Priklauso, kas ten per sistema pas tą Navaną. Jei Siemens, tai programavimas apie 90. Jei Delphi, tai gali kainuoti brangiau, programavimas kokie 120eur ir mechaninis darbas, jei bakelis ardosi, 40-50eur, o jei nesiardo, nuo 50eur, pagal situaciją, ar yra sujungimų, ar nėra (bakelio jokiais būdais negalima pjauti, tai jei yra už bakelio sujungimas, tai sugebu išimti per sujungimą, jei nėra - pjaunam vamzdį kokia 15cm nuo bakelio ir paskui gražiai gražiai suvirinam ir jei yra priekabių per TA, tai duslintuvą reikėjo pakeisti, o gamykliškai nėra sujungimo, o visam pakeisti kartu su FAP ir naujais katalizatoriais buvo per brangu). EGR fiškę atjungt šitam nekainuoja, nes labai lengva, tai ne 1,6HDi 82kw, kur reik nemenkai apsiardyt ir vistiek apgraibom. Per OBD jungsis ir nuskaitinės klaidas rimčiausiu atveju TA. Nemanau, kad vyrai pradės gilintis į tokius parametrus, kaip dif.slėgis ir temperatūros, o ir tie dalykai matuojami darant testą važiuojant, nes stovimoj padėty nelabai tikslu. Visa kita - reikia nusimanyti konkrečioj markėj ir konkrečioj kompiuterio versijoj, kad susigaudytum pagal parametrus, kad tikriausiai išprogramuotas filtras. Ir tai tik spėjimai, nes garantuotas reikalas gaunamas tik nuskaičius EEPROMą, o to tikrai tikrai nedarys, nebijokit, nes už tokius dalykus galima prarasti gamintojo garantiją, jei ji tarkime dar yra. O nuo kokių 2010tų daugumai pilnai nenuskaitysi neatidaręs kompo ir nenuėmęs "Chip tuning protection", tai kompo tikrai niekas neatidarinės jum. Bakelio atidarinėti negali, jei nepjaustytas, vadinasi traktuojama, kad viskas gerai, taip man pasakė TA kontrolierius Vat ir viskas. Pasiūlyčiau savo paslaugas, bet būtų tik Kovo viduriui dabar, ir nelabai žinau, ar noriu, nes kiek skaičiau tamstos žinučių, tai amžinas verkimas meistrų nekompetencija ir didelėmis kainomis, kad nelikčiau kaltas. Beje, kaip tik pas mane ant keltuvo yra C5 X7 su tokia pat bėda, labai užsikimšusiu FAP. Suremontavom purkštukus, bet dar pilnai nepadėjo, tai va rytoj parsivežu donorinį variklį - keisim. Reik tikėtis, kad turbina dar bus gyva.
_________________ Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra. C15 RD 89-Kablukas BX16TGI 91-Lemąnas ZX 92 P406 2.0HDi 99 Suzuki DR650RSE 96 Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80
|