werano rašė:
ukw atstovauja serviso nuomonę ir ji akivaizdžiai šališka, na bet supraskim visi - jį tai liečia asmeniškai. Norėjau pamėtyti akmenukų ir tą patį daržą, tad nepriimk asmeniškai. Dauguma servisų nori nulupti nuo kliento kiek tik įmanoma daugiau. Toks jausmas, kad rytoj nori tapti milijonieriais, o poryt milijardieriais. Atvažiavęs į servisą turi akis išpūtęs žiūrėti ką tau norės priburti ir kiek nulupti, tokia jau ta bendra visuomeninė nuomonė. Neišsiplėsiu su daug gyvų pavyzdžių, bet ta nuomonė tikrai ne iš oro. Užjaučiu moteris, kurioms reikia serviso paslaugų, jos tikros jų aukos.
va Elviukai123, nuvarė į tą X servisą, vieną kartą apgavo, pamatė, kad varkė paėjo ir klientas grįžo, pagalvojo, kad nesigaudo arba pinigų neskaičiuoja, tad kitą kartą dar daugiau apgavo... O ir šiaip kainos pagal tai su kokia mašiną atvažiuoji...
O ukw nervingas, gal blogai biznis sekas. Tad gal reiktų persiorientuoti tvarkyti vien maserati ir porche, ten klientai bus ne ubagai ir galima bus melžti su 100% antkainiu ir niekas į galvą neims, nes va citronai skaičiuoja centus ant dalių ir palindę po mašiną tikrina ar sąskaitoje atitinka lipdukus ant detalių... Geriems servisams klientų netrūksta, ir teisingai tvarkant reikalus jie klesti, bet klientus turi užsitarnauti taip kaip Tadas. Aš ir ramus dėl Tado, kaip ir aukščiau pasisakiusieji, nes jis užsirekomendavo ir taip privertė tapti jo pastoviu klientu:)
Aš tai sakyčiau, reiktų gerbiamam Alesundo Radijui a.k.a.
ukw Kalėdų proga nusiųst kokį slaptą klientą

tada ir išaiškėtų, ar klientai ubagai, ar meistrai "palcy vejerom, sopli puzyriami"

Dėl Tado aš lygiai taip pat ramus, nors mūsų nuomonės tam tikrais klausimais kartais ir skiriasi
