WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 28 2024, 18:48

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: alkuninio veleno dantratis
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 20:32 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2018, 23:05
Pranešimai: 15
Miestas: Raseiniu r
Gal zinote kas kaip teisingai pastatyti alkuninio veleno dantrati 66 kw hdi ,nes ten yra laisvumas ant splinto, sukinejasi dantratis ant veleno.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 20:45 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
suirad rašė:
Gal zinote kas kaip teisingai pastatyti alkuninio veleno dantrati 66 kw hdi ,nes ten yra laisvumas ant splinto, sukinejasi dantratis ant veleno.

Alkūninio :?:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 20:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Cia Xantijai 1.9TD?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 20:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Cia Xantijai 1.9TD?

Nu rašo hdi

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 20:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2018, 23:05
Pranešimai: 15
Miestas: Raseiniu r
Saulynas rašė:
suirad rašė:
Gal zinote kas kaip teisingai pastatyti alkuninio veleno dantrati 66 kw hdi ,nes ten yra laisvumas ant splinto, sukinejasi dantratis ant veleno.

Alkūninio :?:

Taip ant alkuninio veleno kur dedasi dirzas ant sponkes siek tik sukinejasi dantratis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 20:51 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Tai koks variklis?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 20:52 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2018, 23:05
Pranešimai: 15
Miestas: Raseiniu r
tadas1991 rašė:
Tai koks variklis?

2,0l hdi 66kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 21:02 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2018, 23:05
Pranešimai: 15
Miestas: Raseiniu r
suirad rašė:
Gal zinote kas kaip teisingai pastatyti alkuninio veleno dantrati 66 kw hdi ,nes ten yra laisvumas ant splinto, sukinejasi dantratis ant veleno.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 21:04 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 12 2018, 23:05
Pranešimai: 15
Miestas: Raseiniu r
suirad rašė:
Gal zinote kas kaip teisingai pastatyti alkuninio veleno dantrati 66 kw hdi ,nes ten yra laisvumas ant splinto, sukinejasi dantratis ant veleno.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 21:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Pas naujesnius taip buvo, nuo kokiu 2002-3ciu metu iki galo. Kai velenelis neturi reguliavimo varztu, o sukinejasi apacia, nes sponke siauresne uzsplintaviete skriemuliuke. Susistatai mietkes tvarkingai su kaisciais, tvarkingai isitempi dirza ir prasuki 10 ratu, kad issilygintu ant skriemuliu. Darkart patikrini ir pareguliuoji itempima. O tada jau ziuri, ar lenda abu kaisciai. Jei nelenda, reikia butent is to laisvumo padaryt taip, kad listu. Pasistatai, tada uzversi alkuniako varzta, prasuki du ratus ir vel tikrini, ar lenda. Jei nelenda, vel reguliuoji. Pas senesnius budavo ten standu, o sitas reguliavimas virsuj ant velenelio, varzteliais.
Pirmakart ir man atrode baisu ir nesuprantama, bet dabar jau ir visi naujesniu kartu dvilitriai bent iki 2013tu turi tokia sistema (naujesniam dar nekeiciau dirzo), tai ipratau ir tas sustatymas nebekelia problemu. Daznai randu pries tai biski ar net labai nepataikyta, tai po keitimo teisingau sumazeja sanaudos, lengviau kurias ir tyliau dirba. Jei nusuksi visai iki galo, buna nesikuria masina ir meta klaida.
Apie dirzu keitimus su baltukais sitiem varikliam pamirskit. Kaisciai juk paprasti 8mm

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 04 2018, 21:09 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Pas naujesnius taip buvo, nuo kokiu 2002-3ciu metu iki galo. Kai velenelis neturi reguliavimo varztu, o sukinejasi apacia, nes sponke siauresne uzsplintaviete skriemuliuke. Susistatai mietkes tvarkingai su kaisciais, tvarkingai isitempi dirza ir prasuki 10 ratu, kad issilygintu ant skriemuliu. Darkart patikrini ir pareguliuoji itempima. O tada jau ziuri, ar lenda abu kaisciai. Jei nelenda, reikia butent is to laisvumo padaryt taip, kad listu. Pasistatai, tada uzversi alkuniako varzta, prasuki du ratus ir vel tikrini, ar lenda. Jei nelenda, vel reguliuoji. Pas senesnius budavo ten standu, o sitas reguliavimas virsuj ant velenelio, varzteliais.
Pirmakart ir man atrode baisu ir nesuprantama, bet dabar jau ir visi naujesniu kartu dvilitriai bent iki 2013tu turi tokia sistema (naujesniam dar nekeiciau dirzo), tai ipratau ir tas sustatymas nebekelia problemu. Daznai randu pries tai biski ar net labai nepataikyta, tai po keitimo teisingau sumazeja sanaudos, lengviau kurias ir tyliau dirba. Jei nusuksi visai iki galo, buna nesikuria masina ir meta klaida.
Apie dirzu keitimus su baltukais sitiem varikliam pamirskit. Kaisciai juk paprasti 8mm

Pas mane taip pat ?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2018, 00:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10926
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
tadas1991 rašė:
Pas naujesnius taip buvo, nuo kokiu 2002-3ciu metu iki galo. Kai velenelis neturi reguliavimo varztu, o sukinejasi apacia, nes sponke siauresne uzsplintaviete skriemuliuke. Susistatai mietkes tvarkingai su kaisciais, tvarkingai isitempi dirza ir prasuki 10 ratu, kad issilygintu ant skriemuliu. Darkart patikrini ir pareguliuoji itempima. O tada jau ziuri, ar lenda abu kaisciai. Jei nelenda, reikia butent is to laisvumo padaryt taip, kad listu. Pasistatai, tada uzversi alkuniako varzta, prasuki du ratus ir vel tikrini, ar lenda. Jei nelenda, vel reguliuoji. Pas senesnius budavo ten standu, o sitas reguliavimas virsuj ant velenelio, varzteliais.
Pirmakart ir man atrode baisu ir nesuprantama, bet dabar jau ir visi naujesniu kartu dvilitriai bent iki 2013tu turi tokia sistema (naujesniam dar nekeiciau dirzo), tai ipratau ir tas sustatymas nebekelia problemu. Daznai randu pries tai biski ar net labai nepataikyta, tai po keitimo teisingau sumazeja sanaudos, lengviau kurias ir tyliau dirba. Jei nusuksi visai iki galo, buna nesikuria masina ir meta klaida.
Apie dirzu keitimus su baltukais sitiem varikliam pamirskit. Kaisciai juk paprasti 8mm

Pas mane taip pat ?

Tikriausiai teip. Draugei keiciau pries tris metus irgi 2004tu C5, buvo tokia sistema. Dede Berlingo turi 2004tu, irgi buvo tokia sistema. Bet dabar varikli keisdamas perdariau i senesne, tiesiog sudejau abu skriemuliukus nuo donorinio variklio 99tu metu. Bet ten irgi reik reguliuot, tik kad paprasciau tai pasidaro

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2018, 08:47 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Kažką pamenu dabar, kai pirkau ,pardavėjas sakė ,kad keičiant diržą gal nelabai mietkes pagavo ,galvojau kliedi :) ir nekreipiau dėmesio

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2018, 08:51 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Paveikslėlis

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 05 2018, 10:40 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8943
Miestas: UKMERGE 867082552
Arthur ,įmesk kokį tai straipsnį ar nuorodą iš rusų šitų ,noriu paskaityt išsamiau ,dėkingas :butel:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 19 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007