Vilimantas rašė:
Nežinau ar čia tikrai tik mašina kalta. Manau atidžiau apžiūrėjus, tokį bolidą, visų šitų bairių galima buvo išvengti, mašiną apeinant. Arba susigundėte labai nedidele kaina, arba mašiną reikėjo pirkti skubiai, todėl nelabai norėjote rinktis. (Argi sunku patikrint tokius elementarius dalykus, kaip stabdžių diskai?)
Aš saviškio C5 apie metus ieškojau. Ieškojau tol kol radau priimtiną. Pirkau Gariūnų turgaus aišktelėje, kaip tipinis Lietuvis. Metai praėjo, nieks neišlindo, nepasakosiu kokia puiki mašina lyginant su tų pačių metų konkurentais ir pan. Vienintelis "gedimas" kuris irgi sakyčiau einamasis, prieš mėnesį pradėjęs ūžti guolis, ryt varau į Citroligoninę, guolis bus pakeistas ir riedėsiu toliau. Daugiau automobilis nuo pirkimo kaprizų neparodė. Pas mane rida 250 000.
Iš savo pusės priešinga istorija - šių metų pradžioje mano draugei labai reikėjo mašiną nupirkti, žinojom kokio modelio norime, bet laiko rinktis nebuvo. Ta prasme buvo reikalas - reikia šią - kitą savaitę pirkti. Tai vat, atsirado skelbimas, labai patiko mašinos komplektacija (PEU 207, panorama, oda, R17, žodžiu visi pribumbasai tam modeliui) Mašina Taurages turguje. Jau važiuodami žinojom kad imsim jeigu mašina važiuos. (nors ir kaina nebuvo labai maža) Apžiūrint pastebėjau, kad techninė pusė mašinos tikrai nėra šauni, bet vistiek paėmėm. Sutarėm su Tadu, kad paliksime mašiną pas jį techninei profilaktikai ir gilesnės būklės įvertinimui. Tadas patvirtins, oi gerumo jis ten rado

Bėgo tepalas per alkūninį, smagratis kaput, purkštukus traukti irgi reikia (tvarkyti jau, bet ohoho kaip

), ir t.t. ir pan. ždž reikalų buvo. Bet mes jau pirkome žinodami kad investuosime. Tadas viską šauniai sutvarkė ir dabar turime gerai tarnaujantį automobilį. Tačiau ne kartą su drauge svarstėme, kas būtų jeigu tą mašiną būtų nupirkęs žmogus, kuris planuoja sėsti ir važiuoti - turbūt prakeiktų tokį bolidą...
Nėra ten ko patvirtint.
Keisdami purkštuką (vienas buvo pakeistas kitokio modelio, senesnio, netgi nepavyko man jo įkoduot, teko kompui pačiam palikt koreguotis (užtai gan didelė korekcija to cilindro)), meistrai turbūt norėjo pakeisti ir sandarinimo gumelę-riebokšlį, sandarinantį tarpą tarp velenėlių plokštės (galvos viršaus) ir purkštukų gilzių. Išimti nepavyko. Todėl kažkokiu aštriu daiktu buvo tas riebokšlis visiškai sumaitotas ir kiek įmanoma suspaustas. Tuomet ant viršaus jau liko keli milimetrai (reikia apie centimetro) laisvos vietos, tai tiesiog ant viršaus uždėtas dar vienas naujas, ir kadangi ten niekas niekur nesisandarina, tai masyviai aptepta viskas hermetiku, ir vistiek niekas niekur nesisandarina, nes tarp pukštukų ne standartinė šių variklių "tepalo rasa", kuri atsiranda dažniausiai netgi ir pakeitus gumeles naujomis po kokio pusmečio ar metų, bet visiška bala. Kažkuriuo momentu, matyt bandant ištraukti tą riebokšlį, buvo sulankstyta gilzė. Ištraukęs purkštuką, trukau maždaug 2minutes, kad paprastu mažu atsuktuvėliu pašalinčiau tiek meistrų įdėtą naują riebokšlį, tiek tą seną, kurio jiems taip ir nepavyko ištraukti. Po visu sumuštiniu radau pramuštą galvą. Atraminės briaunos, į kurią remiasi tas riebokšlį, gal koks ketvirtis nudaužytas. Tikriausiai aštriu daiktu maitojant tą riebokšlį arba bandant jį traukti... Aliuminio gabalas, dengiantis apie pusę skylės kabo po skyle, tiesiai virš velenėlio ar tai karomyslų, dar pilnai neatlūžęs ir besiremiantis į kažkokią pasitaikusią patogią briauną, saugančią nuo nelaimės. Nuėmus vožtuvų dangtelį ir pasidarius "specialų įrankį" iš vielos, kurios gale kilputė ir joje pritepta daug klijų, kažkaip pavyko prakišti iki nelaimės vietos ir tą kilputę užmauti ir kita vielute su kablukiu iš viršaus stipriau užtraukti ir prikabinti saugiai. Tuo metu užsiėmiau kažkuo kitu, o po poros valandų, kai klijai buvo sukietėję, atsuktuvėliu nulaužiau aliumą iki galo ir atsargiai ištraukiau - LAIMĖS OVACIJOS. Pamatavau, dar pusės skylės gabalo trūksta ir niekur nematyti - matyt nukrito ir kažkur saugiai kokiame kampe variklyje nusistovėjo, arba buvo sumaltas ir pateko į tepalo filtrą. Remontas buvo ištiesinti gilzę, pašalinti likusias aštrias briaunas ir sudėti naują riebokšlį, naudojant krūvą hermetiko tose vietose, kur trūksta metalo

Aišku, nepamirštant ir kitų purkštukų skylių, bet ten niekas nebuvo kišęs nagų, tai be problemų

O tepalai iš variklio pasipylė pakeitus tepalą. Buvau iškart pastebėjęs, kad variklis tepaluotas, ir nemažai ties variklio ir dėžės sandūra, bet nevarva ir nesikaupia, nu ir ok. Tepalas išbėgo tirštas marmalas, o supyliau atgal kas priklauso INEO ECS 5W30. Tai po supylimo pradėjo smagratis taškyti tepalą. Smagratis pats dar nebuvo visiškas lavonas, bet jau gesinant ir užvedant girdimai garsiai barškėjo. Su tokiu dar galima buvo nuvažiuoti kokius 10kkm, gal net ir 20kkm, iki kol prasideda jau ir ant laisvų nemaloniai ir garsiai aiškiai girdimi garsai ir kartais stipriai užvibruoja. Dar po tiek pat jau barškėjimas pereina į kalenimo ir daužymosi garsus, kur atrodo tuoj kažkas sulūš ir išskris kiaurai kapotą, bet žmonės būna ir toliau važiuoja

Sankabos diskatoriaus plunksnos guoliu jau buvo pratrintos tiek, kad likę apie trečdalis storio, tai dar truputis ir lūžta.
Pasiūliau pakeisti paprasto kieto smagračio Valeo komplektu. Na ir pakeitėm. Aišku, ir naują alkūninio riebokšlį po smagračiu.
Dėžės nuėmimui yra slaptų varžtų, kurių neatsuksi nenuėmęs visos FAP/Katulio pūslės, žodžiu bakelio tarp radiatoriaus ir variklio. Tai teko nuimti. Mačiau, kad varžtai judinti, galvojau tikrai bus tuščias. Ne, netuščias, ir suodfiltris ir katulis vietose. Tai vieną jų pašalinome ir Taurius tuomet padarė savo darbo dalį - programinę. Nuėmęs tą bakelį, pamačiau, kad judinti turbinos varžtai, tai turbūt ji buvo irgi keista visai neseniai prieš pardavimą. Bet ten darbas atliktas daugmaž kokybiškai, tik trūko kelių to bakelio varžtų.
Dar ten buvo rasta visokių smagybių, kaip kažkur dingusios visos dugno ir duslintuvo tunelio apsaugos, priekiniai buvę baisut baisutėliai, bet šviežiai plonai nutekinti diskai (per pedalą nemuša, tai darbas atliktas kokybiškai) ir dar gal kažko nepamenu. Bet salonas pusiau odinis tikrai gražus ir nesudrožtas, daug visokių kitokių smagybių (panorama, posūkiuose užsidegantys papildomi žibintai, veikiantis kondicionierius ir pan), tai nu ir gerai. Pradinė investicija tik nemaža, kai viską iškart pasidaryt reikia.