WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 29 2024, 01:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Rgp 17 2018, 11:28 
Atsijungęs

Užsiregistravo: Rgp 17 2018, 09:58
Pranešimai: 1
Miestas: Vilnius
Sveiki, ieškau patarimo iš žinovų dėl 2.7 C6 variklio. Esminis klausimas - finansinis, ar yra prasmės remontuoti?

Išmetus problemą "Oil Pressure Low", Juliaus autodirbtuvės pamatavo mechaniškai dirbančio variklio alyvos slėgį. Prie laisvos eigos rodė nulį, pagazavus neženkliai sukilo. Automechaniko išvada tokia: privalu nuimti variklio karterį, keisti tepalo siurblį; prieš atliekant šią procedūrą reikia patikrinti alkūninio veleno indėklų stovį. Pasakė preliminarią kainą, tai apšalau išgirdęs keturženklę sumą :( Arba tiesiog nenorėjo prasidėti, mat servisas nedidelis, o ten ir taip eilės savaitėms į priekį...

Prisipažinsiu, nesu susidūręs su variklio remontu, todėl nežinau, ką daryti. Automobilis iš esmės važiuoja, bet su tokia bėda už padorią kainą neparduosiu, tuo tarpu remontas, atrodo, jog kainuoja tiek pat, už kiek pavyktų parduoti visą auto. Kaip manote, ar verta remontuoti, o galbūt geriau ieškoti kito variklio?

Kai pirkau šį C6, vežiau tikrinti į autorizuotą servisą (JMA) Panevėžy. Metė tą pačią klaidą, bet tuomet slėgio netikrino ir pasakė, kad čia tikriausiai nieko baisaus ir kad gal bus neoriginalus filtras. Daugiau kritinių bėdų nerado, o viską, ką sužymėjo, nuvežiau tvarkyti jau kitą dieną. Na, teko pasikliauti, nes labai norėjau šio automobilio, o dar ir sakė, kad "varikliai pas juos geri". Visgi panašu, kad apsišoviau.

Yra ir daugiau niuansų, kurie, tikėtina, yra šios pasekmė - prie vienos turbino tepalų nuotekis, kitos užtrigusi geometrija, reikia išprogramuoti EGR, nes pradėjo mesti klaidą. Žodžiu, dabar mašina stovi, o aš išgyvenu egzistencinę krizę.

Bet kokie pasvarstymai iš šalies man bus naudingi, iš anksto - dėkui :)


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 17 2018, 12:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Kiek norėtum už netvarkytą ir kaip šiaip būklė? Galima į PM

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Rgp 17 2018, 16:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Nezinau, pirkti masina neisitikinus del ko dega "Oil Pressure Low" yra pakankamai avantiuriska ypac C6 su 2.7 HDi :? Del Juliaus, siaip kiek teko susidurti su juo, jokiu problemu nera ypac 2.7 variklius jis pazista gerai, kazkada rode kiek atliekamu daliu prisipirkes sitiems varikliams, nes jis zino, kas del ko pas ji su 2.7 atvaziuos :D Plius pas ji beveik visada yra vienas kitas C5 su 2.7 remontuojamas :) Del remonto kainos pasakyt negaliu, bet diagnoze ir reikalai su varikliu manau isvardinti teisingai. Siaip sitas variklis srotuose brangus, ar ji reiktu keisti ar remontuoti. Gal forumietis Tadas galetu kazka papasakoti, patarti ar pasiulyti. Palygintum su tuo ka siulo Julius.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 3 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007