WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Spa 28 2020, 17:13

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 12:31 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 29 2017, 12:27
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
Ieskausi naujo automobilio, pagrinde vaziuojama mieste. Demesi atkreipe Citroen C4 modelis nuo 2010m, 1.6 68kW. Keletas klausimu forumieciams:

1. Ar patikimi sie varikliai (1.6 68kW)? Ar geriau dairytis kitu varikliu?
2. Kokios pagrindines siu automobiliu prolemos? Gedimai? Ju remonto kainos?
3. Kas esploatuojate gal galetumet parasyti pagrindinius islaikymo kastus? Stabdziu kaladeles, diskai, filtrai, pagrindio dirzo keitimas, vaziuokle ir t.t.
4. Gedimu daznumas? Kas kiek km/arba kas kiek men tenka apsilankyti servise?
5. Ar realu nupirkti tvarkinga varianta uz 5-6k (2010-2012m)?
6. Jei kas turit, kokios realios sanaudos siu automobiliu siuo varikliu mieste? Misriu rezimu?


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 21:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3211
Miestas: Kaunas
verkiu................ :bum:

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 21:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 29 2017, 12:27
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
verkiu................ :bum:

Labai issamus atsakymas :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 22:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 980
Miestas: Kaunas
1. Nepatikimi, as asmeniskai nepasitikeciau tokiu, PL lenkiant fura nakti pries kalniuka.Is gyvu likusiu pazystamu irgi niekas nepasitiki.
2.Pagrindine siu automobliu problema- gedimai.
3. Reikia ziuret autoplikio kainynus, su Tadu pasikonsultuot del dirzu keitimo
4.Gedimu daznumas mazdaug kas 72 kalendorines dienos
5.www.mobile.de
6.https://www.spritmonitor.de/en/overview ... power_e=69
apie 4.5-5.5litro

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 22:57 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 29 2017, 12:27
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
Elviukai123 rašė:
1. Nepatikimi, as asmeniskai nepasitikeciau tokiu, PL lenkiant fura nakti pries kalniuka.Is gyvu likusiu pazystamu irgi niekas nepasitiki.
2.Pagrindine siu automobliu problema- gedimai.
3. Reikia ziuret autoplikio kainynus, su Tadu pasikonsultuot del dirzu keitimo
4.Gedimu daznumas mazdaug kas 72 kalendorines dienos
5.www.mobile.de
6.https://www.spritmonitor.de/en/overview ... power_e=69
apie 4.5-5.5litro

Dekui uz smaikscius atsakymus :) butu smagu jei kas ir geranoriskai nusiteike pakonsultuotu rupimais klausimais :D


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 09:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Pirmą automobilį renkiesi?
1. Variklis tokio svorio mašinai silpnokas. Mieste gerai, bet kai reikės spustelėt tai gal įsibėgės greit o gal ir ne.
2.Pagrindinės problemos ko gero kaip ir pas visus gamintojus. Tai tas genda tai anas.
3. Atsidaryk belekokią internetinę automobilių dalių parduotuvę ir pasižiūrėk kainas. Skirtingos kokybės ir gamintojo tos pačios detalės kaina gali skirtis 3 kartus.
4. Na suprask, kad nėra vienodo dažnumo visiems automobiliams. Nusipirksi užmuštą ir neprižiūrėtą, važinėsi belekaip tai važiuosi servisan dažnai.
5. Tvarkingumas naudotam automobiliui sąlyginis dalykas. Kas vienam yra tvarkinga, kitam gali būti visiška betvarkė. Už tavo įvardintą sumą galima nusipirkti normalų automobilį, kuris nesubyrės per keliasdešimt tūkstančių km. su sąlyga, kad prižiūrėsi.
6. Net neįsivaizduoju.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 09:37 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 29 2017, 12:27
Pranešimai: 4
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
Pirmą automobilį renkiesi?
1. Variklis tokio svorio mašinai silpnokas. Mieste gerai, bet kai reikės spustelėt tai gal įsibėgės greit o gal ir ne.
2.Pagrindinės problemos ko gero kaip ir pas visus gamintojus. Tai tas genda tai anas.
3. Atsidaryk belekokią internetinę automobilių dalių parduotuvę ir pasižiūrėk kainas. Skirtingos kokybės ir gamintojo tos pačios detalės kaina gali skirtis 3 kartus.
4. Na suprask, kad nėra vienodo dažnumo visiems automobiliams. Nusipirksi užmuštą ir neprižiūrėtą, važinėsi belekaip tai važiuosi servisan dažnai.
5. Tvarkingumas naudotam automobiliui sąlyginis dalykas. Kas vienam yra tvarkinga, kitam gali būti visiška betvarkė. Už tavo įvardintą sumą galima nusipirkti normalų automobilį, kuris nesubyrės per keliasdešimt tūkstančių km. su sąlyga, kad prižiūrėsi.
6. Net neįsivaizduoju.

Dekui uz atsakymus :) automobilis ne pirmas, taciau dyzelis butu pirmas, pries tai vazinejau su Laguna 1.8 benzinu, 66 kw. Sios galingumas panasus, taciau ji lengvesne, dar dyzelius galima pacipuoti tai gal tos galios turetu pakakti, kadangi lakstyt nesu megejas :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 09:43 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 749
Miestas: Vilnius
Niekas Jums neatsaakys į Jūų klausimus, kad ir kokie jie Jusm dalykiški atrodytų. Pirmiausiai todėl, kad furme nesireiškia šio medelio turėtojai. Manau, tai paprasta, kompakt klasės mašina, niekuo nei gersnė, nei blogesnė negu Megene, Astra, Golf ir t.t.
Svarstom ir mesapie šią mašiną kaip antrą šeimai. Pasirinkimo kriterijai: tinkanti išvaizda, pripratimas prie PSA mašinų.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 09:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10689
Miestas: Kaunas
C4 nėra labai didelis ir sunkus. Žinoma, visada gali būti ir daugiau, bet bent senesniais 1,6HDi, kur 66 ir 80kw buvo, kiek teko važinėti, tai žinoma su 80kw versija jautiesi jau labai gerai, bet ir su 66kw viskas padoriai. Apie tuos galios trūkumus man atrodo daugiausiai kalba žmonės, kurie nėra vairavę seno atmosferinio dyzelio, pasikrovę keturis žmones į saloną ir pilną bagažinę, arba kuriems tas labai nepatiko :)
Variklis nėra blogas. Žmonės sako, kad patikimumu nenusileidžia ir netgi lenkia senesnį 1,6HDi, kuris sunkiems automobiliams šiaip jau nėra labai geras, bet mažesniuose važiuoja ir net tarnauja (PRIŽIŪRINT) labai neblogai. Kaip žinome, senesnio pagrindinės dvi bėdos buvo užsikimšę suodžių filtrai ir nepriežiūra (gamintojo nustatytas per didelis tepalų keitimo intervalas, kurio servisai ir klientai griežtai laikosi, arba dar ir tą praleidžia ir pilna beleką). Jei pusę milijono nuvažiavusio nenupirksi, tai tarnaus tas variklis. Kitas reikalas apie kuro sistemą. Reikia žiūrėt, kas ten gero. Pas galingesnį, berods 82kw, sistema Continental-VDO. Jei tokia pat ir pas 68kw, tai ji nėra pati geriausia, nes purkštukai gana silpnoki, bet nu žmonės važinėja ir nieko. Ateina laikas ir pasikeičia purkštukus, dabar jau kartais kolega įkalbina ir naujus susidėti, nes naudoti nelabai mėtosi geros būklės, o nauji nėra kosminės kainos.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2017, 07:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 30 2011, 16:20
Pranešimai: 20
Nuo 2011 m. pradžios turiu 2007 m benzininį C4. Jūsų, aišku, kitoks. Maniškis padarytas Kalūgoje.
Nuvažiuota 105000 km.
Variklis jokių problemų nekėlė, Tik pakeista dirželis su visais prielipais.
Greičių dėžė mechaninė. Kai buvo apie 77000 , pradėjo džergžti jungiant 5 pavarą. Servise kažka patvarkė. Dabar gerai
Apie 100000 pradėjo prabuksuoti sankaba. Pakeitė. (Dar turiu Volsvagen Vento. Su tuo apie 290000. Apie sankabos keitimą kalba neina)
Dažnai tenka keisti važiuoklės priekyje tai šarnyrą, tai kokią traukę. Gal man medinius deda, kad taip nelaiko. Važinėju ypatingai
atsargiai. (Vento originalai laikė apie 11 metų)
Pakeisti užpakaliniai amortizatoriai, kai buvo apie 80000
Garso izoliacija prasta. Negali sakyti, kad kaip Belarus traktoriaus, bet ... (Dar turiu FORD Kuga. Garso izoliacija nepalyginama,
stabilumas kelyje , ypač posukiuose - taip pat)
Senai sugedęs bagažinės užraktas. Kai tik atidarai kurias nors dureles, bagažinė igi prasidaro. O kartais visai neatsidaro. KAip pavyksta atidaryti - dėsnio nėra. Sako, ten kažkokį mikriką reikia keisti.
Išvada. Gerai, kad turėjau CITROEN. Dabar žinau, ko nereikia pirkti. Bet naujesni gal geresni ...


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2017, 08:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 749
Miestas: Vilnius
Žmugus klausia apie 2010 m., antros kartos C4, bet Jūs, kap suprantu, seniai laukėt progos pasiguosti, tai ir pasiguodėt, nors ir ne vitoje, nors ir ne į temą.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2017, 07:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Tai yra pats geriausias kainos / kokybės / patikimumo santykis iš šiuolaikiniu citroen. Variklio, turbinos ir įpurškimo sistemos (būtent 68kw) patikimumai prilygsta 'senam geram' kokiu 2002 2.0 hdi 8 v. Pati masina irgi paprasta kaip 2 kapeikos. Per 25 mėnesius ir 58 k km teko tvarkyti tiktais vaziuokle, bei buvo 1 rimtas elektros gedimas - gamykliniam akumuliatoriui atėjo paskutinioji.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 01 2017, 08:26 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 03 2010, 13:04
Pranešimai: 1088
Miestas: Kaunas
Tadai, pas 68kw bosch kuro sistema + vienmasis smagratis.

_________________
Naudotos 2000-2014 << dalys
8-677-54-450
<< berlingo xtr šungaudys


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 05 2017, 22:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 09 2004, 17:43
Pranešimai: 241
Miestas: Kaunas
Mano prižiūrimas kaip tik panašus į ieškomą, taigi galit vertint:
2011/01, 10km
~60tkm - keista bagažinės spyna;
~75tkm - keistas diržas dėl guolio ūžesio;
~80tkm - keistas akumas;
~80tkm - keistos visos stabdžių kaladėlės;
~90tkm - keistas purkštukas (atsisakė elektronika)
~95tkm - per stogo anteną leido vandenį (hermetizuota)
~95tkm - gamyklinė veleno modernizacija;
2017/09, 105tkm

Dar laukia savo eilės: langų valdymas grybauja.

Salonas labai jau papigiai, dėvisi sparčiai. Pvz. vairuotojo sėdynės paralonai jau ištrupėjo, porankiai prasitrynė iki skylės, bėgių rankenos odinis apmušalas skylėtas ir jau keistas į naują. Kitų mašinų salonai tikrai patvaresni.

Dėl traukos, čia forume dažnas nusiskundimas, bet viskas labai subjektyvu. Reikia pabandyt pačiam ir tada spręst. Važiuoja maniškė 170 (pagal navigaciją deja tik 155 :) be jokių problemų ir nėra jausmo, kad paskutinį kvapą kriokdama leidžia įsibėgdama tik per kelias minutes.

ps. beje, galvojama apie pardavimą, bet ne už 6keur, sorry.

_________________
Vytis
Twizy Z.E.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgs 06 2017, 00:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10689
Miestas: Kaunas
Pakanka tos traukos, C4 gi nesveria tiek, kiek C5(X7).

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 17 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007