Subject: c5 (x7) purkštukai parėjo?Navanas rašė:
Win kodas :VF7RWRHF89L577635
Va pagal šitas kėbulo numerio raides jau galiu pasakyt, kad Delphi, nes RHF variklis turėjo tik Delphi. Bet vistiek dabar tuoj nueisiu į service.citroen.com ir patikrinsiu.
Taip, tikrai kuro sistema Delphi. Korekcijos pirmo ketvirto nemažos, bet tai nereiškia, kad pirmas ir ketvirtas purkštukai blogi. Gal pvz antras ir trečias blogi, bet pataiso anuos koreguodami. Korekcija yra cilindro darbo korekcija, keičiant purkštuko atidarymo laiką. Šiuo atveju, Delphi rodo kiek milisekundžių ilgiau arba trumpiau (jei su minusu) kiekvieną purkštuka darinėja, kad pavyktų variklio darbą laisvais sūkiais palaikyti kuo tolygesnį ir gražesnį, su mažiau vibracijų ir kratymų. Štai taip ir yra išgaunamas šiuolaikinio dyzelio vibracijos skirtumas nuo seno dyzelio, na ir dar keliais būdais.
Bet kuriuo atveju, pradžioj normali diagnostika su pravažiavimu ir patikrinimu, kaip ten tas suodžių filtras iš tikro laikosi ir kiek stipriai užsikimšęs. Tikrinamas tas pats slėgis, tik važiuojant, taip pat žiūrimos temperatūros prieš ir po filtro ir žiūrimas regeneracijų intervalas. Šiaip negerai yra jei mažiau 400-500km, bet jei žmogus nori dar taupyti variklio sąskaita, tai iš bėdos sakom dar kad galima važinėti, kol nenukrenta žemiau 200-250km. Jei suodžių filtras gyvas, tai paliekam ir pildom, jeigu jo labai norisi, o kaip supratau - norite jo. Jei negyvas, arba dedam naują BE GARANTIJOS (nes nu variklis ne naujas, tai kokia garantija, kad ilgai laikys), pildom skystį, nulinam skaitliukus ir tiek. Dabar kas dėl filtro išėmimo ir išprogramavimo, tai ten jokių neatkuriamų pakeitimų nei vienas protingas žmogus nedaro. Aišku, visokie kiaušai pjausto ir virina, bakelius skysčio ir siurbliukus būna išmeta, laidus išdrasko, nu tai ir TA tada gali laisvai supykt. Bet protingai darosi taip - išprogramuoji ir ištuštini bakelį. T.y. situacijos nepablogini. Jei bakelis vis dar ardomas, tai jum tereikės, jei užsinorėsit ateity filtro, nusipirkti naują filtrą ir sukeisti vietoj tuščio bakelio, ir įrašyti seną programą atgal. Kiekvienas save gerbiantis programeris pasilieka darytų mašinų originalias programas arba turi visų daromų kompiuterių originalias programas ir gali lygiai taip pat atgal "įprogramuoti". Jei baisu, kad po kurio laiko nebeturės, tai visada galit duoti flešiuką ir jum originalų failą įrašys, ir turėsit pats. Ir viskas, jei skystis neišbėgo ir siurbliukai ar pludės per tą laiką, kol buvo nenaudojama, nesupuvo nuo senatvės, tiek ir tereikia, kad sistema vėl veiktų. Iš esmės, tai atkūrimo veiksmai tik programavimas, o senas FAP vistiek buvo užsikimšęs, tai ar išmeti kartu su FAP, ar jau tuščią bakelį, niekas nenukenčia.
Toliau, jei susitvarkome su FAP, jei su juo buvo blogai, tai traukiam purkštukus ir žiūrim, ką turim ant stendo. Jei jie jau nubėgę kokius 200-300kkm, tai dažniausiai jau būna nelabai kokie, kartais būna netgi tokie prasti, kad mašinoje dar veikė, bet išėmus ir vėl atgal įdėjus gali jau ir nebeveikti. Delphi purkštukai dažnai neblogai atsigaivina išardžius, išplovus ultragarsinėj vonelėj, išjudinus visus stringančius mazgus, nupoliravus išpurškėjo adatą ir gražiai tinkamu algoritmu surinkus atgal, ir būna iš visiško lavono tampa dar naudojamu purkštuku. Bet ne su visais pavyksta, ir dažniausiai ne itin ilgam padeda, nes nu šiukšles, parafinus ir kitą dalyką pašalini, laisvumus truputį pašalini daugiau suveržęs iš naujo, bet išdilimo tai niekas neatkuria. Vieno Delphi purkštuko remontas pas kolegą, kuris dirba greta manęs, apie 70eur su kinietiškom dalim (dirba, veikia, važiuoja, netgi ant stendo parametrus atitinka) arba apie 100eur, jei norite originalių Delphi dalių. Abiem atvejais duodama kažkokia garantija, jei pilamas normalus kuras, bet ji nėra super ilga, nes labai sunku kažką garantuoti, kai nežinai siurblio būklės, kokį kurą ir kokius kuro filtrus naudoja klientas. Net jei ir pats sumontuoji, įdedi gerą Mann arba Purflux filtrą, paskui būna atvažiuoja ta pati mašina ir randi kokį fufliaką įdėtą kuro filtro dėžutėn, ir dar bake baltarusišką garvėžių kurą.
Išėmus purkštukus, galima pamatuoti kompresiją, bet jei seniem motoram tai labai daug parodydavo, tai šiuolaikiniams mažai ką rodo ir kompresija, ir visokie indikatoriai. Praktika rodo, kad su sulinkusiais švaistikliais būna kompresija iš esmės beveik nesiskiria (pvz 1bar, kas yra leidžiamas nuokrypis dėl skirtingo susidėvėjimo) nuo tiesių cilindrų švaistiklių arba nesiskiria tarpusavy, o stumoklio pakilimo aukštį sunku pamatuoti, kai vidury stumiko yra nelygi degimo kamera ir dar visokių suodžių visada pilna, tai kvailas atskaitos taškas.