi laisvos vietos prieiti palaikyti. Tokiu atveju atsileidžia visiškai ir galima ramiai atsukinėti galus, nes niekas nebešaus :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 08:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
nesuprantu nusipirkau naujus volvo,uzmaunu bet bagazine neuzsidaro,nusileidzia ir uzstringa atrodo kad cilindras visas sulenda ir atsiremia,tarsi per trumpas butu:(

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 23 2017, 11:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 19 2008, 17:28
Pranešimai: 454
leidziasi o likus tiek sustoja,reikia panaudojant jega uzdaryt
Paveikslėlis
cia orginalaus ir volvo cilindro palyginimas,nebus kad ta plastmasine cilindro dalis per didele ir neuzdaro normaliai,nors pagal kataloga,cia tikrai volvo v70 antro modelio ir diametras skiriasi nemazai
Paveikslėlis

_________________
citroen xsara 1.8 16v 81kw 1998
citroen c5 01 break 2.2 hdi


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2017, 00:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 02 2017, 15:53
Pranešimai: 10
Miestas: kaunas
Siūlau kiek kitą sprendimą. Kadangi autu paprastai važiuoju 5-7m, tai stengiuosi taip taisyti, kad vėliau man pačiam dar kartą lendant nereiktų keiktis.

Nemalonioji dangčio remonto dalis - orginalių dujinių spyruoklių kaina ir stogo pralupimas: mažai pralupus, prastai matosi fiksatoriai, lengva juos pamesti. Geriau turėti ar pasiskolinti spec. reples.
Iš pradžių galvojau daryti ru tinklapyje rastu būdu, bet sudėliojus ir pamatavus nepatiko.

Verta dar kartą paminėti: atsargiai ardykite originalius "amortizatorius" (spyruoklė+dujinė spyruoklė). Išorinės spyruoklės daug suspaustos ir laisvai gali sužaloti, suraižyti dažus ar išmušt stiklą. Gerų patarimų yra ir šiame forume.

Panaudota: Volvo V70 dujinės spyruoklės - "amortizatoriai" (OEM: VOLVO: 30674494, 30799161, 8643038) KILEN 468025, po ~16,5e/vnt.
Įdėjus vasarą buvo standoki (1200N), bet po žiemos - pats tas.

Amortizatorius vėliau keičiamas nelupant stogo (užtenka iškabinti šarnyrą dangčio pusėje), dedant dangčio prievartauti nereikia.
Minusas: jei lauksime, kol amortizatorius beveik numirs ar bandysime paspartinti atsidarymą rimtai kilsteldami, galime nukabinti nuo laikiklių stoge. Didesnis pavojus, kai dangtis prie uždarytos padėties.

Amortizatoriaus storajame gale lygiai su galu nupjaunamas sriegis. Pjaudami "bulgarke" stenkitės nekaitinti - viduje vistik nemažas slėgis, o sienelės storis nežinomas.

Adapteryje galima įklijuoti epoksidke, hermetiku,... . Aš tiesiog pavyniojau izoliacijos iš lauko, kad drėgmė nelįstų į tarpą ir nepūdytų aliuminio.

pridedu iliustracijas:
https://drive.google.com/file/d/10Y3kYtHuTElp_Ot8CD9_c76B1jRJZTC9/view?usp=sharing
https://drive.google.com/file/d/15Kd031Zun5uIC0zTWSxh_ecLvOC7Fm1b/view?usp=sharing
šimtosios tikslumas tikrai nebūtinas, geriau tą matmenį daryti ~12mm ;)

Atsidarymo aukštis gal kiek didesnis nei su originaliais, užsidaro normaliai.
Ilgius pasitikrinkite, kad vėjui kilstelėjus kapotą (sunkus, vėjas turėtų rimtai pūstelt) neišsikabintų, o uždarant "nesiremtų".

Į stogą įdedame orginalius laikikliukus. Amortizatoriai surenkami su adapteriais (į duobutę įdėkite šiek tiek tepaliuko) ir plastikiniais antgaliukais.
Paremiam dangtį, pasišviesdami žibintuvėliu ir padėdami sau kokiu pagaliuku vairuoti amotizatoriaus tolimąjį galą, užmaunam amortizatorių ant laikikliuko ir užkabinam plastasinį antgalį ant laiklio dangtyje. Prieš dedant antrą verta pasitikrinti, ar gerai darinėjasi dangtis.

Adapterį dariau iš aliuminio (lengvai tekinasi).
Sėkmės!
Tik Jus patys sprendžiate, ar Jums tai tinka, o atliekate savo rizika.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2017, 03:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai kad tų tekinimų klijavimų kokia didelė prasmė, kai realiai tiesiog nusiperki amortikus su iškart tinkamais sriegiais, ir persukus abu galus būna viskas gerai, o konstrukciškai realiai visiškai tas pats, tik nereikia klijuot ir tekint. Aišku, kas prie tekinimo staklių užaugę arba turi gerų draugų ir panašiai, tai jiem čia juokas, bet šiaip jei reikia tekinimo paslaugos atėjus iš gatvės, tai tokie šūdukai kainuos dar tiek pat, kiek patys amortikai.
Persukus galus, beje, keitimui irgi nereikia stogo ėmimo, jei neuždedi atgal fiksavimo žiedų. Bet jų praktiškai nuimti kitaip ir neišeina, kaip tik sugadinus. Nebent jei visai lubas nuėmus arba jei esi super dantistas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2017, 08:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Tas pirihadnykas gerai tuom kad lengvas keitimas ir tiek. O kai 1200N vasara per karscius pas mane dar juoda spalva bagazine rauna i virsu kaip reikia ir gali issokt is kebulo. Ir uzdarymas dangcio jei imi uz rankenos is vidaus rankena su pistonais lupas lauk . Nebent naudot su 1160N. Reiks duot kad kaimynas is plastiko isdroztu. :?

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2017, 10:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 02 2017, 15:53
Pranešimai: 10
Miestas: kaunas
plastikas turi vasarą neištežt, o žiemą nesuskilt. 120kg nėra labai mažai plastikui turint omenyje gabaritus.
Adapterius galima būtų ir atspausdint iš ABS, tik greičiausiai ilgai nelaikys... Norinčių pabandyti yra?

fiksaciniam žiedams (stogas) yra replės ir nusiima jie visai neblogai. Tik š*s priėjimas. Atramėlės turi O-ringus, kurie sandarina įstatymo skylę tol, kol yra užspausti. Nededant žiedų, jei spyruoklė silpnai spaus, gali vandenukas imt sunktis ant stogo ir jį papuošt dėmėmis


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2017, 11:08 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 02 2017, 15:53
Pranešimai: 10
Miestas: kaunas
žiedas panašus į:
http://www.wurth.co.il/sites/default/files/styles/product-zoom/public/images/products/043862/001.jpg?itok=0bbnsJw0

skečiančios replės:
https://www.gitana.lt/21513-large_default/reples-fiksavimo-ziedams-nuimti-stahlwille-6545-6.jpg

geriau lenktos, panašias į:
http://www.irankiusostine.lt/contents/media/609abo.jpg
galiukų skersmuo apie 1,5mm

stogą lupau minimaliai, naudojau veidrodėlį su žibintuvėliu. Teko keiktelėti, nes nuėmęs pamečiau vieną fiksatorių (nušoko nuo replių). Po ranka turėjau tik spaudžiančias (vidiniams žiedams)...


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 29 2017, 20:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
albis rašė:
plastikas turi vasarą neištežt, o žiemą nesuskilt. 120kg nėra labai mažai plastikui turint omenyje gabaritus.
Adapterius galima būtų ir atspausdint iš ABS, tik greičiausiai ilgai nelaikys... Norinčių pabandyti yra?

fiksaciniam žiedams (stogas) yra replės ir nusiima jie visai neblogai. Tik š*s priėjimas. Atramėlės turi O-ringus, kurie sandarina įstatymo skylę tol, kol yra užspausti. Nededant žiedų, jei spyruoklė silpnai spaus, gali vandenukas imt sunktis ant stogo ir jį papuošt dėmėmis

Koks vandenukas?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2017, 14:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 02 2017, 15:53
Pranešimai: 10
Miestas: kaunas
nuo stogo per skylutes ant stogo apmušimo, pvz. tirpstant sniegui ir esant "tinkamai" mašinos padėčiai (kai bėga amortikų nišos viršutine dalimi).

bėgančio vandens nemačiau (ir specialiai neieškojau), bet kad būna ir ne sausa, tai tikrai (pernelyg gerai dulkės laikėsi, kai keičiau. Matėsi ir nubėgimo žymių - "takelių". Gal kondensatas ar panašiai).

Čia tik mano nuomonė. Galima ja ir netikėti ;)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 78 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 25 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007