Su purkštukais epopėja kuriam laikui baigėsi, reikia gryžti prie eolio. Bet, dabar , jau atidžiai perskaičiau tado postą apie mano diagnostiką, ir iškilo abejonė, ar pas mane dpf filtras nepragręžras, neišardytas? CP servise, Vilniuje jį tikrino,sakė yra, ir netgi nelabai užsinešęs buvo. Ar gali būti, kad jie nepastebėjo fitro kolxozinimų? Galiu jais pasitikėt? Jau paranoja man vystosi konkrečiai.
Tadas užsiminė, kad pagal diagnostiką, pas mane labai mažas filtro pasipriešinimas, fiziškai net nelabai įmanoma, kad taip gali būti, aišku, sako GAL, NEBENT ant laisvų apsukų.
Įtarimus stiprina tokie dalykai: EGR vožtuvas visą laiką uždarytas , gal ten jis nepastrigęs , gal jį ten išprogramavo? Kai išprogramavo egr, gal nustatė , kad eolio pripylė ir aš laimingai važinėju be regeneracijų, pats to nežinodamas, o filtras pragręžras ar kas jam padaryta.
Antras dalykas niekada nepastebėjau kad vyksta regeneracija filtro. Ar ji vyksta taip nepastebimai? Niekada, jokiu požymių nejaučiau regeneracijos.
Trečias dalykas nuvažiuotas kilometražas su eolio bakeliu glumina. Bendra rida 280 k km. Aš nuvažiavau 140 k km. Taigi, 140 k km eolio aš tikrai nedapylinėjau. Negi su eolio bakeliu įmanoma nuvažiuoti 280 k km, nesueina man matematika. O kad prieš parduodamas kažkas pripylė eolio tai jau čia kaip loterijoj laimėt, nelabai realu.
Jei pripilsiu eolio, nurezetinsiu bakelį, o paskui sužinosiu , kad filtras neveikia, tai kaip jaustis?
Aišku, galima vėl ardyri filtrą ir jau pačiam įsitikinti, bet visų pirma nesinori landžioti ten kur nereikia, visų antra pats padaryti negaliu, reikia serviso paslaugų, servisai visi užimti reikia laukti dieną dvi, automobilis nelabai gali sustoti, vežioja jis į darbą kasdien Ukmergė-Vilnius.
O pagrindinis klausimas , ar galiu cp servisu pasitikėti?