butent sio tipo sedynems(ale recaro) c5x7 labiau lemia islipimu islipimu skaicius. svoris lemia centrines dalies issisedejima kurio ant kombinutoos odos nepamatysi(tik ant pilnai odinio)
nezinau apie kokias ten masinas kalbat, bet masinos yra benzinines. dyzeliniai buna fap map crap lavonai,puslavoniai, priesmirtiniu agoniju tampomos tuaukuliai.
uzuot ramiai numarinus ir islydejus i amzino poilsio vieta isilydi i LT ir tada forume raso padekite masinai prasidejo traukuliai, ,trukcioja, netraukia. masina dyzelis, automatas.

jei pirkt dyzeli as pirkciau 8 metu senumo c5x7 350 000km +rida
pilna serviso knygute is pirmu raku- pedanto ir uz brangiai. butu jau greiciausiai pakeisti fap egr ,greiciu deze , sferos i naujus origonalius servise, greiciausiai ir variklis. butu kaip sako musu perekupai- sedi ir vaziuoji.
manau dyzeli 2.0hdi 2011 120kw butu galima paimt uz 10 000eur gerai paiekojus toki vokeitijoj. gerai paeiskojus nes 1) nevisi prasuka per 6metus 350 0000km 2) ne visi skrupulingai remotuoja net ir uzsieniuose.
todel mes perkam uz 6000eur toki pat dyzeli su 200 000rida kai zmonems atitarnavo ir zino kad reiks viska keist. ir po to viskas
pareina.
su benzinu kitaip- prie 150 000km pasikeitei uzdegimo rites, zvakes, katalizatorius, visus liambda zondus i naujus originalius ir vaziuoji iki sekanciu 300 000km. yzi pyzi.
