FRU rašė:
Minsko pl. šrote komplekto neturėjo, o paskambinus atstovui, kad nusipirkt rakto kodą, arba, kad jie patys tą reikalą išspręstų, kelis kartus su jungė su skirtingais specialistais ir buvau kažkaip numulkintas, kad man to nereikia, arba tiesiog nebuvau suprastas. Sakė, kad kodo jie neduos nei pagal VIN, nei prisistačius su dokumentais. Reiktų gamint kažkokį plastmasinį raktą, tada vežt kažkur visą mašiną į kitą miestą ir taip toliau. Tikrai nesupratau nei pačios jų procedūros, nei prasmės. Vienas žmogus iš skelbimų lyg ir žadėjo apsiimt, bet irgi nieko labai konkretaus artimam laikotarpy..
Truputį paskubėjau, bet stengiausi nieko daug nepridirbt. ECU dabar toks koks buvo, pyksta dėl immo. Į BSI info suvesta pagal senus nustatymus, kuriuos buvau nusifotografavęs.
Pasirinkus "Replacement parts", kiek mano atmintis atgamina, lyg ir buvo galimybė prisirišt raktus, inicijuot BSI ECU keitimą ar panašiai, tik dabar meta "This configuration is not available for this car". Gal dėl to, kad vietoj RPO įvedu 00000? Nežinau kur jo ieškot. Vienur rašo, kad prie padangų slėgio lentelės, kiti sako, kad reikia kalkuliuot pagal build numerį. Pasigilinus - build numerį vėl reikia kalkuliuot pagal kažkokį kitą nr. Painiava biškį.
Prieš viską, kai šmirinėjau po Lexia nustatymus, kai kurios parinktys buvo apribotos dėl neteisingo RPO. Gal čia ir būtų teisingas kelias link tolimesnių problemų.

P.S. PIN kodas žinomas (EUE1). Ištrauktas iš originalaus BSI EEPROM dumpo ir patikrintas. Tolimesniuose veiksmuose problemos būti neturėtų dėl to.
Imobilaizerį iš ECU jau buvau atsijungęs, pavažinėjau su "Anti-theft system faulty", bet dėl kitų pamestų konfigų nusprendžiau grąžint į pirminę padėtį ir kažkaip adekvačiau išspręst pririšant raktą..
Nulinis RPO yra neįmanomas, nes toks buvo kokiais 75tais metais turbūt. RP kodas pradėjas naudoti 80tais metais, ir ne nuo nulio, o berods nuo 1149. RP kodo ieškokit ant lipduko kažkur ant stoikės atidarius duris. Ten turi būti viena eilutė su skaičiais ir dviem raidėm. Reikia atmesti tas dvi raides, nes ten pagaminimo vietos kodas, ir jei pradžioj yra nulių, juos irgi atmesti. Žodžiu, jei parašyta 0012456CJ, tai RP kodas yra 12456. O šiaip jį galima susirasti pagal VIN kodą service.citroen.com, tik reikia registracijos.
Kadangi BSI yra rišamas iš vieno karto, ir jei jau suvedėt tik PIN kodą jam, tai prie jo ir prisirišo, tai to dalyko jau pakeist negalėsit, reiks iš naujo daryt VIRGIN. Bet raktus per ten turėtų duoti pririšti. Jei neduoda, labai gali būti dėl tų privestų nesąmonių. Nesąmones galima rašyti tik darant diagnostiką, bet ir tai ne visada, nes pvz būna suvedus neteisingą RP, Lexia nesijungia prie kokio ABS ar Airbag, nes pagal suvestą neteisingą RP, tuo metu pagal RP kodą (pagaminimo datos) nebuvo naudojamas toks blokas, koks yra mašinoje. Bet niekas tada nesugenda. Konfiguruojant BSI nuo nulio, jokių nesąmonių rašyt negalima.
Purkštukų korekcijų kodai pasimeta dažnai flashinant, kiek esu matęs, jei kažkur po to neteisingai kažkas įvyksta, pvz neduodama užmigti BSI ir užkuriama mašina ar kažkas panašaus. Tai tuos kodus galima nuo purkštukų nusirašyt ir susivest be problemų. Cilindrai skaičiuojasi nuo pavarų dėžės pusės pas Citroen.
va apie RP
http://c4owners.org/plugins/faq/faq.php?0.cat.2.88