WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 11:28

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 186 187 188 189 190 ELLIPSIS 216 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lie 28 2018, 07:05 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
pauns rašė:
Sveiki, esu ,,naujokas,, tarp citroenu, todel noreciau jusu pasiklausti nuomones, skaitinejau jusu postus, apie c5 x7 nuo 2008m, bet kuo daugiau informacijos randu, tuo daugiau neaiskumu iskyla :) Apsistojau ties dyzeliu, nes benzino, neradau nei vieno lietuvoje, nei skelbimuose (autoplius, autogidas) nei turguose, siandien buvau taurageje bei kaune. Tad i ka reiktu atkreip demesi perkant? pavaru deze AM6 ML6? AL4 nekazka kaip supratau, ar nerasoja cilindrai ir klausimas del variklio, 1.6 mazoka tokiai masinai, asmeniskai pats ties 3l linkes ir turiu viena nusiziurejas, kaina butu ~5000e. Aciu uz bet kokia info, o ar naudinga jau atsirinksiu pats ;)

https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 30061.html


Už tokią kainą net nevažiuočiau žiūrėt 3.0 .. Kas pardavinės gerą daiktą daugiau nei trečdaliu pigiau nei kiti su tokiu pat varikliu ? Pamąstykim. Atvežimas iš Vokiečių 300 euriukų, jei negiliai, o Liuksemburgas už Vokietijos, tai vien atvežimas min 500 eur turbūt, gal ir gaunas pigiau jei vežasi krūvą mašinų vienu metu, arba kaip tralistai sako, šroto. Reiks gi ir kainą paderint ir užsidirbt. Tai už kiek ji nupirkta ? Net ir jei luptą pigiai gavo ar su variklio defektu, kad ir pigiai pas garažinius ar patys sutvarkę manau daugiau prašytų. Kažkas jam ne taip turėtų būt. Bent mano tokia nuomonė

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 28 2018, 10:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
AM6 deze kaip tik geriausias variantas...jos net nekeiciant tepalu nemazai nuvaziuoja o jei keiti tepalus tai tada pamirsti ☺ bet tiketis kad kazkas keite irgi maza tikimybe :) zmones vaziuoja kol vaziuoja o paskui sako bloga deze :) AL4 deze ejo tik su 2.O litro benz, nevykus bet lengvai remontuojas.... 1.6 tik su robotu kuris kaprizingas ir dirba nekomfortiskai bet priziurint ir su tuo galima vazinet...1.6 silpnokas tokiai auto...2.0 visai kas kita....3.0 ir 2.2 hdi traukia kaip garveziai bet nepatarciau su tokiu biudzetu...nes jeigu nusipirksi 3.0 uz 5 K euro tai tada dar idesi 5 bet vistiek nebus kaip iskart perkant uz 10 :) o kur dar nervai....zodziu patarciau dar pasitaupyt ir imti aukso viduriuka visom prasmem - 2.0 hdi su asin AM6....perkant gerai pasitikrint dezes darba...tepalu bukle ir nusipirkus butinai pasikeist dezes alyva. Arba imti plika vargsiuka 1.6 ir tenkintis tuom: ) bet skirtumas tarp paprastucio c5 ir mandro tai kaip diena ir naktis...taciau viska lemia kaina :) jei rasi su mechaniniu rankiniu tai bus be hidraulikos....bet po 2011m nereik isvis bijot nes jau neleidzia amortikai...o pati vaziuokle tvirta ir rupesciu nekelia jei neuzdroztas variantas...pas mane 190 K km ir vaziuokle originalas...niekas nekeista ir amortikai visi...sausi

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 28 2018, 11:16 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 07 2015, 16:17
Pranešimai: 982
Miestas: Kaunas
Jei butu ne vaiksciojanti nelaime variklis puikus auto vwrtas apziuros

_________________
Past: C5 X7/1.8i LPG ,up to 2013 spec
Now: XFR-S, 307 2.0i, C4GP 1.8, 407 1.8


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2018, 09:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 27 2018, 17:23
Pranešimai: 4
Miestas: Ukmerge
Karolukas rašė:
pauns rašė:
Sveiki, esu ,,naujokas,, tarp citroenu, todel noreciau jusu pasiklausti nuomones, skaitinejau jusu postus, apie c5 x7 nuo 2008m, bet kuo daugiau informacijos randu, tuo daugiau neaiskumu iskyla :) Apsistojau ties dyzeliu, nes benzino, neradau nei vieno lietuvoje, nei skelbimuose (autoplius, autogidas) nei turguose, siandien buvau taurageje bei kaune. Tad i ka reiktu atkreip demesi perkant? pavaru deze AM6 ML6? AL4 nekazka kaip supratau, ar nerasoja cilindrai ir klausimas del variklio, 1.6 mazoka tokiai masinai, asmeniskai pats ties 3l linkes ir turiu viena nusiziurejas, kaina butu ~5000e. Aciu uz bet kokia info, o ar naudinga jau atsirinksiu pats ;)

https://autoplius.lt/skelbimai/citroen- ... 30061.html


Už tokią kainą net nevažiuočiau žiūrėt 3.0 .. Kas pardavinės gerą daiktą daugiau nei trečdaliu pigiau nei kiti su tokiu pat varikliu ? Pamąstykim. Atvežimas iš Vokiečių 300 euriukų, jei negiliai, o Liuksemburgas už Vokietijos, tai vien atvežimas min 500 eur turbūt, gal ir gaunas pigiau jei vežasi krūvą mašinų vienu metu, arba kaip tralistai sako, šroto. Reiks gi ir kainą paderint ir užsidirbt. Tai už kiek ji nupirkta ? Net ir jei luptą pigiai gavo ar su variklio defektu, kad ir pigiai pas garažinius ar patys sutvarkę manau daugiau prašytų. Kažkas jam ne taip turėtų būt. Bent mano tokia nuomonė


Tas tiesa, neteko man su ja pravaziuot ar patikrint servise kad kazka galeciau daugiau suzinot, tik isore apziurejau, kuri nenuteike priesiskai.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2018, 09:40 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 27 2018, 17:23
Pranešimai: 4
Miestas: Ukmerge
Atas rašė:
AM6 deze kaip tik geriausias variantas...jos net nekeiciant tepalu nemazai nuvaziuoja o jei keiti tepalus tai tada pamirsti ☺ bet tiketis kad kazkas keite irgi maza tikimybe :) zmones vaziuoja kol vaziuoja o paskui sako bloga deze :) AL4 deze ejo tik su 2.O litro benz, nevykus bet lengvai remontuojas.... 1.6 tik su robotu kuris kaprizingas ir dirba nekomfortiskai bet priziurint ir su tuo galima vazinet...1.6 silpnokas tokiai auto...2.0 visai kas kita....3.0 ir 2.2 hdi traukia kaip garveziai bet nepatarciau su tokiu biudzetu...nes jeigu nusipirksi 3.0 uz 5 K euro tai tada dar idesi 5 bet vistiek nebus kaip iskart perkant uz 10 :) o kur dar nervai....zodziu patarciau dar pasitaupyt ir imti aukso viduriuka visom prasmem - 2.0 hdi su asin AM6....perkant gerai pasitikrint dezes darba...tepalu bukle ir nusipirkus butinai pasikeist dezes alyva. Arba imti plika vargsiuka 1.6 ir tenkintis tuom: ) bet skirtumas tarp paprastucio c5 ir mandro tai kaip diena ir naktis...taciau viska lemia kaina :) jei rasi su mechaniniu rankiniu tai bus be hidraulikos....bet po 2011m nereik isvis bijot nes jau neleidzia amortikai...o pati vaziuokle tvirta ir rupesciu nekelia jei neuzdroztas variantas...pas mane 190 K km ir vaziuokle originalas...niekas nekeista ir amortikai visi...sausi


Dekui, neskubesiu tada su pirkimu, ziurinesiu 2.0-nius, tuo tarpu pinigu pasitaupis ir gal rasiu ta aukso viduriuka.
Klausimelis tik toks 2.0 yra 100kw 103kw ir 120kw. Tas 120kw bent mano nuomone verciausias demesio? ar jie visi pakankamai padorus?


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2018, 16:50 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2015, 23:33
Pranešimai: 191
Miestas: Kaunas
pauns rašė:
Atas rašė:
AM6 deze kaip tik geriausias variantas...jos net nekeiciant tepalu nemazai nuvaziuoja o jei keiti tepalus tai tada pamirsti ☺ bet tiketis kad kazkas keite irgi maza tikimybe :) zmones vaziuoja kol vaziuoja o paskui sako bloga deze :) AL4 deze ejo tik su 2.O litro benz, nevykus bet lengvai remontuojas.... 1.6 tik su robotu kuris kaprizingas ir dirba nekomfortiskai bet priziurint ir su tuo galima vazinet...1.6 silpnokas tokiai auto...2.0 visai kas kita....3.0 ir 2.2 hdi traukia kaip garveziai bet nepatarciau su tokiu biudzetu...nes jeigu nusipirksi 3.0 uz 5 K euro tai tada dar idesi 5 bet vistiek nebus kaip iskart perkant uz 10 :) o kur dar nervai....zodziu patarciau dar pasitaupyt ir imti aukso viduriuka visom prasmem - 2.0 hdi su asin AM6....perkant gerai pasitikrint dezes darba...tepalu bukle ir nusipirkus butinai pasikeist dezes alyva. Arba imti plika vargsiuka 1.6 ir tenkintis tuom: ) bet skirtumas tarp paprastucio c5 ir mandro tai kaip diena ir naktis...taciau viska lemia kaina :) jei rasi su mechaniniu rankiniu tai bus be hidraulikos....bet po 2011m nereik isvis bijot nes jau neleidzia amortikai...o pati vaziuokle tvirta ir rupesciu nekelia jei neuzdroztas variantas...pas mane 190 K km ir vaziuokle originalas...niekas nekeista ir amortikai visi...sausi


Dekui, neskubesiu tada su pirkimu, ziurinesiu 2.0-nius, tuo tarpu pinigu pasitaupis ir gal rasiu ta aukso viduriuka.
Klausimelis tik toks 2.0 yra 100kw 103kw ir 120kw. Tas 120kw bent mano nuomone verciausias demesio? ar jie visi pakankamai padorus?


100 Siemens įpurškimo sistema, purkštukai nesirestauruoja, 103 Delphi įpurškimo sistema, kur siurbliai būna pradeda gamint drožles ir sugadina purkštukus. Žmonės būn susitvarko purkštukus ar pasikeičia ir neužilgo gan vėl tas pats, nes reiktų tvarkyt siurblį, berods restauruoja juos ar kažkoks gal remonto komplektas yra ir plaut kuro sistemą. Bet citram, pežam nelabai girdėjau dėl to, kad kas turėtų problemų, Fordam tai tiksliai tai būna ir apie Delphi mum mokykloj mokytojai net pasakojo, kad geriau apeit ratu. 120 irgi ar ne siemens sistema. Bet dėl šitos info bijau suklyst, tik kažkas iš meistrų yra sakę, kad 2.0 būna siemens ir delphi. Manau iš šitų 3 rinkčiaus 120 kw.

_________________
<<
Xantia '00 2.0 HDi 80kw *ex*
C5 '03 2.2 HDi 98kw *ex*
C5 II '04 2.0 HDi 100kw
Xsara '99 1.6i 65kw
<<


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2018, 17:18 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
[quote="pauns"] Dekui, neskubesiu tada su pirkimu, ziurinesiu 2.0-nius, tuo tarpu pinigu pasitaupis ir gal rasiu ta aukso viduriuka.
Klausimelis tik toks 2.0 yra 100kw 103kw ir 120kw. Tas 120kw bent mano nuomone verciausias demesio? ar jie visi pakankamai padorus?[/quotes]

Vienareiksmiskai tik 120kw !

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2018, 20:34 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Lie 27 2018, 17:23
Pranešimai: 4
Miestas: Ukmerge
Dekui, db bent jau tiksliai zinau ko ieskoti


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2018, 20:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
100Kw siemens buna tik pas antroka.
X7 tik Delphi, nesvarbu 100 ar 103kw. 120Kw irgi Delphi. Nieko ten baisaus, jei nera drozliu. O jei yra, tai filtre matosi.
100 ir 103 skiriasi tik programa.
120kw naujesnis smagesnis variklis, bet sunkiau, tad ir brangiau priziurimas ir remontuojamas. Patikimumas panasus. Sau rinkciaus senesni, nes tingiu savo bolidus taisyt :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 29 2018, 21:51 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
as irgi galvojau kad siurblio problema kamuoja tik vw tdi :roll:
o cia pasirodo ir pas PSA dyzelius tokia beda pasitaiko :shock:

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 30 2018, 06:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
as irgi galvojau kad siurblio problema kamuoja tik vw tdi :roll:
o cia pasirodo ir pas PSA dyzelius tokia beda pasitaiko :shock:

Siurblių problemų nebūna tik seniem dyzeliam, pilnai mechaniniais Bosch siurbliais, kur dar prieš TDI. Ir tai tik iki kokių 20 metų senumo arba kokių 700k ridos, ir dar jei bakan nebuvo vandens ir smėlio pilama. O į anuos įpildavo ir to, ir ano.
Visur kitur būna bėdų su siurbliais. Vienur daugiau, kitur mažiau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 30 2018, 09:31 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Atas rašė:
as irgi galvojau kad siurblio problema kamuoja tik vw tdi :roll:
o cia pasirodo ir pas PSA dyzelius tokia beda pasitaiko :shock:

Siurblių problemų nebūna tik seniem dyzeliam, pilnai mechaniniais Bosch siurbliais, kur dar prieš TDI. Ir tai tik iki kokių 20 metų senumo arba kokių 700k ridos, ir dar jei bakan nebuvo vandens ir smėlio pilama. O į anuos įpildavo ir to, ir ano.
Visur kitur būna bėdų su siurbliais. Vienur daugiau, kitur mažiau.

O pvz su 2.2 varikliu eina Bosh sistema tai turbut vistiek labiau patikima nei delphi tuo klausimu ar ne? bet pas 2.2 kuro filtras uzdaras ir pamatyt ar yra drozliu reik pjauti perpus ta korpusa :) nes jei laiku pamatai ir sutvarkai siurbli tai isgelbeji purkstukus? ar ten jei jau siurblys pradeda gamint drozles tai jos labai greit iki purkstuku atkeliauja ir daznesnis filtro tikrinimas-keitimas nepades ?

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 30 2018, 10:20 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3220
Miestas: Kaunas
Dažniausiai drožlės atsiranda dėl sugedusio spidometro.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 30 2018, 21:21 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 22 2017, 08:40
Pranešimai: 183
Miestas: Kaunas
Dar tokio varianto X7 nesu mates...matine spalva is gamyklos!
https://m.autoplius.lt/skelbimai/nuotra ... 92271.html

_________________
1) Citroen C5 X7 2011 exclusive tourer 2.2 hdi 150 kw - tyliai, minkštai ir greitai! :)
2) Citroen C5 X7 2011 2.0 hdi 120kw - Ex


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 29 2018, 13:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lap 26 2016, 10:42
Pranešimai: 35
Miestas: Kaunas
Atas rašė:
AM6 deze kaip tik geriausias variantas...jos net nekeiciant tepalu nemazai nuvaziuoja o jei keiti tepalus tai tada pamirsti ☺ bet tiketis kad kazkas keite irgi maza tikimybe :) zmones vaziuoja kol vaziuoja o paskui sako bloga deze :) AL4 deze ejo tik su 2.O litro benz, nevykus bet lengvai remontuojas.... 1.6 tik su robotu kuris kaprizingas ir dirba nekomfortiskai bet priziurint ir su tuo galima vazinet...1.6 silpnokas tokiai auto...2.0 visai kas kita....3.0 ir 2.2 hdi traukia kaip garveziai bet nepatarciau su tokiu biudzetu...nes jeigu nusipirksi 3.0 uz 5 K euro tai tada dar idesi 5 bet vistiek nebus kaip iskart perkant uz 10 :) o kur dar nervai....zodziu patarciau dar pasitaupyt ir imti aukso viduriuka visom prasmem - 2.0 hdi su asin AM6....perkant gerai pasitikrint dezes darba...tepalu bukle ir nusipirkus butinai pasikeist dezes alyva. Arba imti plika vargsiuka 1.6 ir tenkintis tuom: ) bet skirtumas tarp paprastucio c5 ir mandro tai kaip diena ir naktis...taciau viska lemia kaina :) jei rasi su mechaniniu rankiniu tai bus be hidraulikos....bet po 2011m nereik isvis bijot nes jau neleidzia amortikai...o pati vaziuokle tvirta ir rupesciu nekelia jei neuzdroztas variantas...pas mane 190 K km ir vaziuokle originalas...niekas nekeista ir amortikai visi...sausi


Dar pridėčiau apie važiuokles, kad jos tikrai patvarios. Aš savo C5'uką per metus su trupučiu paganiau beveik 40k km nuo originalios ridos. Pakeičiau nesenai originalią stabilizatoriaus traukę gale ir abi varlės kojas, nes kairioji jau buvo pradėjusi kalbėti, dešinė irgi buvo ne už kalnų. Ridą perlipau pats į 300k ir tikrai yra malonu rasti, jog mašinėlė originaliom detalėm iki dabar važiuoja. Amortikai lediniai, jokio požymio prabėgimui. Svarbu prižiūrėt viską laiku!

_________________
Paveikslėlis
1998 Xsara Berlin 1.9D 51kw [Immortal]
2010 C5 x7 Tourer 2.0D 120kw [Toy]


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3238 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 186 187 188 189 190 ELLIPSIS 216 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007