WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 18 2025, 00:56

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 164 165 166 167 168 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Gru 04 2017, 22:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 04 2017, 19:43
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Sveiki,

Su žmona nužiūrėjom Citroen C5, jai labai patiko net ir universalas, tai ieškom jai automobilio. Nors pradžioj buvau tik už bendziną, bet nėra pasirinkimo jokio. Tad pradėjau žiūrėti į dyzelius.
Skaitau forumą jau visą savaitę, galva jau susisuko apsisprendžiant kokį Citroeną C5 griebti :)

Buvom apžiūrėti Kaune iš turgaus:
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 74273.html

Gal kas žiūrėjot/tikrinot šį? Mano akim nepastebėjau, kad būtų kur šviežiai dažyta - visur smulkūs pabraižymai, bet atrodo labai gražiai.
Pravažiavus nieko blogo nepastebėjau, rida spidometre buvo kažkas ~240 000 km (knygutės ir istorijos nėra, tai rida belekokia) salonas labai gražus, nesutrinta. Nutirintas vienintelis mygtukas kiauriai tai SET+, tai kaip suprantu buvo daug autopilotu trasoj važiuojama :) VIN VF7RWRHRJ54088346

Dar Vilniuje apžiūrėtas plikutis, važiavo irgi normaliai nieko blogo nepastebėjau. Važinėtas Lietuvoje, rida užfiksuota nedidelė, sakosi, kad atsivarė su tikra, nors įrodymų nėra.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 85301.html

Vilioja tik tuo, kad paprasta pakaba, nes nelabai aktualu kilnojimas, jei komfortas tas pats - o remontas ir priežiūra paprastesnė, ar ne taip?
Pradžioj skelbime buvo 100 kw, tai galvojau, kad be FAP tai dar ir viena problema mažiau, bet paredagavo į 103, tai ir FAP tūrbūt ten yra jei neišpjautas - tai sužinosiu turbūt tik servisan nuvažiavęs.

Pirmas variantas tikrai labai patiko privalumų kiekiu ir jis pakankamas, navigacijų nereikia. Tik klausimas, kur Kaune geriausia nuvaryt apžiūrai šį Citroeną? Sužinot galimas išlaidas, kad mašina toliau važiuotų, ar greitai laukia remontas pakabos, gal net dėžės ar variklio? Patikrinti nuodugniai.

Kiek skaičiau forume, tai 100kw 2l variklis be FAP sistemos, o 103kw 2l jau su ja? Ar gerai surpatau? Didesnių skirtumų yra? (patvarumo klausimas)
Tikiuosi greitai įsiliesiu į Citroen tarpą:) Beliko žmonai išsirinti mašiniuką, bet labai ir pats tokios norėčiau :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 04 2017, 22:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
BaLTs rašė:
Sveiki,

Su žmona nužiūrėjom Citroen C5, jai labai patiko net ir universalas, tai ieškom jai automobilio. Nors pradžioj buvau tik už bendziną, bet nėra pasirinkimo jokio. Tad pradėjau žiūrėti į dyzelius.
Skaitau forumą jau visą savaitę, galva jau susisuko apsisprendžiant kokį Citroeną C5 griebti :)

Buvom apžiūrėti Kaune iš turgaus:
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 74273.html

Gal kas žiūrėjot/tikrinot šį? Mano akim nepastebėjau, kad būtų kur šviežiai dažyta - visur smulkūs pabraižymai, bet atrodo labai gražiai.
Pravažiavus nieko blogo nepastebėjau, rida spidometre buvo kažkas ~240 000 km (knygutės ir istorijos nėra, tai rida belekokia) salonas labai gražus, nesutrinta. Nutirintas vienintelis mygtukas kiauriai tai SET+, tai kaip suprantu buvo daug autopilotu trasoj važiuojama :) VIN VF7RWRHRJ54088346

Dar Vilniuje apžiūrėtas plikutis, važiavo irgi normaliai nieko blogo nepastebėjau. Važinėtas Lietuvoje, rida užfiksuota nedidelė, sakosi, kad atsivarė su tikra, nors įrodymų nėra.
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 85301.html

Vilioja tik tuo, kad paprasta pakaba, nes nelabai aktualu kilnojimas, jei komfortas tas pats - o remontas ir priežiūra paprastesnė, ar ne taip?
Pradžioj skelbime buvo 100 kw, tai galvojau, kad be FAP tai dar ir viena problema mažiau, bet paredagavo į 103, tai ir FAP tūrbūt ten yra jei neišpjautas - tai sužinosiu turbūt tik servisan nuvažiavęs.

Pirmas variantas tikrai labai patiko privalumų kiekiu ir jis pakankamas, navigacijų nereikia. Tik klausimas, kur Kaune geriausia nuvaryt apžiūrai šį Citroeną? Sužinot galimas išlaidas, kad mašina toliau važiuotų, ar greitai laukia remontas pakabos, gal net dėžės ar variklio? Patikrinti nuodugniai.

Kiek skaičiau forume, tai 100kw 2l variklis be FAP sistemos, o 103kw 2l jau su ja? Ar gerai surpatau? Didesnių skirtumų yra? (patvarumo klausimas)
Tikiuosi greitai įsiliesiu į Citroen tarpą:) Beliko žmonai išsirinti mašiniuką, bet labai ir pats tokios norėčiau :)

Šitos laidos C5 dyzelių nebūna be FAP, paskutiniai C5 be FAP buvo pirmokai iki 2004tų dvilitriniai, bet ir tai ne visi.
Nuo tų metų be FAP buvo tik du dyz. motorai - 1,6HDi 66kw ir 1,4HDi, bet jų į C5 nemontavo. 100kw su Siemens arba Delphi, o 103kw tik su Delphi. Kažkas yra matęs 2,0HDi 100kw be FAP, bet tai apie 2004tus metus patys pirmi, ir tik specifinėse rinkose leisti parduoti.

Spyruoklinė pakaba pagrinde ne kilnojime, o būtent komforte ir turi privalumą. Aišku, hidraulinė turi trūkumų - daviklius, prakiūrančius amortizatorius.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 04 2017, 23:17 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 04 2017, 19:43
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Dėl FAPo aišku.
Na užskaičiau čia šitoje 160 puslapių temoje komentarus, kad hidraulinė pakaba neturi įtakos komfortui :) tai ir pagalvojau kam to reikia man tada tikrai.
Prakiūrantys amortikai kaip suprantu bėda, kuri pasireiškia dažnai per kokią 100 000 km, tai jei mašina bėgus ne vieną šimtą, jie turėtų būti keisti, arba bėda turėtų matytis plika akim?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 02:00 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pasireiškia paprastai po kokių 200-250kkm, tai kaip ir garantinį atlaiko :)
Plika akim matosi tikrai. Amortikas būna drėgnas arba šlapias, arba varvantis. Kai jau prakiūra visai, tai ir balutes palikinėja pernakt, arba net nukrenta. Tik apžiūrint iš apačios, reikia pagult arba naglai užkišt galvą kažkaip, nes iš išorinės pusės nesimato pilnai net ir ratą susisukus, geriau iš apačios žiūrėti.
Paskui dedat naudotą tokį patį, kuris gal laikys 100km, o gal 100kkm, arba naują už 300eur (su darbu ir skysčiu) ir tą kampą pamirštat, nes buvo gamintojo modifikuoti. Ta prasme jei subinė įpratus važiuoti su spyruoklėmis, tai viskas bus puiku ir su šituo su spyruoklėmis. Bėdų būna, kai persėdi į tokį su spyruoklėmis nuo kokio BX, XM, Xantia ar senesnio C5, tada per mažai linguoja.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 08:07 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Kov 27 2014, 23:21
Pranešimai: 1579
Miestas: Kaunas
turejau ir hidraulini ir su paprasta vaziuokle. smagiau su hidraulika. tas toks plaukimo efektas

Labai reikia atidziai tikrinti priekinius amortikus, sugenda priekiniu valytuvu motoras, prakiura kondiso radiatorius, nutruksta langu pakelimo trosai ir daugiau bendru bedu siam modeliukui :)

Hidraulika nesugeria suliniu dangciu smugiu :?

_________________
C5 III 1,8 E95 . Be hidraulikos
:doom:


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 08:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Realiai ne tai kad nesugeria, bet ir visi kai buna asfalto didesni itrukimai skaudziai ima. Vaziuota su kokiais 200+ hydraactivu, net su 3 naujais is salono (su jais pastebimai geresne situacija, bet ne puiki) - tai visi sulinius ir panasius darinius "PRIIMA" skaudziau nei iprasta spyruokline vaziuokle, nes hydractivo protelis neisnesa, kai vaziuoja lygiu pavirsium ir tik BAC 90 laipsniu pakitimas... po to suplaukioja 50 metru vaziuokle ir tada vel viskas atsistato. Nera tokio algoritmo kaip SOVIETINIAI suliniai pas ji... Jei varytum ISTISAI per sulinius ar baisu kelia, hydractivas prisitaikytu ir jau tada smarkiai duotu i kaulus iprastai vaziuoklei. Aisku - visas malonumas tai uzmiescio keliukai, kur yra esfalto pasiubavymu, tada nu NORI NENORI turi MYLET hydractiva :gele2: :appl:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 11:53 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 04 2017, 19:43
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Šiaip mąstau kas geriau rida 240 000km - ir jau pakaba į pabaigą, ar geriau rida kuri būtų atsukta 300, 400 ar daugiau, amortikai turėtų būti keisti jau po tiek km arba visai negyvi?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 12:11 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
BaLTs rašė:
Šiaip mąstau kas geriau rida 240 000km - ir jau pakaba į pabaigą, ar geriau rida kuri būtų atsukta 300, 400 ar daugiau, amortikai turėtų būti keisti jau po tiek km arba visai negyvi?


Geriau susirasti mobile de ar jei norisi is arciau allegro.pl benzina 1.8, paprasta pakaba ir mechanine pavaru deze. ir rida nebus atsukta ir amortiku nereiks keisti.

ne neziureciau i dyzeliu puse(nebent aktualu trauka, bet c5x7 ir sportinis vaziavimas nesuderinami nes valdymas kaip kompiuterinio zaidimo vairalazdes sukiojimas)

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 12:22 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 04 2017, 19:43
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
Tai aš irgi už benziną, daug mazgų atkrenta. Pats važinėju Mazda 6 2L jau 100k km ir jokiu bėdų, išskyrus rūdis, stabžių problemas...
O kodėl ne 2L?

Pvz, aišku spalva tai nelabai, ir norisi universalo, nes reikės vežimėlį kilnoti į jį damai:
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 58385.html


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 12:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
BaLTs rašė:
Tai aš irgi už benziną, daug mazgų atkrenta. Pats važinėju Mazda 6 2L jau 100k km ir jokiu bėdų, išskyrus rūdis, stabžių problemas...
O kodėl ne 2L?

Pvz, aišku spalva tai nelabai, ir norisi universalo, nes reikės vežimėlį kilnoti į jį damai:
https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 58385.html


2litrai tas pats tik kad tokiuose dazniau buna al4 automatas deze ir hidro pakaba. Bet buna ir mechaniniu be hydro

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 13:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Mechanine dėžė gryna NELAIMĖ pas 2,0 benzina, na bent jau man... KAUKIA nesvietiškai motoras, t.y. apsukos absurdiškai aukštos... Taigi užmiestyje tex apsišarvoti kantrybe.

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 13:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Nesamone, gal su al4 maisoma? turejau 1.8benzina perdaryta i exclusve (+papildoma izoliacija) mechanine vaziuojant 140km/h budavo apie 4000rpm normalu viskas. Cia man kur megstu kabinetis prie tokiu dalyku. Duslintuvus reikia remontuotis o ne pavar deze kaltint.

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 15:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 509
Miestas: Klaipeda
Ne mechanas VARGANAS su 5 pavarom. Taip prie 140 yra 4000+, man tai NENORMALU... turi but iki 3600 MAX. Ant 140 vaziuojant turet 4000rpm autostradoj nu ZIAURU. HHHHHHHHHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRR. Matyt tox ir priekabumas pas tamsta ;]

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 16:24 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 04 2017, 19:43
Pranešimai: 8
Miestas: Vilnius
1,6 benzinas su turbina, tai žiūrėti neverta?
o kokios dėžės eina su benzinais 1,8 ir 2l? automatai ir mechanai kelių pavarų? ir spyruokline pakaba kokią dėžę galima užmatyti?
Žiūrinėju mobile.de ir allegro citroenus benzinus, sunku atskirti kurie su hydroactive. Jei yra mygtukai prie rankinio tik taip eina atskirti?
Ar gali būti paprasta pakaba su el. rankiniu ar tik su paprastu?


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 05 2017, 17:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Paveikslėlis

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 164 165 166 167 168 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007