tadas1991 rašė:
xamas rašė:
Tadai, tai taip su Artes C5 galu ir nerandat? Poliariniz ezys saliarka geria vienam cilindre?
Tai Poliariniz ezys sulankste visus svaistiklius. Cia rimtai

Variklyje 8litrai tepalo, dyzeliu labiau, nei norma, nekvepia, bet labai skystas. Suodziu filtro regeneracija kas 61km. Apie purkstukus, kokie jie buvo, jau pasakojau.
Viskas cia labai glaudziai susije. Retorinis klausimas tik lieka, kas pirmas, vista ar kiausinis?
Retorinis tai todel, kad dabar jau visiskai jokio skirtumo

Keisim variklį. Išiminėju jau. Meistrai keitė sankabą. Varge varge... Nuiminėjo traversą (traversos nuimti nereikia, užtenka priekinę porėmio dalį-vorą nusiimti ir dėžė sunkiai, bet išsitraukia), prasisuko jiem turbūt sriegiai kėbule, tai pjaustė kėbulą, apipjaustė traversą. Išpjauti langai lonžeronuose, kad sudėt veržles, ir taip palikta atvira. Varžtai susukti iš Senukų. Vairo stiprintuvo vamzdžių du laikikliai kažkur dingę. Matosi, kad sriegiai ir tvirtinimo vietos dar švarios, vadinasi neseniai dingo. Laidų laikikliai palūžę arba nesukti į savo vietas.
Pusašio riebokšliai lyg keisti, kažkada. Kairys tikrai seniai, nes jau apipuvus tvirtinimo vieta jo flanšo. Dešinys gal ir dabar keistas, bet dedant pusašį - apgadintas.
Įdomu dar, ką rasim numovę dėžę. Per sankabos pedalą labai stipriai vibravo. Gal visgi dėl variklio, jei švaistikliai linkę ir alkūninis elipsės formos, tai labai įmanoma, bet jei ne?
Dėl regeneracijos pamelavau, buvo ne 61km, o 36km vidurkis tarp paskutinių penkių. Taip stipriai užkimšto dar nesu matęs, o matęs nemažai. Turbina beje irgi nukentėjo, na arba buvo nusidėvėjusi. Ašinio laisvumo krūva. Dar ne kiaura ir nelūžusi, ir neužstrigusi, bet jau tiksinti. Pakeičiau į gerokai geresnę.
Jau pakeistas variklis; veikia, važiuoja. Kvėpavimas grąžintas, tik dar reikia kelis niuansėlius pabaigti ir gerai patikrinti. Trūkstamas meistrų išmėtytas detales surasti ir sudėti, na ir turbūt bus viskas. Ai, dar važiuoklę reiks pasiremontuoti, nes kairės pusės varlės koja praktiškai užstrigus, abu amortikai priekiniai bėga, kažkada ir stabilizatoriaus traukės jau išklibs, nes labai laisvos, o ten tas pats darbas stabylnikai ir amortikai

Ai, ir dar kažkoks poliarinis ežys yra sulenkęs gale dešinėj pusėj apatinę skardinę traukę-šakę. Bet taip įdomiai, lyg būtų kažkur trenkta važiuojant atbula, į kokį akmenį ar stulpelį. Visa kita lyg normaliai, apart tų išpjaustytų lonžeronų

Sankabos pedalas, beje, susitvarkė, tai tikriausiai buvo linkęs alkūninis ir kreivai sukosi smagratis. Arba dar kitas variantas, kad įdėjau naują išminamą guolį, nes senam buvo nulaužta viena prilaikanti ausytė. Ji ten ne darbinė, o prilaikanti, tai minant neturėtų jaustis, bet jei ji nulaužta, tai velniai žino, kaip ir kas ten montuota buvo. Man vien tas, kad pilnai ėmė traversą sankabos keitimui, o dėžės nusileidę žemyn net nebuvo (nes nebuvęs atjungtas atbulinio trosas, tiek antgalis, tiek jo varžtas giliai paskendęs senam purve buvo), o padarė atitraukę, jau nerimtai atrodo.