Navanas rašė:
Iš kur pas tave 120 kw, jei 2,0 hdi?
Kam tą slėgį matuot sferose?
Į sport režimą reaguoja? Skysčio netrūksta?
Tada eini į google ir bandai surast rusų forume infos, nes čia, lietuvoj, mažai patirties dar su jais, o vakaruose nieks nežaidžia- keičia automobilį, kai mes pradedame slėgius sferose matuot

.
Dar , žinok, mažai kas lindo x7 hidraulikas, remiasi senesnio c5 patirtim, o sistemos skiriasi, pradeda svaigt apie vairo sukinėjimus, stabdžių nuorinimus..... atskiros sistemos , pas x7 jau. Net skystis kitas pilasi į x7 sistemą .
Jei kalbėt apie vilniaus "daktarus" buvau "CP servise " įspūdis šeip sau.
Būtų tikrai įdomu sužinoti, kuo skiriasi C5 pirmos/antros laidų ir X7 laidos hidraulinis skystis?
Vairo sukinėjimai ir stabdžių orinimai taip pat nebegroja nuo Xantijos ir XM, tai remiamasi ne senesnio C5 patirtimi, o žaliakraujų patirtimi, ir tai yra neteisinga. Bet nuo 2001mų ir pirmo C5 jau nebebuvo tų pačių sistemų. Su vairu susiję tik tuo, kad ima skystį iš bendro bakelio, ir taip yra ir pas X7, o su stabdžiais - niekuo. Nebent tik tuo, kad per CAN dalinasi informacija ir stabdžių (ABS/ESP), ir Hydroactive kompai, bet čia nėra susiejimas.
Taip kad, nešnekėkit nesąmonių su tokiu užtikrintumu. Net jei taip ir paskaitėt, kaip rašot, pas rusus, bet tai nėra tiesa.
Jei sistema neturi HA, tai atmetus visokias anomalijas, kaip užsikimšusius vamzdelius ir kitas beliberdas, tai ten būna tik neteisingas aukštis arba blogos sferos. Na, pas I/II laidas dar galas būna kietas dėl supuvusių šakių guolių, bet labai labai retai. Dažniausiai tik kreivai važiuoja arba sproginėja/pokši tos šakės, bet visvien būna minkšta. Su Hidro aktyvu tiek pas pirmesnius, tiek pas H7 atsiranda dar vienas didelis veiksnys, kuris šakojasi į daug daugiau veiksnių, dėl kurių gali būti kieta. Bet visvien pradžioj aukštis ir sferos, o tik tada elektros/tronikos. Taip, retai būna C5 suplotos sferos blogos, bet tai nereiškia, kad jas iškart galima atmesti.