Jokių pašalinių garsų pakaba neskleidžia, ratas netabaluoja, bet aukštyn -žemyn ta varlės koja juda ,tačiau toks vaizdas , kad aplink ašį tampriai laikosi ir nuimti ,taip paprastai neišeina, bandysiu nukalt, guolis toks parūdijęs pasirodė, skf ten. Suvedimą ne pirmą kartą daro niekada blogai nebuvo, bet va ant šitos, blogai, nors visi skaičiai žali buvo, suvedimas pasidaro, bet nesilaiko matyt, kažkur, kažkas tabaluoja ir pagal tąsymą ant kelio, sprendžiu, kad gedimas turėtų būti kaip reikiant matomas ir jaučiamas, nes plaukioja automobilis stipriai. Aiškiai ne dėl yplyšusio šakės galinio sailentbloko, jo ten turi nebūti išvis, kai taip plaukioja. Į vėžes autostradoje įvažiuoja ir išlipa be mano valios- kada pats nori. Bet taip įtariu, kad jei ta varlės koja pirmyna-atgal, kairėn-dešnėn nejuda, tik aukštyn žemyn , guolis nesubyrėjęs, tai kaip ir viskas gerai.... Bet šiek tiek kraiposi ji ant tos ašelės, adatinis guolis kraipytis neturėtų. Ratas netabaluoja išvis, tiesa pasakius, servise su išlygom sako, kad gal sailentblokas , gal vairo traukės antgalis kalti, bet jie keisti, ir po keitimo tas pats nestabilumas liko. reiks į specializuotą kokį citrų servisą nuvažiuot pasitikrint, nes nespėsiu padangų pirkt, ir baisoka važiuot, kai važiuoja kur jis nori.
_________________ Navanas, Ukmergė, C5 (x7)
|