Ten, kur jis yra, tai turėtų prisidėti. Bet varikliu, bent jau mechanikai, tai nelabai gali padėti, nes slydimo metu kompui tikrai sunku nustatyti, ar pavara įjungta ir t.t. Nebent tik tiek skirtumo, kad senas ABS tikriausiai žiūri tiesiog, kad neblokuotų ratų, ir tiek, o naujesnis ABS/ESP kombi gali būti, kad jau reguliuoja stabdymo jėgą taip, kad visi ratai suktųsi daugmaž vienodu greičiu, arba tokiu, kokiu reikia, jei stabdoma posūkyje (pagal vairo kampo pasukimą), tai daug didesnis šansas, kad stabdymo metu automobilis eis ten, kur pasuktas vairas. Nežinau, mano daugiausiai važinėtas C5 pirmokas buvo su ESP, tai ten labai geriau viskas buvo, bet ir paprasti C5 pirmokai, kur su paprastu ABSu, irgi visai neblogai jaučiasi. Šiandien su C5 X7 3,0HDi truputį pradręskiau patikrinimui po remonto, tai ten išvis pasaka, tolygiai ir prognozuojamai, kaip senas trantas be jokių apsaugos sistemų, kur "tu, vairas, pedalai ir kelias", tik kad tos sistemos dirba taip puikiai ir nejaučiamai, kad atrodo čia tu viską taip gerai darai, o iš tikro su senu trantu tiek stabdymo, tiek greitėjimo kelias turbūt būtų dvigubai ar trigubai ilgesnis, ypač jei bukojo vairavimo rėžimu, kur paslydus būtinai stabdoma ir paleidžiamas vairas

Bandžiau šiaip su Xantia posūkiuose kažką pažaist, bet jai labai sunkiai pabėga galas, o ir privertus pabėgt, per daug greitai tiesinasi, kad būtų smagu.
Tuo tarpu kolegoms dvyliktokams vakare padėjau užkurti užšalusį W124 su 2,5D traktorium atmosferiku ir jaunuoliai išlėkė šert
