Niekas ten nieko netaiso Alytuj. Kazkas kazka dare uz grasius, pagrinde pirmokams, kur ne sklende luzta, o sujungimas prasisuka, tai kelis jau perdarinejau po to normaliai. O paskui isvaziavo i Vokietija trinkeliu det su savo puikiu darbu ir atlygiu. Dar zinau panasu atveji, kai pasikore meistras panasioj situacijoj.
Sakau realias kainas.
Darbas su paneles emimu ir peciaus pilnu ardymu 150, naujos sklendes apie 80-85eur arba vezates savo. Gali buti ir naudotos, bet naudotom garantijos nera net iki vartu.
Jei jau supjaustyta, papildomai reikia sveiko peciaus korpuso. Varikliuku turiu, ventiliatoriu turiu, apynauji 2metu senumo sildymo peciuka turiu... Priejimas butu rugseji arba rugpjuti, dar nezinau, kada dirbsiu. Ziema, be eiles, darbas 200, per savaitgali 250.
Kitos sklendes jiem neluzta, tik temperaturines. Esu pas 407 rades suluzusia galo keleiviu sklende, bet pas c5 tokios nera. Ir ten jau buvo taisyta, tai galbut neteisingai surinkta. Dar buna korpuso reikia 407tiems 04-05tu metu, kur sklendes dar budavo gamykliskai vienos spalvos, nes kazkokie silpnesni ir nuluzta atramos. Tada matyt jas sustiprino ir pradejo luzt tik sklendes. Nezinau, ar tokiu peciu buna pas C5, man dar neteko sutikti.
Dar gali buti vienos zonos klimatas, ten truputi kitokios sklendes, nes sujungtos, bet irgi luzta.
Laimonas Gargzduose klijuoja kokybiskai senas, su pjovimu, be paneles emimo, 60eur viena puse budavo. Visus, kam reikia dar pigiau, siunciam nafig, nes as pvz per diena nepadarau, o jei reikia korpusu, tai kol sveikus surandi, buna gaunas ir trys, o tada jau labiau apsimoka net vaziuokles remontuot.
Daugiau ta dalyka taiso tik dyleriai (ne visi) arba visokios sarages, kur visada esate laukiami meistro, traukiancio Festuka ant backos
