WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 19 2025, 06:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 148 149 150 151 152 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 28 2017, 19:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 18 2007, 11:11
Pranešimai: 456
Miestas: Kaunas
3400 už X7 prieš du metus kad ir 1.6 yra žiauriai pigiai. Aš bent C5 pirkime didžiausia grėsmę įžvelgiu, kad 4/5 randas Tauragėj, perkant apie patikrinimą negali būt kalbos, o pirkt katę maiše už 8-9k nežinau nežinau :)

_________________
BX 1.4 1990 out
XM V6 1996 out


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 28 2017, 21:05 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
edge rašė:
3400 už X7 prieš du metus kad ir 1.6 yra žiauriai pigiai. Aš bent C5 pirkime didžiausia grėsmę įžvelgiu, kad 4/5 randas Tauragėj, perkant apie patikrinimą negali būt kalbos, o pirkt katę maiše už 8-9k nežinau nežinau :)

Tas 3400 ar tik nebus elviuko ironija? :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 28 2017, 21:54 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Laimonas rašė:
Svarbiausia yra tai, kai tox zmogus taip garsiai los kad ne tik artimiausiuose kaimuose girdesis bet ir toli toli ALE KOX CITROEN C5 BLOGAS modelis. ZIAURU ir GEDA uz tokius LIETUVIUS :bum: :evil: Nusiperka uz puse kainos naivuoliai ir paskui ziuri katino akim, prisiziuriu as tokiu daznai :shock:

Kaina irgi ne visada yra rodiklis, kad mašina gera ar bloga. Galima ir už brangiai griuveną nupirkti, pasitaiko ir už pigiai normali. Antruoju atveju mašiną dažniausiai parduoda ne koks prekeivis, o žmogus dėl vienokių ar kitokių priežasčių savo prižiūrėtą mašiną pigiai parduoda. Tokia mašina skelbimuose pabūna pora dienų ir atsiranda užrašas parduota.

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 28 2017, 23:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
visada >10 metu flagmanai citronai kainavo iki 1.5kEU. daugiau buvo tik super duper all inclucive plus +++++
ir visada taip bus, o jei siuo metu nera - pailsekit nuo citrono - prapleskit ribas.
kai c6 kainuoja ta pati ka buvus c5 ksantija, kam sprest tuos rebusus ir kryziazodzius


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 11:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Vilimantas rašė:
Nežinau ar čia tikrai tik mašina kalta. Manau atidžiau apžiūrėjus, tokį bolidą, visų šitų bairių galima buvo išvengti, mašiną apeinant. Arba susigundėte labai nedidele kaina, arba mašiną reikėjo pirkti skubiai, todėl nelabai norėjote rinktis. (Argi sunku patikrint tokius elementarius dalykus, kaip stabdžių diskai?)
Aš saviškio C5 apie metus ieškojau. Ieškojau tol kol radau priimtiną. Pirkau Gariūnų turgaus aišktelėje, kaip tipinis Lietuvis. Metai praėjo, nieks neišlindo, nepasakosiu kokia puiki mašina lyginant su tų pačių metų konkurentais ir pan. Vienintelis "gedimas" kuris irgi sakyčiau einamasis, prieš mėnesį pradėjęs ūžti guolis, ryt varau į Citroligoninę, guolis bus pakeistas ir riedėsiu toliau. Daugiau automobilis nuo pirkimo kaprizų neparodė. Pas mane rida 250 000.
Iš savo pusės priešinga istorija - šių metų pradžioje mano draugei labai reikėjo mašiną nupirkti, žinojom kokio modelio norime, bet laiko rinktis nebuvo. Ta prasme buvo reikalas - reikia šią - kitą savaitę pirkti. Tai vat, atsirado skelbimas, labai patiko mašinos komplektacija (PEU 207, panorama, oda, R17, žodžiu visi pribumbasai tam modeliui) Mašina Taurages turguje. Jau važiuodami žinojom kad imsim jeigu mašina važiuos. (nors ir kaina nebuvo labai maža) Apžiūrint pastebėjau, kad techninė pusė mašinos tikrai nėra šauni, bet vistiek paėmėm. Sutarėm su Tadu, kad paliksime mašiną pas jį techninei profilaktikai ir gilesnės būklės įvertinimui. Tadas patvirtins, oi gerumo jis ten rado :D Bėgo tepalas per alkūninį, smagratis kaput, purkštukus traukti irgi reikia (tvarkyti jau, bet ohoho kaip :D ), ir t.t. ir pan. ždž reikalų buvo. Bet mes jau pirkome žinodami kad investuosime. Tadas viską šauniai sutvarkė ir dabar turime gerai tarnaujantį automobilį. Tačiau ne kartą su drauge svarstėme, kas būtų jeigu tą mašiną būtų nupirkęs žmogus, kuris planuoja sėsti ir važiuoti - turbūt prakeiktų tokį bolidą...

Nėra ten ko patvirtint.
Keisdami purkštuką (vienas buvo pakeistas kitokio modelio, senesnio, netgi nepavyko man jo įkoduot, teko kompui pačiam palikt koreguotis (užtai gan didelė korekcija to cilindro)), meistrai turbūt norėjo pakeisti ir sandarinimo gumelę-riebokšlį, sandarinantį tarpą tarp velenėlių plokštės (galvos viršaus) ir purkštukų gilzių. Išimti nepavyko. Todėl kažkokiu aštriu daiktu buvo tas riebokšlis visiškai sumaitotas ir kiek įmanoma suspaustas. Tuomet ant viršaus jau liko keli milimetrai (reikia apie centimetro) laisvos vietos, tai tiesiog ant viršaus uždėtas dar vienas naujas, ir kadangi ten niekas niekur nesisandarina, tai masyviai aptepta viskas hermetiku, ir vistiek niekas niekur nesisandarina, nes tarp pukštukų ne standartinė šių variklių "tepalo rasa", kuri atsiranda dažniausiai netgi ir pakeitus gumeles naujomis po kokio pusmečio ar metų, bet visiška bala. Kažkuriuo momentu, matyt bandant ištraukti tą riebokšlį, buvo sulankstyta gilzė. Ištraukęs purkštuką, trukau maždaug 2minutes, kad paprastu mažu atsuktuvėliu pašalinčiau tiek meistrų įdėtą naują riebokšlį, tiek tą seną, kurio jiems taip ir nepavyko ištraukti. Po visu sumuštiniu radau pramuštą galvą. Atraminės briaunos, į kurią remiasi tas riebokšlį, gal koks ketvirtis nudaužytas. Tikriausiai aštriu daiktu maitojant tą riebokšlį arba bandant jį traukti... Aliuminio gabalas, dengiantis apie pusę skylės kabo po skyle, tiesiai virš velenėlio ar tai karomyslų, dar pilnai neatlūžęs ir besiremiantis į kažkokią pasitaikusią patogią briauną, saugančią nuo nelaimės. Nuėmus vožtuvų dangtelį ir pasidarius "specialų įrankį" iš vielos, kurios gale kilputė ir joje pritepta daug klijų, kažkaip pavyko prakišti iki nelaimės vietos ir tą kilputę užmauti ir kita vielute su kablukiu iš viršaus stipriau užtraukti ir prikabinti saugiai. Tuo metu užsiėmiau kažkuo kitu, o po poros valandų, kai klijai buvo sukietėję, atsuktuvėliu nulaužiau aliumą iki galo ir atsargiai ištraukiau - LAIMĖS OVACIJOS. Pamatavau, dar pusės skylės gabalo trūksta ir niekur nematyti - matyt nukrito ir kažkur saugiai kokiame kampe variklyje nusistovėjo, arba buvo sumaltas ir pateko į tepalo filtrą. Remontas buvo ištiesinti gilzę, pašalinti likusias aštrias briaunas ir sudėti naują riebokšlį, naudojant krūvą hermetiko tose vietose, kur trūksta metalo :D Aišku, nepamirštant ir kitų purkštukų skylių, bet ten niekas nebuvo kišęs nagų, tai be problemų :)
O tepalai iš variklio pasipylė pakeitus tepalą. Buvau iškart pastebėjęs, kad variklis tepaluotas, ir nemažai ties variklio ir dėžės sandūra, bet nevarva ir nesikaupia, nu ir ok. Tepalas išbėgo tirštas marmalas, o supyliau atgal kas priklauso INEO ECS 5W30. Tai po supylimo pradėjo smagratis taškyti tepalą. Smagratis pats dar nebuvo visiškas lavonas, bet jau gesinant ir užvedant girdimai garsiai barškėjo. Su tokiu dar galima buvo nuvažiuoti kokius 10kkm, gal net ir 20kkm, iki kol prasideda jau ir ant laisvų nemaloniai ir garsiai aiškiai girdimi garsai ir kartais stipriai užvibruoja. Dar po tiek pat jau barškėjimas pereina į kalenimo ir daužymosi garsus, kur atrodo tuoj kažkas sulūš ir išskris kiaurai kapotą, bet žmonės būna ir toliau važiuoja :| Sankabos diskatoriaus plunksnos guoliu jau buvo pratrintos tiek, kad likę apie trečdalis storio, tai dar truputis ir lūžta.
Pasiūliau pakeisti paprasto kieto smagračio Valeo komplektu. Na ir pakeitėm. Aišku, ir naują alkūninio riebokšlį po smagračiu.
Dėžės nuėmimui yra slaptų varžtų, kurių neatsuksi nenuėmęs visos FAP/Katulio pūslės, žodžiu bakelio tarp radiatoriaus ir variklio. Tai teko nuimti. Mačiau, kad varžtai judinti, galvojau tikrai bus tuščias. Ne, netuščias, ir suodfiltris ir katulis vietose. Tai vieną jų pašalinome ir Taurius tuomet padarė savo darbo dalį - programinę. Nuėmęs tą bakelį, pamačiau, kad judinti turbinos varžtai, tai turbūt ji buvo irgi keista visai neseniai prieš pardavimą. Bet ten darbas atliktas daugmaž kokybiškai, tik trūko kelių to bakelio varžtų.
Dar ten buvo rasta visokių smagybių, kaip kažkur dingusios visos dugno ir duslintuvo tunelio apsaugos, priekiniai buvę baisut baisutėliai, bet šviežiai plonai nutekinti diskai (per pedalą nemuša, tai darbas atliktas kokybiškai) ir dar gal kažko nepamenu. Bet salonas pusiau odinis tikrai gražus ir nesudrožtas, daug visokių kitokių smagybių (panorama, posūkiuose užsidegantys papildomi žibintai, veikiantis kondicionierius ir pan), tai nu ir gerai. Pradinė investicija tik nemaža, kai viską iškart pasidaryt reikia.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 11:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 04 2010, 09:29
Pranešimai: 1668
Miestas: Klaipėda-Mažeikiai
Tado aprasymai kaip visada labai issamus taip pat kaip nepriekaistingas ir saziningas darbas:) seip offtopic, Tadai, o yra zenklu limitas forumo pranesime? Nes itariu tik tu vienas gali ji pasiekti :)

_________________
<< C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 16:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Šiaip lyg ir ne, bent man dar neteko pasiekti :D
O darbas tai įvairiai. Sąžiningai padarau tai visada, bet ne visada viskas sėkmingai. Būna tenka ir antrą, ir trečią kartą kažką daryti, kol galiausiai sėkmingai. Tai pagrinde ne tipiniai darbai, bet vistiek ne rojus :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2017, 19:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Laimonas rašė:
Svarbiausia yra tai, kai tox zmogus taip garsiai los kad ne tik artimiausiuose kaimuose girdesis bet ir toli toli ALE KOX CITROEN C5 BLOGAS modelis. ZIAURU ir GEDA uz tokius LIETUVIUS :bum: :evil: Nusiperka uz puse kainos naivuoliai ir paskui ziuri katino akim, prisiziuriu as tokiu daznai :shock:

Deja, nei sumokant pusę kainos, nei visą, niekas nėra apsaugotas nuo tipinių konkretaus modelio gliukų...
Pvz., maniškiam CII Break'ui nepraėjus net pora mėnesių po pirkimo sprogo galinis stiklas ir sulūžo viena klimato kontrolės sklendė, o mašina kainavo ne taip ir pigiai :roll:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 01:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
valdas 76 rašė:
Laimonas rašė:
Svarbiausia yra tai, kai tox zmogus taip garsiai los kad ne tik artimiausiuose kaimuose girdesis bet ir toli toli ALE KOX CITROEN C5 BLOGAS modelis. ZIAURU ir GEDA uz tokius LIETUVIUS :bum: :evil: Nusiperka uz puse kainos naivuoliai ir paskui ziuri katino akim, prisiziuriu as tokiu daznai :shock:

Deja, nei sumokant pusę kainos, nei visą, niekas nėra apsaugotas nuo tipinių konkretaus modelio gliukų...
Pvz., maniškiam CII Break'ui nepraėjus net pora mėnesių po pirkimo sprogo galinis stiklas ir sulūžo viena klimato kontrolės sklendė, o mašina kainavo ne taip ir pigiai :roll:

Čia šitie atominiai būtent antroko bajeriai, kur pigiausius lavonus nupirkę žmonės apie juos net nežino ir gyvenime nežinos, nes turi ir taip ką veikti su savo automobiliais, purkštukus ir hidroblokus keisdami.
O kas brangesnius nuperka, tai vaiduoklis BSI bloke iš pykčio naktimis ūbauja, kad automobilis per geros mechaninės būklės, kad gestų variklis ar dėžė, tai vistiek turi kažkas sugesti. Tai ir pagadina sklendes ar stiklus :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 12:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Jei jau stiklas ar sklendes didelia gedimas, tai as namo kampas :D

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 12:30 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
O čia jau kaip iš kurios pusės pažiūrėsi...
Jei vertint pagal darbo sąnaudas, tai dar labai didelis klausimas, ar greičiau išeis pakeist sankabą, ar sulūžusias "antroko" sklendes... Be to, dauguma mechaninių gedimų neatsiranda "lygioj vietoj", skirtingai nei, pvz., iš niekur nieko sproginėjantys universalo stiklai :roll:

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 13:47 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
valdas 76 rašė:
O čia jau kaip iš kurios pusės pažiūrėsi...
Jei vertint pagal darbo sąnaudas, tai dar labai didelis klausimas, ar greičiau išeis pakeist sankabą, ar sulūžusias "antroko" sklendes... Be to, dauguma mechaninių gedimų neatsiranda "lygioj vietoj", skirtingai nei, pvz., iš niekur nieko sproginėjantys universalo stiklai :roll:


Na abi sklendes pakeiciu pes 5 valandas (viena puse 50e su perdarymu sklendes GELEZIMI), nenuimdamas paneles, turiu spec tam reikalui pasidares pjovima ir taip atkales ranka kad darau 100% ir nematysi kad lysta ten :wink:

O del stiklo, PIRMA KARTA per tiek metu girdziu kad cia JU LIGA? RIMTAI?????? Busi pirmas is kurio girdziu.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 15:25 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 12 2011, 14:09
Pranešimai: 762
Miestas: Vilnius
Na, jeigu keliems taip nutiko su stiklo subyrėjimu nei iš šio, nei iš to, tai ko gero liga. Bet visgi gal tai ligai yra koks nors dėsningumas? Pvz. gal suskyla stiklas, kai amortizatorius pakeičiame į ne originalius?

_________________
Citroën C5 Estate 2HDi 2006 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 30 2017, 20:40 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 528
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Laimonas rašė:
Na abi sklendes pakeiciu pes 5 valandas (viena puse 50e su perdarymu sklendes GELEZIMI), nenuimdamas paneles, turiu spec tam reikalui pasidares pjovima ir taip atkales ranka kad darau 100% ir nematysi kad lysta ten :wink:

O del stiklo, PIRMA KARTA per tiek metu girdziu kad cia JU LIGA? RIMTAI?????? Busi pirmas is kurio girdziu.

Na va, matai, o aš panelę nuiminėjau gražiai ir tvarkingai, pornografijom ir pjaustymais užsiimt man ne lygis, tai ir užtrukau ilgiau :D Dar pasisekė, kad pečiuko nereikėjo perpus skelt.
Gal paprasčiausiai pačiam mažai pasitaikė tų universalų, bėdos su stiklais dažniausiai atsitinka būtent restailui, nors sako, kad ir pirmokai kartais nukenčia...Vieniems žiemą lygioj vietoj sprogsta, kitiems vasarą važiuojant. Tikrųjų priežasčių niekas nežino, yra tik galimos versijos- netolygiai veikia bagažinės ir stiklo amortikai; ne visai teisinga jų kinematika; taškinis perkaitimas, įjungus stiklo šildymą; nesandarumai ties tvirtinimo vietomis, dėl ko ten patenka vanduo ir žiemą užšąla; pergrūdintas pats stiklas (gamintojo brokas).

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 31 2017, 07:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Žiemą sulaukiau gal 5-7 skambučių dėl stiklo ,gal ir ne liga ,bet devaisas nepatikimas išeina

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 148 149 150 151 152 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007